Omdat jij anders niet kunt meedoen? Iemand maakt een toernooi en mag toch wel zelf bepalen hoeveel man er mee doen. Al maak je een toernooi van 26 man.. hier op xbw krijg je het toch allemaal wel vol. Dus daar ligt het niet aan. Is ook eens leuk, een toernooi voor 8 man. Is de kans ook groter dat het toernooi afgemaakt word.
Omdat hij daar niet voor gekozen heeft. Zowiezo begrijp ik al niet waarom jij jezelf bij reserves zet aangezien we er al genoeg hebben. Ik verwacht ook niet dat er mensen uitvallen want degene die zich nu hebben opgegeven, daar heb ik goeie ervaring mee.
Update: Teams en wedstrijden zijn geloot. Ik kan vandaag zowiezo niet spelen dus dat wordt waarschijnlijk morgen
Ik zou serieus Complex eruit laten, die heeft nog amper wat afgemaakt of hij quit gewoon. (Tegen Pimladen, toch?) Orange heeft dit ook al meerdere malen aangegeven.
Ik mag tegen Ralluf, had liever Man City/Sevilla/Aston gehad. Ben benieuw, heb nog niet tegen Ralluf gespeeld. Wel gelijk een moeilijke Even voor de duidelijkheid, stel ik win met 5-0 en de volgende wedstrijd verlies ik met 4-0 dan ben ik alsnog door?
oeeei zwaar, met mijn marseille tegen het man city van robbin. Denk dat man city sowieso het sterkste team heeft