Spoiler Ja, dat zijn die zwarte pinnetjes die je op de map ziet, zijn wel vaak veel van dezelfde beschikbaar. Dus niet dat er maar 2 soorten zijn ofzo maar er zijn wel vaak maar 2 of 3 types beschikbaar om te doen, en als je dan weer een story quest doet komen er weer veel van een ander type bij
Jezus, die laatste stage battle is moeilijk! Verlies de hele tijd, terwijl ik bij de andere stage battles geen een keer heb verloren...
Hmm ik lees wel dat als je verder in het spel geraakt het een RTS wordt?! Betekend dat dat ik niet zelf meer mee kan slashen?
Spoiler Jewel je moet zelfs mee helpen. De RTS stukjes is eigenlijk bouwen maar zelf ook er door heen knokken Om nog ff te reageren op de mensen die de game kort denken te vinden. De achievements zijn er ook nog om te halen. Dus als je die er nog bij telt ben je nog wel ff zoet. Aangezien ik nu op 35% zit en net 3 achievements heb kan ik zeggen dat de game met dat punt ook wel aardig verlengd word.
Nee helemaal niet. Het is gewoon het commanden van troepen en ze op de vijand afsturen, verder is het zeker noodzakelijk zelf dat je zelf meevecht, en solo's speelt om de battle te winnen. Het is heel erg tof, en zeer leuk gedaan. Het is geen traditionele RTS shit.
Het zou wel erg lame zijn als ze opeens de hele combat system gaan veranderen midden in het spel, he?
Campaign uitgespeeld! Echt een vet spel, een van de betere die ik in tijden heb gespeeld! Ben met de campaign ongeveer 9 uur bezig geweest, ga nog wel achievements halen!
Je hebt zeker nog niet veel achievements of wel? . Multiplayer al gespeeld? Die is echt vet. Drowning Doom is cool om mee te spelen!! Ik wil denk ik wel alles halen in dit spel, gewoon 1000/1000 proberen omdat ik de wereld en soundtrack gewoon zo goed vind.
Gaat echt heel moeilijk worden om al die Serpents te vinden... Ik heb wel net de Flowerslave achievement gehaald
Ieder z'n eigen smaak zullen we dan maar zeggen Brütal Legend vind ik geen leuke game. Ik heb genoten van Psychonauts, maar deze kan me echt niet bekoren. Ik heb niks met al die metal humor. Zelfs de gameplay vind ik toch wel matig hoor. Ik geef em over een tijdje nog wel eens een kans.
Ik vermaak me er aardig mee maar een GOTY zou ik het niet noemen. Het is een leuke originele game die onder het mom van het wel bekende hack 'n slash en open world gebeuren stiekem iets anders probeert te doen (RTS). Maar ondanks dat het allemaal leuk gedaan is en het design verder goed in elkaar zit kan het wat mij betreft niet in de schaduw staan van Psychonauts. Ieder level in Psychonauts had een briljante eigen twist en sommige daarvan waren ronduit hilarisch zoals het Milkman level of het level waarin je een enorm monster ben die rondbanjert in een stad bevolkt door vismensen. Brutal is hetzelfde goede idee het hele spel door terwijl Psychonauts het ene geniale idee op het andere stapelde. Leuke game, maar geen klassieker.
Was niet voor jou bedoeld hoor De game is voor mij ook wel GOTY aangezien mafia II toch dit jaar niet meer uitkomt. Spoiler Batman: Arkham Asylum maakt er trouwens ook wel kans op ook een top game
Na 2 dagen spelen 71%, nou'ja t'is niet anders. Weet iemand hoe je die ''legends'' vind. (ze staan in je stats, heb er 0)
Dat zijn ook van die standbeelden, iets groter dan die drakendingen. Ze hebben een lichtgevende blauwe? bol onderin en zijn omwikkeld met kettingen (tot jij langskomt natuurlijk)