Poule H: Iemand zin in een wedstrijdje vanavond? btw we missen er nog één, uG ExOSkeleton..meld je ook ff aan als het kan..
Als jij het nou goed had overgenomen, ''en snel! '', ik heb het inmiddels al gevonden maar de misschien volgende keer gewoon overtypen.
Had jij je al aangemeld voor de poule dan? Zag je er gisteren nog niet bij staan. Vandaag kan ik niet, ben de hele dag niet thuis. Morgen kan ik wel vanaf een uurtje of 19.00u. Voeg me maar toe dan zie je vanzelf wel wanneer ik online ben
poule c mannen van poule c als jullie onderling tegen elkaar spelen zet het ff op het forum ik kan het niet zien dan kan mk katti het verwerken
Net m'n 2e potje tegen hdj nak (Schalke 04) gespeeld. Het eerste potje verloor ik met 1-6, geen idee wat er met me aan de hand was. Verdedigend stond het voor geen meter waardoor hij uit vrijwel elke aanval kon scoren. Maargoed, tweede potje was voor mij, 0-2. Die eerste goal was wel heel vaag, snapte niet hoe die er ooit in kon gaan maar goed. Daarna de tweede gemaakt en nog een penalty gemist, (goed gehouden) Doelpuntenmakers weet ik niet. Maar ik ben nog in de race!!!
Goed gedaan jongen, hdj nak ıs mıjn zwager. dus goed dat je hem op zn klote geeft !!! sorry hjd nak _0/
Borussia Dortmund (jvbeilen) - West Ham (linkerbilspleet) 0-3 Poule G. Doelpunten makers: Carlton Cole, Dyer en .......?
De doelpuntenmakers hoeven bij deze niet meer genoteerd te worden!!!!!! Dat is teveel werk voor jullie en voor ons. Nou poule B, Wanneer gaan wij onze slag slaan????