Het spel is dope, alleen de characters zijn niet zoveel. Ik weet het niet met dit spel. Ga jij het kopen, Fiasco?
Japanese Extended Battle Trailer [gt]57649[/gt] Japanese 360 Variations Gameplay [gt]57650[/gt] Japanese PS3 Variations Gameplay [gt]57648[/gt]
Zo het is 15 oktober.. de demo zou vandaag moeten komen volgens 1 Bron uit het franse gebied.. niet erg betrouwbaar en heb er ook geen vertrouwen in helaas. Maar als fan blijf je hopen.
Nee het gaat tot de BUU saga heh, + een bardock saga we krijgen wel Vegeta en Broly is SSJ 3 heb nog wel een vraag; 23 oktober komt het spel uit en 10 november ?? Wat is het verschil tussen deze 2 releases ...
Hij komt toch 12 november uit voor ons? En niet eens de fusions en SSJ4? Ze moeten echt met GT erbij doen.
November 10, 2009 USA November 12, 2009 JPN October 23rd EU November 5 AU *Limited Edition will be released on the same dates as above. kijk dit trouwens free record shop Release 23-10-2009 http://www.freerecordshop.nl/is-bin...dshop}/categories<{frs_03}&fh_reftheme=detail
(Artwork, Soundtracks, het spel zelf natuurlijk, downloadable content (vaardigheden voor Goku + Vegeta), Broly ssj3 vanaf het begin te spelen.Allemaal in een steel box)
Jammer dat er geen SSJ4 in zit idd. Het grootste deel van GT (of helemaal, weet ik niet) ligt er dus uit.. jammer Ik wacht de demo wel af, de grootste fout die je bij DBZ games kunt maken is dat je geen demo uitprobeert en direct koopt.. ze kunnen behoorlijk tegenvallen namelijk
GT zit er helemaal niet in + Garlic Junior saga. Gewoon alles van Z + Bardock Saga + Gogeta + SSJ3 Vegeta en Brolly. Ik wil eens met Garlic Junior spelen.