Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk idee, maar 300 nog wat points vind ik een beetje belachelijk eerlijk gezegd...

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oe das wel sweet. Dat hebben meerdere maddens al wel gehad hoor.
    Heb nog 500 MS points van GTA IV liggen. Kijken of ik ze maar is uit zal geven:+

3. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met nog niet eerder gezien bedoelde ik dat ik deze nieuwe jerseys nog niet eerder had gezien. Het kon zijn dat ze er al een paar weken opstonden, maar dat zal dan dus wel niet.
    :)

Vreemd iets in Cleveland btw:

NFL opens probe into Browns rookie Davis' season-ending injury
    Associated Press

BEREA, Ohio -- The NFL is investigating how Cleveland Browns rookie running back James Davis sustained a season-ending shoulder injury.

ESPN.com reported Sunday that Davis was injured during a post-practice "opportunity period" when he was hit by a Browns linebacker. According to the report, witnesses said Davis didn't have shoulder pads on while the linebacker who hit him was wearing them.

League spokesman Greg Aiello said Monday that the NFL is aware of the alleged incident and has been looking into the matter.

"The review is ongoing," Aiello said in an e-mail response to The Associated Press.

Browns coach Eric Mangini confirmed Monday that he has discussed the matter with the league.

"I talked to the league about it and feel comfortable with where we are on it," Mangini said. "I like James Davis a lot. The last thing we want to do is ever put him in a position or anybody in a position where they could get hurt. I've talked to a lot of people involved in it, and we're going to continue to work with the league on it."

Mangini said the post-practice period is open to all players to get in extra work, but that it's normally attended by rookies and younger players. He said the workouts are done in a controlled environment, supervised by coaches. Mangini said he occasionally watches.

Mangini also said he would never condone a situation like the one being reported.

"Never do that," he said. "If something like that did happen, it shouldn't. Ever."

A sixth-round draft pick from Clemson, Davis was impressive in training camp and the preseason. He was hurt during the Sept. 13 season opener against the Minnesota Vikings and was placed on injured reserve Oct. 3.

Browns linebacker D'Qwell Jackson believed the alleged incident was implausible.

"That sounds crazy to me that something like that would be reported," he said. "That doesn't make any sense to me. That wouldn't be fair to him (Davis)."

Running back Jamal Lewis, who knows Davis well, avoided any specific questions about the incident.

"Actually, I don't really know none of that," said Lewis, who attended the same Atlanta high school as Davis. "I just know that he had hurt his shoulder in the first game. That's all I really know about."

Mangini confirmed that Davis will need surgery but wouldn't say if an operation has been scheduled

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  4. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Jets@Dolphins gekeken live, echt een aanrader!
    Hele leuke game:

Heel veel wildcat en de laatste quarter was constant heen en weer, erg vermakelijk!

5. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kyle orton niet te geloven broncos 5-0:eek: hopen dat de chargers het 5-1 maken anders word het hopen op wildcard

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja ben ook erg benieuwd naar de phins vs jets game.
    Hij staat alleen nog niet online:mad:

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm...

Nu nog steeds niet, alleen een korte replay en een Hongaarse versie....
    :mad:

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja die gast die m gecapped zou hebben doet er altijd een paar dagen over.
    Maar hij heeft ze wel in 720P dus daar wil ik best een paar dagen op wachten.

Dat doe ik sowieso met bijna alle games.
    Die low res games zien er op een full hd tv echt niet uit.

9. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die avi files niet nee, de SD files van 2GB gaan nog wel.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  11. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk Madden 10, maar ik heb flimpjes gezien dat als je de QB bent en dan wil gooien dat de cam wat naar beneden zakt zodat je beter overzicht hebt op het veld en dan de butten (A,B,X, etc...) boven de reciever ziet staan... Hoe doe je dat? :)

Want nu zie ik soms iemand vrij lopen en weet ik niet welke knop hij is :p

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij staat online:)
    http://leech.tenyardtorrents.com/details.php?id=7181
    Sorry, maar ik heb echt totaal geen idee waar je het over hebt:+

13. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ok.... Nogmaals ;)

Als je een play speelt dan zie je recievers lopen. Maar je weet niet of je op B of X etc moet drukken :)

Ik zag in een filmpje dat je de camera wat kon laten zakken om beter overzicht te krijgen.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. het is mij nog niet echt opgevallen om eerlijk te zijn.

Zit nu bij het begin van de 4e kwart v/d Miami vs. NYJ en man o man wat een freakin goede game zeg!!

15. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de snap zie je zowieso het knopje boven de reciever staan.
    De zakkende camera weet ik ook niks van eigenlijk.

@ Dakoota, wanneer heb jij tijd voor onze game?

De meeste zijn niet meer actief in de franchise, nu snap ik ook wel dat degene die het niet gaan redden naar de playoffs er niet zo'n zin meer inhebben maar als je niet meer wil spelen, leave dan a.u.b. :p
    Nog 2 games te gaan!

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog 20 sec te spelen in de game. Wat een fucking goede game zeg. Kan iedereen m aanraden te downloaden!

De 720P staat nu online btw.
    http://leech.tenyardtorrents.com/details.php?id=7186

17. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he, zat op t puntje van mn stoel 4th quarter maandagnacht!
    Ga m zeker downen en weer kijken!

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    de tering... kon het echt niet meer uithouden.
    Vind de winst ook wel verdient moet ik zeggen.

19. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ jeast: zondagochtend/avond heb ik tijd.... ik hoor het wel... is het trouwens mogelijk om de online franchise te verlaten en een team te kiezen dat wel in de playoffs zit?? ik vind het wel kut dat ik niet alle games in de franchise heb kunnen spelen, eigenlijk heb ik alleen nog maar verloren van de steels (en dan nog na 3x missen van een "makkelijke" fieldgoal), de rest heeft de computer voor mij verloren....en dan wil ik niet zeggen dat ik zo goed ben ofzo, want ik kan er geen flikker van... maar op het niveau all-pro valt er van de computer te winnen.

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  20. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag weer een mooie match up espn: Baltimore tegen Minnesota :thumbs:
    En natuurlijk the saints tegen the giants, maar dat wordt niet uitgezonden :mad:

Deel Deze Pagina