Net een paar heerlijke games gehad \o/
Wie tactisch speelt haalt zoveel meer uit deze game.
Ik zal en overzichtje maken.
- Ik startte bij China, wat ik eigenlijk altijd doe, omdat gek genoeg niemand ooit China wilt zijn. Het begon een beetje langzaam. Er zaten 3 gasten bij de US kant die de game blijkbaar niet doorhadden en alleen op ons af stoomde waardoor we met 3-0 op voorsprong kwamen. Daarna werd het stil... Dus ik dacht, ik loop naar de overkant van de brug naar waar zij vandaan komen, om te kijken wat hen zo ophoudt. Dus ik met mijn sniper team naar de overkant.
- Plots zien wij een jeep op ons afstuiven maar met enkele schoten door de ramen is ook deze historie. We lopen langs de jeep en gaan links van de weg af richting de beschutting van de bosjes. daar zien wij het volledige kamp staan met 2 jeeps en een legioen Amerikanen. Dus ik open het vuur. De Amerikanen weten niet waar ze het moeten zoeken dus duiken een greppel in. Ik geef mijn team de opdrachten een supress te beginnen, zodat ik hun van rechts kon beginnen te flanken.
- Ik trek dus een sprintje over de weg heen naar de andere kant. Ondertussen verlies ik 1 man door een headshot van een Amerikaan. Ik wil het vuur openen op een groep (in de bosjes schuilende) Amerikanen, maar tot mijn schrik blijken mijn kogels al op te zijn! Ik roep mijn team terug naar mij toe zodat zij deze positie kunnen gebruiken om alsnog kills te maken.
Ondertussen is mijn team terug bij mij en liggen we in een cirkel net in een kleine deuk in het veld. Tot mijn schrik wordt ineens het vuur van achter geopend waar er eerst niets was staan er ineens 8 Amerikanen van achter te schieten vanuit de bosjes. Ik open het vuur met mijn pistool op de bosjes.
- Een teammate moet het onderspit delven en wordt zwaar geraakt. Ik als brave soldaat kruip naar de arme man toe om hem te verbinden terwijl de kogels om mijn oren fluiten. Plots zie ik naast mij een dode Amerikaan waar ik vingervlug zijn m16 uit weet te halen.
- Ondertussen fluiten de kogels rond waar wij in het midden liggen als een klein groepje en 16 amerikanen het vuur van beide kanten openen.
Ik wordt geraakt! Ik stort ten aarde en roep om een medic. Onder het vuur door kruipt de beste Chinese teammate naar mij toe om vervolgens een spuit in mij te planten. Ik kan weer schieten en weet een paar Amerikanen te doden. Plots vanuit het niets, geklapper van wieken... Het is een Chinese Transport Helicopter die zijn vlammende raketten op de amerikaanse soldaten stort. Maar liefst 5 Amerikanen worden weggeveegd van de Aarde.
Ineens wordt het beeld zwart en hebben wij gewonnen met ikzelf een goede 19 kills en 0 deaths \o/
En dit was nog 1 van de potjes die vet waren.
Klik om te vergroten...