FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool wordt echt wel voorgetrokken hoor. Torres is abnormaal snel, Gerrard is gruwelijk, de verdediging kom je niet voorbij en de keeper is onklopbaar.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf ook altijd met Chelsea online.
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Met welk Liverpool speel jij dan? :emo:
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat wou ik net zeggen. Hoevaak ik Reina wel niet zie verschijnen vlakbij de middenstip :emo:
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik speel bijna al me wedstrijden met Liverpool en ik win bijna iets meer dan de helft, compleet van de mat geveegd worden, nog nooit gehad. :'-(
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Al tevaak gehad dat ik kwa veld-spel er gewoon niet aan toe kwam :emo:
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in Fifa 09 en het begin van Fifa 10 veel met Chelsea gespeeld, en ik kwam overal gewoon makkelijk doorheen. Persoonlijk vind ik Liverpool minder goed dan Chelsea, maar het blijven beide top-teams. Ga nou niet zeggen dat ik er niets van weet, ik speel namelijk bijna altijd met één van deze twee teams..

    En ook ik speel vaak genoeg tegen Chelsea, vooral wanneer ik Liverpool kies. Aangezien jij met Chelsea speelt, zal je inderdaad Chelsea niet veel tegenkomen.. Logisch..
     
  8. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 10 is voor mij tot nu toe alleen maar de bal rondspelen net zo lang tot je vrij voor het goal staat en kan intikken.
    Aanvallen over de flanken zijn zogoed als nutteloos, elke hoge bal komt bijna niet aan, is of te hard, of komt tussen de tegenstander zijn spelers en word dan weg gewerkt.
    Mocht de bal dan toch aankomen kop ik em steevast keihard naast het doel.
    Ook het schuin binnen komen in de 16 en de bal er dan in de verre hoek intikken zit er niet in, ze gaan allemaal naast of de keeper tikt hem nog net aan zodat ie naast verdwijnt.

    Licht dit aan mij of is dit gewoon de nieuwe standaard in fifa10 ?
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Doe je wat fout, want er word nou veel meer gescoord over de flanken dan bij Fifa 2009.

    En Chelski is goed, ik speel er zelf ook mee
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom logisch?
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Omdat niet zoveel mensen Chelski tegen Chelski willen spelen? Overigens is het ook gewoon zo dat Barcelona/Real Madrid/Inter Milan populairder zijn dan Chelski
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je die verslagen van online gespeelde wedstrijden terugzien?
     
  13. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al sinds 1996 (actua soccer..) voetbalspellen. De laatste jaren ga ik op en neer tussen PES en Fifa. Fifa 09 vond ik heerlijk om te spelen, vooral ook online maar nu Fifa10...ik vind het zo'n frustrerend spel. Ik heb continue spel overwicht maar verlies steeds door de meest lullige, sleazy goals van de ander...de toevals en luck factor is veel te hoog. Heel veel spelen er ook op dezelfde manier, met dezelfde teams waardoor het lijkt of er standaard manieren zijn om te scoren. Ik blijf het proberen maar tot nu toe vind fifa10 online bagger!
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Deze heeft ook het grootste budget bij mijn weten. Hierdoor heb ik al aardig wat spelers kunnen inkopen voor na de winter. Ik moet alleen nog 7 of 8 wedstrijden spelen voor de TL weer open gaat. ;)
     
  15. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem morgen binnen waarsch!:) Maar met welke club zou ik beginnen? en met welke club kun je ook wat makkelijk achievs halen?
     
  16. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig al of live season 2.0 al werkt ?? (het was namelijk niet te downloaden)
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dit doet het al!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zou Real Madrid doen in Manager Mode. Je hebt dan een lekker groot budget en kunt een erg sterk team inkopen. Het is zeker aan te raden de kleine spelers dan te dumpen. Real is ook een vet team en Christiano Ronaldo scoort veel, vooral over de flanken. ;)
     
  19. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    nope doet het nog niet... ik krijg nog steeds een foutmelding
     
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komen er ook steeds geen nieuwe wedstrijden bij, heeft dit ook te maken met dat probleem?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina