FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Quit? Zorg gewoon dat je een juiste opstelling achter de hand hebt om dit te bestrijden. 2-5-3 met sweeper pak ik in, je moet die gasten gewoon aanpakken met de juiste middelen. Vaak hebben ze een verdedigend middenveld, met de juiste looprichting bij aanvallen, creeër je makkelijk een man meer situatie _0/
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook m'n eerste potje gequit.

    - Hele slechte verbinding van zijn kant.
    - ik Kon dus niet spelen
    - hij scoort 5x op de zelfde manier
    - en ze kiezen altijd: Real, Barca of Chelsea. lekker origineel!!!

    Vanaf nu alleen nog maar online met 3 tot 4 sterren teams. Dat blijft het tenminste nog een beetje leuk. Anders slaat het echt nergens op.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als hun Real kiezen moet je gewoon Barca kiezen.
     
  4. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het wel begrijpen. Als je Live Season download dan is elke week en ander team goed, dus zorgt dat voor gelukkig wat afwisseling. Maar zelf speel ik ook liever met 4 sterren dan steeds tegen Chelsea, Barcelona, Real Madrid of Manchester City.

    Maar als mijn tegenstander echt niks anders wilt pak ik Inter.
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan speel je de hele tijd dezelfde potjes real - barca :D, nu met aanpassen van het aantal sterren heb ik veel toffere potjes gespeeld.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds wanneer is Chelsea populair dan?
    Zelf nog nooit tegen gespeeld.
    Bij Fifa' 09 ook op de hand te tellen hoeveel potjes (en daar had ik er 300 gespeeld in 4 maanden).

    Ben zelf al Chelsea sinds pro evo 5 en maakt me niet uit wat er veranderd zal altijd met Chelsea blijven spelen. Altijd de "underdog" geweest omdat het geen sterspelers (á la C. Ronaldo) had.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Grootste nadeel van fifa is dat ik altijd kut goaltjes tegen krijg. Nooit een doelpunt waarvan ik denk, zo deze gozer is goed. Altijd in de kluts emt de verdediger dat ze hem meekrijgen. Ik probeer altijd hele mooie aanvallen op te zetten en hun scoren van die flutgoaltjes waar je niks aan kan doen. Win dan vaak wel de wedstrijden maar mis zeg maar steeds meer de spanning omdat het allemaal te voorspelbaar is. In 09 die klote diepteballen, in 10 alleen klutsballetjes in de 16 meter waar ze op gokken. Ben verder wel positief over fifa maar misschien toch ook maar pes proberen dit jaar!
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind Fifa dit jaar wel echt een stuk beter dan vorig jaar.. het dribbelen werkt veel beter. Als mensen gewoon op A blijven drukken kap ik er zo omheen.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa dat zeker wel. Het is ook zeker een goede game. Alleen de manier waarop ik steeds weer me doelpunten tegen krijg is gewoon te triest. Spits inspelen, verdediger pakt hem af en de bal gaat in de kluts en komt zo voor hun voeten en scoren. gebeurd gewoon net ff te vaak!
     
  10. badjasman

    badjasman Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n onzin om Chelsea een underdog te noemen. Ze hebben 1 van breedste selecties en echt iedereen is goed in het spel, alleen Bosingwa is wat underrated.
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaak moet je nog zeggen dat Chelsea geen top-team is? Geeft dit meer zelfvoldoening? :+ Dat is onzin aangezien bij Chelsea o.a. Lampard, Ballack en Drogba spelen, Drogba loopt overal doorheen. Chelsea past dus makkelijk in het rijtje, Inter, Barca, Real, Liverpool, dit was in 09 ook al het geval.

    Zelf speel ik ook graag met Chelsea of Liverpool, maar het blijven gewoon top-teams. ;)
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Liverpool? Meen je dat nou serieus? :emo:

    Kuyt = 76
    Babel = 74
    Torres = 82

    Hell, de verdediging van Liverpool is niet eens hoger dan 80 ( behalve Agger en Carrager ). Nee ... nooit echt gemerkt dat Liverpool een stukje werd voor getrokken.
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel laatste tijd met Liverpool, met een 4-1-2-1-2, Kuyt en Torres in de spits, allebei boven de 80, Gerrard daar achter, ook ruim boven de 80. Het middenveld is ook niet slecht uit mijn hoofd, verdediging is inderdaad wat minder. Toch vind ik het nog steeds een top-team.

    Of ik ben gewoon heel goed dat ik Real, Barca en Chelsea er mee versla. :+
     
  14. ontheroks

    ontheroks Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    okeee ik mag onderhand wel aannemen dat niemand die ankle tape accomplishment heeft gehaald????

    Roma is een ontzettend fijn team, met totti en de rossi kick je iedereen hun ass...
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, nee. Vind Liverpool echt niet in het rijtje van Barça en Real passen. Het team is makkelijk te kloppen.

    Zelf hoef ik de standaard opstelling niet te proberen want dan ga ik keihard op m'n gat. Defensief lopen ze allemaal door elkaar :emo: Nooit de buitenspel val aan... Als jij Gerrard op een andere plek zet ( dus Kuyt op Gerrard ) dan worden ze inderdaad iets beter maar zal je spel niet meer kloppen. Omschakeling kun je vergeten ...
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol::lol::lol:
    Chelsea is wel een top team in real life, alleen tot fifa 10' in de games nooit geweest. Waarschijnlijk nooit een speler op de cover gehad ofzo :+

    Waarschijnlijk heb je te vaak billenkoek gekregen van iemand die speelde met Chelsea en frustreerd het je anders had je het nooit gezegd. In Fifa '09 ging het vaak puur op snelheid en dan had je bij chelsea eigenlijk alleen maar Anelka die afgezien van z'n snelheid weinig boeiends kon. Terwijl Liverpool een snellere torres had en barca meerdere snelle spelers, man united had een niet van de bal af te krijgen ronaldo.

    Nogmaals ik snap niet dat jullie zovaak tegen chelsea uitkomen..
    Ik heb in fifa 10' nog NOOIT chelsea tegenover mij gehad; en ik heb 44 wedstrijden gespeeld (alle verslagen namelijk in m'n inbox zitten).
    En we weten allemaal dat fifa vól met lui zit die graag het béste team kiezen.. toch wel opvallend dat je in 44 wedstrijden nooit tegen chelsea moet spelen dan..
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb wel vaak tegen Chelsea gespeeld online in FIFA10. In ieder geval een aantal potjes Arsenal - Chelsea en een keer Valencia - Chelsea gespeeld. Die laatste wedstrijd was echt mooi, hij kwam op een 2-0 voorsprong, omgebogen naar een 2-3 voor mij, toen werd het 3-3, 3-4, 4-4 en uiteindelijk 5-4. Mooie pot was dat, dat ik toen verloor vond ik niet erg. Het was gewoon een prachtige pot.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Snellere Torres? Dude? 8) Lampard, Ballack, Drogba, Anelka waren in 09 al niet van de bal af te zetten, in 10 is dat zowat hetzelfde. Ik speel vaak genoeg tegen Chelsea. Je wint of je verliest, simpel. Hell, vriend van me is overgestapt van Manchester United naar Chelsea, puur vanwege het feit dat je daar tenminste fysiek een leuk potje kan opzetten.

    Speel nu ZELF maar eens als Liverpool. Durf bijna zeker te zeggen dat je compleet van de mat geveegd word.
     
  19. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een idioten zitten hier toch altijd. Ontkennen dat Liverpool en Chelsea top teams zijn :emo:.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan ben jij ook een idioot? 8) Zijn beide top-teams en de één word meer voorgetrokken dan andere. Speel nou maar een keer zelf ... zul je zien hoe zeer Liverpool EN Chelsea veranderd zijn t.o.v FIFA09.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina