Ik ben zo'n beetje het up-to-datest? als het kan met Borderlands. Ik ben niets voor niets een spammer in dit topic. Anyway, wat commentaar van interviews die ik heb gepost over de shizzle waar we het overhadden:
PowerLines side-note: Lees het word ELITE
Ok dan, hier een niet al te positieve pod-cast. Achja, ik heb al zoveel (zeer) positieve interviews/review(s)/previews gelezen, dat het mij niks doet.
http://feeds.feedburner.com/idle-thumbs
Dit is een samenvatting van de review van het tijdschrift ''Atomic MPC''. Het is door iemand van de officiële forums geschreven (hij vat het samen wat hij had gelezen in het tijdschrift):
Bron: GearBox Forum
PowerLines side-note: Achja, uiteindelijk gaat het om Borderlands toch om schieten. En een 89% voor gameplay blijf ik goed vinden! Dus daarover kan ik niet klagen. Een 96% qua graphics is geweldig! Mjah, de style art van Borderlands is ook prachtig, vind ik. En ja, als je in Borderlands een prachtig, supa-dupa wapen hebt, ga je die eigenlijk alleen maar gebruiken. Persoonlijk hangt dat af van de persoon die het speelt. Als je zoals mij bent, neem je het wapen dat je het coolst vindt . Uiteindelijk ga ik toch zoveel wapens gebruiken en verzamelen natuurlijk. Hmm, ik ga een Borderlands' Bazaar/Lotterij beginnen. Goed idee! Anyway, ik vind dat het van de persoon afhangt of hij of zij alleen het goede wapen gaat gebruiken.
Ieder z'n eigen mening! Ik wil wel zeggen dat de niet-al-te-positieve podcast je niet moet wegsleuren van Borderlands. Als je twijfelt, lees dan de previews/interviews/reviews/andere views! Je laat (vind ik alweer) misschien wel een supa-dupa-veel-karaat-goud game liggen.
EDIT: Sorry voor de grote post . Ik ben nu echt enthousiast. Ik heb besloten, voor de mensen zoals TCO, dat ik voor een Bloodwing Mordecai ga (nog geen juiste build). Daarover hoor je me niet meer praten. Tenzij ik een discussie begin over allemaal builds met Dr0kz ofzo. Mjah, dat is gewoon discussie!
Laatst bewerkt: 14 okt 2009