Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Als je bij gamehubs wilt annuleren moet je een email sturen. Maar je krijgt volgens mij niet al het geld terug.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Een sprong in het donker:eek:
    Het is altijd wel leuk om een risico te wagen, en ik (persoonlijk), denk dat je geen miskoop maakt! :D

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb deze toch maar geannuleerd bij FRS. In plaats van Borderlands koop ik PES 2010. Fifa 10 vond ik niks en ik moet een voetbalgame hebben.

Ik denk dat je bij deze game veel tijd moet insteken om alles echt te beleven. Deze game kan ik hooguit 2 weken spelen voordat MW2 uitkomt en dan raak ik het niet meer aan wat ik wel zonde vind. Dus ja, prioriteiten stellen he en deze game is het jammer genoeg niet geworden voor mij :)

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk inderdaad dat Borderlands een spel is waarbij je tijd moet insteken om er alles ui te halen. Binnenkort komt MW2 ook uit, en daar kijken erg veel mensen naar uit. Prioriteiten stellen zijn in dit geval belangrijk, en het bespaart geld.

Had ik maar jou instelling, dan kan ik misschien eindelijk een keuze maken of ik ACII wel of niet op de release koop -.-. Eigenlijk type ik zowat het hele bericht, om alleen dit te zeggen.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb m bij Gamehubs gepre-ordered voor nog geen 30 euro. Als ik er niks mee doe, kan ik m voor hetzelfde nog verkopen, maar ik denk dat ik deze erg veel zal spelen ook al heb ik misschien te weinig tijd ivm school :+

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben van mening dat ACII een game is die je moet hebben. Ik vond AC een hele vette en vernieuwende game. Het spel zal dan wel niet iedereen liggen maar AC was een game die je niet vaak tegenkomt. Heb daarom ook een half jaar geleden de ACII: White Edition gekocht. Net zoals Mafia II bij Gamehubs voor 33 euro. Battlefield: Bad Company 2 moet ik nog bestellen maar die gaat er zeker weten komen.

Maar het is wel duidelijk dat ik het meeste tijd ga doorbrengen met MW2 :cool:

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb MW2 ook besteld, mede door de spec-ops die me dope lijkt:cool:
    Alleen weet ik niet of ACII genoeg variatie heeft, zoals men beweert. Ook hoor ik veel geklaag over de animatie's en graphics. Geen idee of FRS het pikt als ik voro de 3de keer de White Edition bestel (en vervolgens, misschien, weer annuleer).

EDIT: o_O, ik haal straks nog duizend posts in één jaar...-junkie-

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    spammert lijkt me een beter woord :+

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is discriminatie tegenover mijn schatjes! ik bedoel mijn posts. Mijn posts zijn inhoudelijk, en geen spam:mad::x

10. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Als al je post zo inhoudgevuld zijn als deze dan noem ik het spam.

Ik zit sterk over te twijvelen om bij GH te cancelen en dan FRS te kopen, maar ik denk dat het wel goed is om in die week dat ik hem later krijg een buffer op te bouwen voor slechte cijfers. :+

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, het grootste deel zijn niet inhoudloos...sjeesh. =(

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh wow ik dacht echt dat dit de borderlands thread was, maar ik zal het wel mis hebben want de laatste 5 posts gaan er totaal niet over? Is hij echt minder dan 30 euro bij gamehubs? Ik ga gelijk kijken :D

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    34 euro bij GH.

Ik doe het nu maar even zo, dit is de DLC van BL:|

En 4 nieuwe filmpjes:

Badass Fire Skag
    Vehicle vs Rakk
    Roadkill gameplay
    Fighting for life

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah heur!DLC aangekondigt!

Tasked with keeping the workers of Jakobs Cove alive, Dr. Ned (who is not related to Dr. Zed from Fyrestone) does his job a little too well, creating zombies and other abominations that now run rampant in this region. Players will have to work alongside Dr. Ned as they embark on a quest to cure the inhabitants of Jakobs Cove in this full-fledged expansion filled with new enemies, new quests and rare loot drops.

[​IMG][​IMG]

Er werd ook al een tijd geleden gezegd dat de DLCs sneller dan bij andere games zullen uitkomen, misschien zelfs nog dit jaar :thumbs:

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk boven je:eek:
    En mn screenshots zijn opeens weg o_O

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    pffff, net wakkert en zag niks nieuws hier dus meteen [​IMG]! :+

Mja wel ff relax dus dat ze nu al met DLC komen, vaak moet je een half jaar wachten op een zielig 30 mins gameplay ofzo (L4D etc)
    Ben benieuwd hoe ze de Borderlands flavour op een zombies eiland gaan overbrengen, hopelijk met veel nieuwe guns, nieuw levelcap en een nieuw vehicle ofzo.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Waarom moet verdomme elke game een zombiemode hebben tegenwoordig? Rot eens op met die kutzombies. Ik wordt er een beetje schijtziek van!

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als de SP gewoon net zo interessant is als de Co-op koop ik deze game 100%. Diablo 2 was bijv. in SP ook al geweldig om te spelen! Alleen heb ik op dit moment 0,0 tijd ;(

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    8) Denk dat het wel meer word dan een zombie modus (al zit het er natuurlijk wel dik in dat er ietsgelijks inzit) Eerder een soort quest gebied met zombie thema, -lijkt mij-.

Mja lekker zombies knallen en survivallen met 87 bazillion guns , ik ben er nog niet ziek van iig.

20. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdemme game moet nog uitkomen en gaan we het nu al over DLC hebben...!:mad:

Wordt daar altijd een beetje misselijk van.. Was de cd-vol? of weten we alles al van Borderlands en daarom maar alvast over de dlc beginnen om de hype hoog te houden?!

no respect gearbox.. beetje vooruit lopen op de zaken is m'n opinie|:-:x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina