1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de Arena bent dan druk je op BACK, dan heb je allerlei opties. Dat is je trainingsmode.
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    EDIT het antwoord is al gegeven ;)
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Je hebt geen keuze, met clubs moet je je virtuele pro gebruiken.

    En 1 vs 1's vind ik niet meer zo leuk omdat er teveel met 6 verdedigers spelen. Ik zal eerlijk zeggen dat ik zelf ook met 4 verdedigers en 1 defensieve cdm speel maar dat is meer uit noodzaak dan uit voorzorg.
     
  4. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zeggen dat je deze in de arena kan doen, maar hoe dan? bvd

    3. Score a chipped penalty in the Arena
    Ball Control +1
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Penalty -> Lobje (LB + Schieten)
     
  6. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al vaak geprobeerd maar heb um nog steeds niet
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    14 wins en 0 losses :cool:
    Wilt er iemand rond 14:30 een potje doen..?
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vriendloos zag jou altijd schreeuwen in fifa 09 dat je een van de beste was.. en nu huilen om 6 verdedigers.. als je toch zo goed bent win je toch wel.. of ben je toch niet zo goed als je eigenlijk dacht?
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Fifa 2009 is ook een ander spel dan Fifa 2010, en waar zie je me huilen dan? Van mij part doen ze wat ze willen zoveel 1 vs 1's speel ik niet meer. En met Fifa 2010 ben ik niet goed, voorlopig nog gemiddeld.
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je wil kan je nog meedoen in het **** toernooi, maar dan moet je vandaag wel zorgen dat je je wedstrijd speelt, tegen Godfrey, aangezien vriendloos en xDaz ook nog hun wedstrijd moeten spelen....als je mee wilt doen reageer dan ff in het betreffende draadje..
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Welkom in de wereld van het echte voetbal. Dat is realistisch. Het betere team valt aan en de tegenstander houdt alleen maar tegen. Al speel ik met 10 verdedigers.....

    Ik snap gasten zoals jij niet hoor. Ik mag toch spelen met welke opstelling ik dat zelf wil? Als jij dan niet kan winnen, so what. Sommige mensen vinden dat wel leuk, om een betere speler van scoren af te houden. Dus dan ga je maar weg omdat de tegenstander geen opstelling gebruikt die jou ligt?

    Ik zie al dat Nederland na 15 minuten tegen Wit-Rusland het veld afstapt omdat de Wit-Russen zo verdedigend spelen.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is appels met peren vergelijken, het is allebei fruit, maar toch niet hetzelfde. :+ Daarnaast is de kwaliteit van de spelers van Wit-Rusland een stuk lager, dan die van het Nederlands elftal, wat dus niet het geval is bij de potjes van Vriendloos.

    Toch vind ik het ook nergens op slaan om dan te leaven, bedenk dan een mooie tactiek om wel te kunnen winnen, door bijvoorbeeld ook achterover te gaan leunen, zodat zij gaan komen.
     
  14. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met chelsea op dit moment 4-3-3,
    ben zelf level 10 en daag meestal lever 24 gastjes uit om te kijken hoe vervedigend ze spelen. Ik speel in feite met 5 verdedigers maar tis toch echt 4-3-3, met een centraal verdedigende middenvelder.

    Al spelen ze met 8 verdedigers. ze zullen toch ook aan moeten vallen om te winnen.
     
  15. thuuske

    thuuske Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het met je virtual pro ook mogelijk bekerwedstrijden en europees te spelen?

    Ben nu bezig met Nac, maar bij het 1e team nog geen bekerwedstrijd meegemaakt. Als dat er niet in zit is het meteen geen flikker meer aan
     
  16. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee, hoezo is dat laf? PSV is met deze tactiek 4x achter elkaar kampioen geworden, en als je steeds met 3 a 4-0 wint,zou ik niet zeggen dat het saaie potjes zijn.
     
  17. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Je mag toch zelf weten hoe je speelt, als jij 't leuk vindt om verdedigend te spelen mag dat toch, het is erg triest om dan weg te gaan als je achter komt.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maar als jij als Fifa speler een hoger niveau hebt dan je tegenstander dan is het toch logisch dat die tegenstander meer verdedigt, hij wil immers niet verliezen. Ik vind dat aardig vergelijkbaar eigenlijk.
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ah, was vergeten dat Real Madrid/Barcelona/Inter Milan/Chelsea altijd het veld opstappen met een 7-0-3 opstelling inclusief een sweeper. Sorry, volg het voetbal daar niet zo :)
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij speelt tegen mensen van zijn eigen niveau, daar zoekt Fifa tenminste op, en daarnaast kan je van te voren ook niet zien welk niveau je tegenstander heeft. Zijn punt is dus vooral dat iedereen van zijn niveau heel verdedigend speelt. ;) Zoals ik net al zei, is dit echter geen reden om te leaven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina