[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Bully of Godfather 2?

-The godfather 2 is best vermakelijk maar is te buggy, repetitief en saai om lang te blijven boeien. Verhaal is Yawn... Bully is origineel en erg leuk.

Fallout 3 of Fable 2?

-Ik vond Fable zelf helemaal niks. Te happy en oppervlakkig. Fallout 3 is gewoon een absolute topper en met alle uitbreidingen heb je uuuuuuuren speelplezier.

BF:Bad Company of BiA:HH?

-BiA HH vond ik minder dan de xbox 1 delen, maar blijft erg goed en diep (vooral de authenteic mode)

Tales of Vesperia of The Last Remnant?

-The last Remnant is buggy, saai, lelijk, wazig en in feite gewoon compleet kut :+ (imo) ToV sleept je verhaaltechnisch erg mee, en het actiegeorienteerde combat-systeem vond ik erg sterk (ook al is het niet heel erg diep) De animestyle is werkelijk fenomenaal!!

Dikgedrukt zijn mijn picks :+

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GRID

Bully

Fallout 3

BF:Bad Company

Tales of Vesperia

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    GRID
    Bully
    Godfather 2
    Fallout 3
    Brother In Arms Hell's Highway.

GRID is gewoon een zeer toffe racer, niet te arcade/sim maar daar tussen in. Grafisch erg mooi en heerlijk bruut. Bully moet je gewoon gespeeld hebben, grafisch van de vorige generatie maar de gameplay maakt alles goed. Nog steeds een van de beste games op de 360 vind ik. Godfather 2 zou ik ook nemen, is een aardige game. Niet perfect maar wel vermakelijk. Fallout 3 is duidelijk, je moet er wel van houden. Fable 2 vond ik tegenvallen door het verhaal, herhalende gameplay en bugs. BiA heeft ervoor gezorgd dat ik CoD geen reet meer aan vind. BiA is eigenlijk de echte oorlog shooter.

4. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een beetje een online scene voor Brother In Arms: HH of wordt het bijna niet meer gespeeld online? Want heb van beide wel de single player gespeeld maar nog niet online. Was vergeten dat erbij te zetten.

Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je dus twijfelt tussen BIA:HH en BF:Bad Company moet je ff rekening houden met waar je voorkeur ligt.

Bia:HH = singleplayer
    BF:Bad Company = multiplayer

6. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BiA: HH wordt bijna niet meer online gespeeld kan ik uit eigen ervaring vertellen. Zeker niet op werkdagen. In het weekend vind je nog wel een aantal games, maar ook dat zijn er niet super veel.

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    En imo stelt de multiplayer van bia HH ook niet zoveel voor in vergelijking met BadCompany.

8. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zij.... \o/ Vanmorgen toen ik keek ieg nog wel!

Ik ga em wel is f oppikken! Heb natuurlijk al wel reviews gelezen. :)

En thx voor jullie antwoorden.

Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ik dat niet stiekem toch een beetje expres deed?

Ik zat er aan te denken om evt. ook posters te gaan op plakken met daarop : XBW: Gewoon doen! En dan met Frans Bauer erbij ofzo. Is toch verre familie van m'n gamertag.

Wat jij? :+

OT: Fallout een keertje lenen lijkt mij ook het beste. Alhoewel vinden sommigen het spel een beetje stroef opstarten... Ik zeg: doorzetten! Je krijgt er absoluut iets voor terug.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    het start stroef, dan gaat het sneller en daarnee is het weer veels te langzaam

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat je er iets voor terugkrijgt bedoelde ik eigenlijk meer diepgang en fantastische sfeer.

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ja en ik bedoelde dat het stroef start, daarna kom je even in een versnelling en daarna is het saai, omdat het te langzaam gaat.

13. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik ben dus heel lang buiten de Xbox scene gebleven. Zo'n maandje of 2. Niet erg meer de releases gevolgd. (Weet natuurlijk wel dat Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2 && GTA IV: TBOGT uitkomen maar goed.)

Ik weet niet of er nog leuke freeroaming actie games uitkomen (Beetje zoals Prototype, GTA, Wolverine)

Dan ben ik ook nog geinteresseerd in een leuke shooter. Niet te tactisch ála Operation Flashpoint, Brothers in Arms maar meer Call of Duty achtig.

En dan heb je ook nog de racers & sportgames. Hier viel mijn oog op NFS Shift & FIFA 10. Zijn die een beetje wat? Ervaringen & meningen graag.

Mvg

Steel Dogg ;)

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    edit; noobs met een illegale xbox worden hier niet geholpen Steel Dogg.

Val omhoog en ga een eind fietsen op pluto en zo.
    Love Chosen. :)

Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  15. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Ik zal gaan kijken naar de demo's :)

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Download de FIFA 10 en Shift demo zou ik zeggen, en er is ook een demo van Ghostbusters ;)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Is het nog waard om Battlefield 1943 te kopen? Ik heb overvloed aan puntjes, en heb zin in een MP game om zo ff op te pakken...
    Spelen er nog mensen online?

18. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel Puntjes heb je beschikbaar?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    4000.

20. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit met 2 games, The godfather 2 en Midnight Club: LA, welke van de 2 zou ik moeten kiezen... :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina