Wat denk je wel niet. Die Sikory is er nooit, en als hij er is dan is het een vriend die Manager Mode speelt. Dus praat niet als je er niks van weet, sjonnie.
Ga dat dan eens posten in dat topic, in plaats van niets te laten horen. Wel opvallend dat het jou in meerdere toernooien gebeurd, en andere mensen slechte ervaringen met je hebben. Sjonnie, hahahaha, you made me laugh.
Als je dat nou ff laat weten. Nu weet ik niet waarom die wedstrijd niet gespeeld wordt, en alle andere deelnemers wachten op jullie. Als je de wedstrijd vandaag niet kan spelen moet je maar ff een pm sturen..
Sikory? Moest in een toernooi tegen hem, en hij speelde gewoon z'n wedstrijd tegen mij hoor Beetje moeite doen doet wonderen!
1e wedstrijd: Zaadloos - Ralluf: 3-0 2e wedstrijd: Ralluf - Zaadloos: 3-0 3e wedstrijd: Zaadloos - Ralluf: 5-1 Zaadloos door :b:
Nee, hij verdween meteen richting dashboard, en vond het beetje lullig om maar meteen te pushen voor de volgende wedstrijd.
Hmm, hy verdient wel een kans Dus ik geef em tot vanavond 9 uur de tijd, anders ben jy automatisch door. Dat geldt ook voor de andere spelers.