Je laatste zin vind ik een beetje vreemd hoor. Met de slechte animaties, bugs in de gameplay (nog steeds niet passen met de keeper waar je wilt, stilstaan van spelers, slechte keepers, gare penatlies enz.enz.) kun je niet verwachten dat PES overal maar hoger dan een 8,4 scoort.
Ik vind deze PES erg leuk om te spelen, maar no way dat ik het (aan de hand van de WE demo) cijfer hoger dan een 8,5 had laten gaan. Sterker nog, ik denk dat ik het een 8,0 zou geven hoor. Al werkt online als een zonnetje. Misschien dat de uiteindelijke versie wat minder bugs heeft, maar die zullen het spel niet boven een 8,5 tillen wat mij betreft. Neem het 360 graden movement. Waar is dat??? Waar is de balans in PES 2010? De verdediging is nog altijd onderschoven kindje hoor.
Kom op, die animaties zijn echt verschrikkelijk man. Kan niet in deze tijd. Die oude bugs hadden er never nooit meer in mogen zitten. En nee, het ligt niet aan de tijd die de reviewer krijgt hoor. Als ik 2 dagen PES speel dan weet ik wel wat voor vlees ik in de kuip heb hoor.
Als gamers bij een positieve review zeggen toch nog een slag om de arm te houden noem je dit vreemd en snap je niet waarom gamers dit niet meteen geloven. Maar als de review negatief is dan ligt het direct aan de reviewer en heeft deze gewoon niet genoeg gespeeld. Kom op Han...... Meen je dat nou?
Laatst bewerkt: 15 okt 2009