Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan er maar één zijn op dit moment...de GTR _O_
    Die auto is zijn tijd qua techniek echt ver vooruit.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De Aston Martin en Porsche wagens gaan nu zonder problemen, waar het eigenlijk op neerkomt is naast de settings dat je de wagens meer grip geeft en balance op overstuur zet in garage bij de tuning. Je kunt een beetje met de gear ratio spelen om de snelheid weer terug te krijgen die je daarop verliest. Suspension is het best die gewoon gemiddeld te houden, voor optimale grip schaf je nieuwe banden aan en maak je de wagen lichter en een bodykit doet wonderen.

U belieft de wagen standaard te houden qua look, dan hoeft dat niet echt maar voer dan de boel ook niet teveel op. Bij sommige wagens helpt het ook de steering lock iets minder te zetten, zodat je niet te snel in overstuur raakt.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister de nieuwe settings gebruikt en het rijd (gelukkig) een stuk beter :)
    Niet meer zo zenuwachtig met insturen en als je gaat slingeren is de auto beter te controleren en zit je niet direct in de vangrail.

Heb nu wel de gtr gekocht met alle upgrades behalve de motorische delen.

Ik blijf me er wel aan irriteren dat de AI zwaar associaal rijdt , de eerste paar bochten beuken ze me gewoon en snijden ze me de pas af:x

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Heb de review geplaatst, voor degeen die het leuk vind te lezen en op en aanmerkingen zijn welkom. :)

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En toch moet je nog steeds eens die WORKS upgrade proberen _O_

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Net even op het NFS forum gelezen dat er een bug gefixed schijnt te zijn voor de patch, wat betreft dat gestuiter van de wagens bij sommige upgrades.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nog ff over deze foto's; je gaat vooruit MaxxRaptor. ;) Vooral de laatste 2 zijn :thumbs:

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dankjewel AntraXxX, misschien wel leuk dat als dadelijk de grote Forza jongens gaan beginnen met fotograferen, dat het een leuke tegenstelling zou zijn als ik met de Shift foto's verder zou gaan haha. :D:b:

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog enkelen foto shots, de eerste is niet bewerkt maar de rest wel. De laatste is dan wel alleen geknipt, weer wat apart.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Gisteren was ik aan het werk en toen reed ik in mn taxi langs de Porsche importeur. Prachtige auto's zijn dat toch. Er stond zelfs een zwarte Ferrari tussen, maar mn passagiers waren het met me eens dat je in Nederland een beetje opschepperig overkomt met zo'n ding.

2 minuten later rijd ik langs een Nissan GTR....wtf??? :)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Nederlandse domheid.. :emo:

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Achjah, dan maar patserig :9. Als ik ooit het geld heb wil ik wel de patser uithangen :D

Zag laatsts ook een GTR rijden, zien er mooi uit in het echt (al kon ik alleen de achterkant zien :mad:)

Is er trouwens al nieuws over een patch voor de xbox?

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep word aan gewerkt, dat gejump met die upgrades zou nu al gefixed zijn volgend NFS forum maar het is de vraag wanneer die online gaat komen.

Ben ik nu het racen aan het verleren, of is het spel zo pittig? Ben met een aantal duo battles bezig zo met die Porsche en GTR, maar ik krijg h'm maar niet. :9 En ja Nederlanders weten niet wat stijl is, die tuningboys dat zijn patsers want de echte stijlvolle rijders die weten wel beter en hebben een supercar. :D:)

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond vooral die rivalchallenges best pittig.
    Die gasten trekken echt meteen een gat van 300 meter bij de start.

En een porsche is juist niet patserig imo :)

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Juist, de Porsche is al ingeburgerd en 2de hands kosten ze niet zoveel, ja Ferrari valt dan volgens Topgear wel onder patserig lol. Lambo's vind ik wel meevallen en zien er eerder sjiek uit met name de laatste modellen, had laatst eens een Audi R8 gezien in het zwart maar damn wat geil. _O_

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja het is ook typisch Nederlands hoor , als je een dikke bak rijd dan ben je een patser of is de auto geleend of van de bank.

In Amerika heb je dan gewoon succes en daarom rij je zo'n dikke bak.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Indeed, maarja dat is dus de reden waarom ik al die Underground en Most wanted zoveel minder vond. Daarin voelde ik me echt zo'n wannabe, die een beetje meent te kunnen racen met zo'n omgebouwde bak haha. En daarom ben ik blij dat Shift naar het echte racewerk ging, persoonlijk vind ik de benaming 'Shift' echt pakkend en uniek voor een eigen racesim serie, en dat ze daar een geheel eigen game van moeten maken los van Need for speed.

Dat zou wel cool zijn, al die gebreken oplossen en je hebt weer een concurent tegen Forza en Gran turismo. Shift heeft alles in huis dat te kunnen gaan worden in de toekomst, en EA heeft dan zijn eigen paradepaardje.

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het zou wat moois kunnen worden.

De basis zit wel goed , online zou het allemaal wel een stuk beter kunnen.

19. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gister level 50 gehaald:D net voor forza uitkomt, ik vind shift denk ik de beste racer op de 360 die ik gespeeld heb..wel na aanpassing van de controls maar dan heb je ook wat.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik heel zonde vind is dat de physics is Forza niet realistisch zijn, de wagens zijn veel te makkelijk te sturen. Wel vind ik dat Forza 3 veel beter in presentatie is en hoop ik dat het racegevoel er nu wat is aangepakt, de incar view is al een goede zet maar ja kan dat gaan bijdragen aan de game of is het leuk voor erbij?

Grappig vind ik is dat Shift voor mijn gevoel wat realistischer aandoet, hoewel het natuurlijk geen sim is maar dan heb ik het over de dynamiek met als je bijvoorbeeld de grindbak in daverd, je ziet ook de wagens trillen en de rempunten zijn echt uitstekend! Forza 3 zal ik zeker gaan aanschaffen, mede te danken aan de nieuwe circuits en de wagens in bijzonder.

Deel Deze Pagina