Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, dat is jouw mening. Ik denk dat er wel een hoop mensen het met me eens zijn. Als je bij NFS 8ste rijd doe je nog mee in de middenmoot en heb je het idee dat je aan het racen bent. Ik vind gewoon dat je anno 2009 niet meer met zo'n kleine startgrid aan kunt komen. Je gaat me toch niet vertellen dat als forza 4 uitkomt met 16 auto's op de baan dat je het met 8 beter vond of wel dan? koekoek :b:
     
  2. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het geen zak uit of er 4, 8, 16, 32 of voor mijn part 64 tegenstanders zijn.
    Als ze een beetje realistische tegenstand geven en niet dat gebeuk zoals in Shift ben ik happy :thumbs:
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer tegenstanders hoe beter imo.
    8 lijkt natuurlijk wel een beetje kaal op de startgrid.

    Maargoed ik rij vooraan dus het zal me een zorg zijn verder:+
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij shift is het wel vet dat de ai een beetje gek rijd af en toe zie je gewoon een auto voorbijvliegen haha, ik vind bij forza net of in een treintje rijden en niet van hun lijn af...saai dus.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Natuurlijk is veel tegenstanders hebben erg tof, maar als de AI niet goed genoeg is dan heb je er niets aan. Een goed voorbeeld is de tegenstand vanuit de DTM games met name deel 3, beste AI ooit gezien in een racegame. Met zo'n goede uitwerking zou dan een duel nog superspannend zijn, tja ook Shift laat het daarin wat afweten maar in Pro street vond ik dat nog veel erger waar de wagens gewoon een lijn volgen.

    Edit In Shift maken ze wel fouten, en kun je profiteren.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In Forza 3 maakt de A.I. ook foutjes.
     
  7. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, Forza 3 is natuurlijk geen slechte game. En ik zal hem uiteindelijk ook wel gaan halen. Maar ik baal gewoon dat er "maar" 7 tegenstanders zijn. Racen wordt gewoon veel leuker als er meer tegenstanders zijn. Vroeger op de pc was het gewoon tof als je online 7de reed van de 20. Als je met dit spel 7de rijdt is het gewoon :emo: Mja, vind NFS shift op dat gebied gewoon meer een racer. Bij Forza wordt er teveel aandacht besteed om het zo clean mogelijk te laten lijken. Maar sommige banen zijn bijvoorbeeld maar weinig veranderd qua graphics t.o.v. deel 2. En dat is gewoon heel goedkoop, Mja zo ieder zijn mening.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Maar bij Need for Speed is de AI zo matig dat je na 1 rondje eenzaam aan kop ligt. Maakt het ook weinig uit of er 6 auto's achter je rijden of 25 :p.

    Kwaliteit voor kwantiteit!
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nou jah, als iedereen toch bezig is :eek:

    Ik heb grotendeels van de tijd in NFS alleen de eerste 7 auto's van de grid gezien, de rest kwam ik alleen bij de start tegen en voor de rest zag je ze niet meer. Het maakt me dus helemaal niks uit dat er maar 7 tegenstanders zijn in Forza :)

    Sjah, en over banen die niks veranderd zijn, dat is idd best jammer :mad:
     
  10. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry jongens maar op wat voor moeilijkheidsgraad spelen jullie race games dan? Ik bedoel als je het jezelf wat moeilijker maakt door wat opties uit te zetten en het wat omhoog te schroeven. Dan win ik haast geen race meer!
     
  11. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Ik weet niet of dit al gepost is maar a.s. zaterdag begint er een nieuw programma op veronica om 18:50 uur. Forza Driving School

    Het zijn maar 4 afleveringen, maar is wel leuk om te kijken hoe die BNN gasten kunnen racen:cool:
     
  12. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Amateurs }:]
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Al was het maar voor Suzanne, ik ga kijken :D.
    Ritsma is wel een snelheidsduivel toch?
     
  14. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar dat ze dan wel toestaan dat de controller op poort 2 werkt bij painten. Want dat was niet het geval bij fm2
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat was bij de vorige delen inderdaad waar, maar in Shift no way!! Speelde zelf eerst op moeilijk, en heb ik het nu op normal staan en ik mag blij zijn als ik 4de word bijvoorbeeld.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het lijkt erop dat je de bovenrand van de ramen nu ook kunt painten :)
    [​IMG]
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Microsoft als uitgever moet toch ergens bezuinigen willen ze hun Yankee winst nog binnen halen. Met Halo zie je ook dat ze weinig veranderen en toch alleen maar aan hun winst denken. De industrie is nu ook heel anders dan toen ik begon met gamen in 1997. ;)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Wat heeft bezuinigen daar in godsnaam mee te maken zeg.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Microsoft heeft de hand ergens dingen weg te laten. Met Halo beloofden ze ook een heleboel en viel het uiteindelijk toch wat tegen. Je kunt wel een hele goede racer neerzetten, maar als de banen weining veranderd zijn noem ik dat een slinkse bezuiniging. Het is toch belachelijk dat je na zoveel tijd toch redelijk wat punten van kritiek krijgt. Schakelanimaties, Circuits, Interieur bepaalde auto's. MS is net als EA wel eens teveel bezig met een rush rush product. Ze willen dan een overschijnlijk goed product neerzetten, maar falen op de uiteindelijke kwaliteit. Halo 3 viel voor mij best tegen, maar als ik bepaalde dingen over Forza hoor begin ik ook weer te twijfelen. :cool:
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik denk echt niet dat dat zo makkelijk 1 2 3 is terug te leiden op bezuinigen hoor, maar dat is mijn kijk erop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina