Het zijn er maar 2 Complete 1 deathmatch game en complete 1 co-op game.
Verder wat impressies (zonder spoiler)
Ik heb gisteren eerst de 2 mp trophies gehaald en nog wat mp gespeeld (Deathmatch en co-op) met iemand uit m'n friendslist en dat was erg leuk maar co-op vind ik ook erg pittig. De maps zien er fantastisch uit en het loopt allemaal goed zonder lag. Erg veel speelmodi ook.
Erg makkelijk ook om iedereen te muten en dan degene met wie jij speelt weer aan te zetten.
De store is ook leuk gevonden waar je filmpjes enz kan kopen met geld dat je verdiend in de sp en mp. De beloning voor het uitspelen van deel 1 is ook aardig verzonnen.
De sp ben ik in chapter 2 en zat regelmatig met m'n mond open, het ziet er allemaal zo goed uit en de melee combat werkt inderdaad nog beter als in 1 net als de animaties en het detail van alles. Zowel de omgeving als de karakters zelf zien er zo goed uit wat ook weer terug te zien is in de mp mappen waar ze volgens mij geen grafische concessies aan hebben gedaan vanwege het online gebeuren. Er waren al wat cutscenes waarbij ik zat te wachten tot ik weer verder kon totdat ik erachter kwam dat ik al weer kon spelen, de overgang was naadloos.
De karakters en de band die ze met elkaar hebben sowieso. Er zullen ook wel verwijzingen inzitten naar deel 1.
Laatst bewerkt: 14 okt 2009