1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat niet om het team, maar om de speler met de controller in zijn hand. Als hij denkt dat jij beter bent dan gaat hij verdedigen. Wat is daar onlogisch aan? En als hij dat met 8 man wil doen, dan moet hij dat lekker doen.

    Als jij de betere speler bent dan is het niet meer dan logisch dat er spelers zijn die dan verdedigend gaan spelen. Dat is toch logisch. Of moet je tegenstander zich vrijwillig naar de slachtbank laten leiden?
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Er is een verschil tussen de hele tijd verdedigen omdat je tegenstander beter is en met 6-7 verdedigers het veld al opstappen.

    Dus erger ik me aan de mentaliteit van die gasten, alles voor hun punten. Speel gewoon lekker aanvallend waar beide partijen plezier van kunnen hebben. Nu ben je 90 minuten lang bezig om door een muur te komen en als je er al doorkomt dan schiet je weer eens tegen de keeper op. Aan de andere kant heeft hij met 3 spitsen alle ruimte om te counteren.

    En dat heeft niks met het niveau te maken, ze hebben die opstelling al voordat ik een meter heb gelopen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2009
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat niet om het team, maar om de speler met de controller in zijn hand. Als hij denkt dat jij beter bent dan gaat hij verdedigen. Wat is daar onlogisch aan? En als hij dat met 8 man wil doen, dan moet hij dat lekker doen.

    Als jij de betere speler bent dan is het niet meer dan logisch dat er spelers zijn die dan verdedigend gaan spelen. Dat is toch logisch. Of moet je tegenstander zich vrijwillig naar de slachtbank laten leiden?

    @Orange,

    Tja, dan nog. Al is je tegenstander van vergelijkbaar niveau (alhoewel vergelijkbaar niveau gebaseerd is op puntenaantal en niet daadwerkelijk niveau) dan nog is het zijn business om zo te spelen. De kans dat je tegenstander scoort met een opstelling van 7 verdedigers is natuurlijk heel klein, tenzij je in het mes blijft lopen. Maar dat is aan jezelf.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Die kans is juist heel groot aangezien hij er gewoon 3 voorin heeft en vrij spel heeft :)
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zorg jij ervoor dat jij er niet 8 voorin hebt, als je weet dat hij er 3 voorin heeft, dan doe je er toch wat tegen. De betere spelers zouden daar toch een oplossing voor moeten kunnen bedenken..
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan wil ik graag een niveau lager spelen want daar weten ze wel hoe ze normaal kunnen spelen. Helaas kan dat niet

    De betere spelers spelen niet op die manier :)
     
  7. thuuske

    thuuske Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het met je virtual pro ook mogelijk bekerwedstrijden en europees te spelen?

    Ben nu bezig met Nac, maar bij het 1e team nog geen bekerwedstrijd meegemaakt. Als dat er niet in zit is het meteen geen flikker meer aan


    Iemand die buiten die discussie een antwoord kan geven?:D
     
  8. badjasman

    badjasman Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister bij toeval tegen Ralluf gespeeld, dat neem ik maar aan wat diegene heette ook zo op XBL. Hij nam VVV en ik koos maar Vitesse ondanks ik nog nooit met hun gespeeld had. Ik kwam eerst op voorsprong maar hij maakte net na rust gelijk.

    Hij had wat goede kansen en ik schoot in de 88e minuut nog op de paal. Ondanks dat bleef het gelijk, wel verlengd maar geen pingels genomen.

    Toen nog een keer hetzelfde potje, ik kwam weer op voorsprong en had wat kansen om op 2-0 te komen maar hij had ook goede mogelijkheden om de 1-1 binnen te schieten. Pas in de 87e minuut maakt hij gelijk waarna jammer genoeg van zijn kant de connectie werd verbroken. Hoe kwam dat eigenlijk?

    Heb niet echt goed gespeeld maar ondanks dat waren het wel leuke potjes.

    Trouwens mag ik Jong-A-Pin terug? Want die zit nog steeds in de broekzak van Ruben Schaken. Wat was die gozer lastig zeg :+
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook triest eigenlijk, de spelers in het reserveteam hebben alle namen van de profs met andere voornamen en een ander uiterlijk :p In het reserveteam van Feyenoord speelt een neger met blond haar die C. Huntelaar heet :emo:
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf een seizoen voltooid, hierin heb ik geen bekerwedstrijden gespeeld, ook nog geen Europees voetbal, maar dit is volgensmij wel mogelijk in het tweede seizoen. Bind me er niet op vast.
     
  11. thuuske

    thuuske Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, echt he, bij de reserves van NAC zit een neger met blond haar genaam Sibum. Wel raar aangezien andere echte reserves van NAC, zoals veenstra en pattinama er wel inzitten
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die verdedigend spelen en op de counter loeren. Maar meer dan 1sw, 2cb,s 2vleugel verdedigers en een eventuele DMC....is onlogisch. Dit is een opstelling die je bij de pro clubs al nauwelijks meer tegen komt. Dus mensen die met meer verdedigers spelen hebben wat mij betreft niks te zoeken in de voetballerij.

    Daarnaast hou ik meer van snel en mooi combinatie voetbal. Domweg aanvallen of verdedigen is gewoon irritant..en zoals sommigen het doen is het inderdaad laf. Net zoals in Fifa09 toen ik met ajax 4-3-3 speelde tegen een ManU van 4-2-4. Je krijgt dan wedstrijden die van de ene naar andere kant van het veld op en neer gaan. Snel voetbal met veel kansen, maar ik vond het kut voetbal op die manier ook al won ik.

    Dusver vind ik Fifa10 beetje erg arcade aanvoelen vergeleken met de paar voorgangers. Wel jammer :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2009
  13. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de vorige versies kon je ook al een opstelling maken zoals je zelf wou.
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, alleen toen kon je er nog met gemak voor bij rennen alleen nu ben je meer afhankelijk van kracht en passen en dat zijn geen combinaties die passen bij 7 verdedigers :thumbs:
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Hoe kan je je PS3account aan je EAaccount toevoegen?
    Ik heb al een account bij EA door mijn Xbox, maar nu wil ik ook mijn gamertag van de PS3 toevoegen.
     
  16. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie met 3 andere vrienden op een vrijdagavond fifa spelen wat doen jullie dan meestal?

    2 tegen 2, of een kleine poule of football party of een eigen manier van spel?
    Wij doen altijd 2 tegen 2 maar vroeg me af wat andere mensen doen, of dat jullie leuke varianten hebben voor vernieuwing.
     
  17. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal 2 v 2, en als dr 1 iemand uber slecht is, classic IX door die slechte en met z'n drie-en dag & red. football party stinkt met gratis doelpunten vind ik
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Inderdaad, want zo geweldig zijn drogba en anelka niet. Idem voor de spelers er om heen.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wat is het online nep eigenlijk.
    Ik heb 1 gelijkspel omdat iemand die met enorm veel mazzel op 2-2 in de rust stond, leavde en het toen en gelijkspel werd!
    Zojuist sta ik in de 60ste minuut 1-2 achter, loopt het spel weer vast en krijgt hij de win!
    Alsof je de uitslag kan beslissen door te leaven wanneer je er goed voor staat.
    Neppe shit.

    Wie wilt er nu een potje doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina