[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik moet dat dus ook nog eens doen.
    Zelfde had ik btw met Memento, de 2e keer kijken maakt hem echt geniaal.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Public Enemies


    [​IMG]

    Vandaag maar eens Public Enemies gekeken, wat een behoorlijk lange zit is dankzij de 2:11 die de film duurt. Hier en daar zijn er wat negatieve opmerkingen over de film de rondte in geslingerd, maar daar ben ik het persoonlijk niet mee eens. Ik heb gewoon genoten van een goed spelende Depp en Bale en de heerlijke jaren 30 sfeer die de film uitstraalt. Dit wordt benadrukt door de geweldige strakke beelden. Het verhaal is wat voorspelbaar, maar het is dan ook waargebeurd. Datzelfde verhaal kan voor sommigen ook wat langzaam verlopen, maar daar heb ik me totaal niet aan gestoord. Dit kan mede komen omdat ik wel van dit soort films houd en de jaren 30 sfeer me al zo vaak heeft gepakt (bijv. in een game als Mafia). Ik heb me de afgelopen 2 uur prima vermaakt.

    8.5/10
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    precies, veel mensen vonden hem wat langdradig maar ik heb echt van begin tot einde geboeid gekeken. Duurde me geen minuut te lang.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vond Star Trek anders best goed.. :+
    Iets met een boor en de wereld redden en opoffering en just in time delivery.. 8)

    eigenlijk is het gewoon een remake van Armageddon! ^^
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zombieland


    Ja gewoon een toffe film. Kan er gewoon niet meer over zeggen. ;)

    8/10
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Alleen dan dit keer mèt pointy-eared men.

    Overigens had ik recentelijk ook Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood gekeken en zoals al eerder gezegd is het hilariteit alom.
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    krijg je dr na 5 min geen koppijn van?

    Mij lijkt het wel wat :)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Lowbudget horrorfilm verovert Amerika

    De lowbudget horrorfilm Paranormal Activity is voordat hij de Amerikaanse bioscopen heeft bereikt al een fenomeen.

    De film, die ruim een jaar geleden voor een bedrag van slechts 11.000 dollar werd gedraaid, heeft na een handvol testscreenings in Amerika al een enorme schare fans opgebouwd. Een petitie op internet om de film snel in de bioscopen uit te brengen, leverde in korte tijd meer dan een miljoen handtekeningen op. De trailer, waarin slechts te zien is hoe het testpubliek tijdens een voorstelling reageert, is al miljoenen keren gedownload.

    Paranormal Activity vertelt over een echtpaar waarvan het huis wordt geteisterd door een demonische entiteit. Om bewijs van zijn aanwezigheid te verzamelen, begint de man van het tweetal alle mysterieuze gebeurtenissen te filmen. De speelfilm bestaat uit de amateuropnamen die hij gedurende drie weken in het huis heeft gemaakt.

    De horrorfilm draaide de afgelopen week al in 160 theaters en werd op deze manier de op drie na best bezochte film van Amerika. De productie komt vrijdag uit in achthonderd bioscopen in heel het land. Het fenomeen is vanaf 26 november in de Nederlandse bioscopen te aanschouwen.

    Bron

    ------

    Zag dit gister op het nieuws. Weer een goedkope film in de stijl van Blair witch. Hier is de trailer (met het zogenaamde testpubliek):

    [yt]F_UxLEqd074[/yt]

    Damn ik haat die freaky shit :+
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Slim gespeeld hoor. Het is gewoon slimme marketing van Paramount, maak een "low-budget" horrorfilm, zorg dat hij maar weinig bekeken wordt, maar laat iedereen die hem "gezien" heeft zeggen dat het de engste film ooit is. Een zogenaamde petitie starten in naam van een "fan" en iedereen gaat hem tekenen. Film komt naar de bioscopen en dan gaat iedereen hem kijken.

    Terwijl het anders gewoon weer zo'n dertien in een dozijn Amerikaanse horror ging worden ;)


    Maar wil hem nou toch wel zien natuurlijk :+
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nee dat publiek maakt het lekker geloofwaardig :+
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Fuck it, ik zou hem best willen zien.

    Ik hou alleen echt niet van zulke films ... :+
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hij schijnt echt crap te zijn hoor? :+
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik krijg al de creeps bij die trailer, echt niet dat ik die film hoef te zien hoor 8)

    Kan daar héél slecht tegen xD
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar was ik eerst ook bang voor, maar ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van die bril. Hij zat ook niet kut ofzo. In het begin was het even wennen als er een snelle beweging aan de gang was, maar na een paar minuten ben je er helemaal aan gewend.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zonder geluid is die trailer juist grappig. :+

    Het is gewoon zo duidelijk dat horrorfilms/games het gewoon moeten hebben van het geluid.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind alleen die releases vaag:
    USA 14 October 2007 (Screamfest Film Festival)
    USA 18 January 2008 (Slamdance Film Festival)
    USA 25 September 2009 (limited)

    Waarom 2 jaar later pas in de normale bios gooien. Ik ga hem in ieder geval wel kijken, zijn altijd wel leuke films.
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort maar eens aan The Strangers beginnen denk ik.
    Het schijnt echt één van de engste films evâh te zijn!

    Trailer!
    [yt]x1TBlPelvbE[/yt]

    Zo op het eerste gezicht niet heel eng...
     
  18. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren dawn of the death gezien op tv. Best een grappige zombiefilm. Deed me weer denken aan de goede ouwe tijd van dead rising
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er was toch zo'n remake van American History X ? De comedie versie of zo. Of is het niet van American History X ?
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    een comedy versie van american history x? dat zou echt de meest foute shit zijn, en niet eens "zo fout dat 't leuk is" fout, gewoon fout.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina