Misschien zijn ze te druk aan het spelen. Heb zelf ook bijna niks meer gepost sinds ik Maandag begonnen ben met de game. En sommige weten misschien niet dat hij al in de winkel ligt aangezien de release eigenlijk morgen pas is.
De demo laat maar weinig van de game zien. Je moet de full versie spelen wil je echt over de game kunnen oordelen. De demo is helaas te kort om de gehele kracht van deze game te laten zien. Ik ben nu volgens mij bij de laatste fight van de game (best moeilijk). Maar ik ga hem denk ik vandaag wel uit spelen. Heb nu al 56 draken te pakken en moet nog 1 secret beeldje vinden en 1 kracht nog !
Inmiddels de game uitgespeeld erg zonde. Moet nu nog 20 van die draakjes en nog een paar nummertjes en ik zit op 100%. (atm zit ik op 95%)
kwa achievements moet je ook nog wat doen Ben ik nu ook mee bezig zit op 88% bijna 80draakjes en eindelijk alle skill nummer gevonden \o/ Spoiler btw deze best moeilijk om te halen zie net dat je hem ook hebt nice die Boar Bather bedoel ik
Heb nu net 3 missies gedaan, deze game kwam voor mij onverwachts, en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.
Wat is een Tollusk ook alweer? (i.v.m. die achievement) Inmiddels: - Alle forge upgrades - Alle songs unlockt - Alle Jumps gedaan bijna 100% nog 3 van die view dingen en 20 draakjes.
Moet wel even zeggen dat het wel leuker wordt hoe verder je komt, verhaaltje komt wat langzaam op gang