Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Er staat onder dat het van de Wii is...geloof ik niet!Of nintendo moet nieuwe controllers hebben met L1,L2,RB etc.

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom spelen ze eigenlijk met de camera op Normal Long?! Een beetje PES speler speelt op Wide ;)

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    @dannyn, verkeerd geplaatst denk ik. Is uiteraard geen wii versie. :p

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee stond onder het filmpje van inside gamer dat geplaatst is dat het om de Wii versie ging en dat hij ook op de Xbox360,PS3,PC,PS2 etc te verkrijgen iis.

5. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Oke waarom is het in dat filmpje van insidegamer zo verschrikkelijk donker? ooit zo'n wedstrijd gezien haha kan nooit

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt aan de capture?!

7. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Neejoh kijk even naar de hele belichting, als je een interland op tv ziet die gewoon 's avonds gespeeld wordt is er gewoon voldoende licht. Hier zie je gewoon dat ze het om het soort van mooi te maken, te donker hebben gehouden.

8. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt gelijk, dit is een punt waar ik me ook aan erger bij PES2009. Avondmatchen en regenmatchen zijn overdreven donker. Ik heb dan nog een HDTV en mijn instellingen op dynamisch (super scherp) zodat het nog beetje meevalt maar moet er niet aan denken als ik dit niet kon doen.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik bedoelde eigenlijk de spelers die het spel aan het spelen waren:p dus moet je na gaan als 'beetje redelijke' spelers gaan spelen, gaat elk schot er in :eek:

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Juist niet... *zucht*

Hoe slechter je speelt, hoe meer ruimte je weggeeft. Beide spelers hierboven zijn dan ook behoorlijk dramatisch in verdedigen. Aanvallen kunnen ze wel, maar de kunst van PES ligt toch echt in het verdedigen. Als je goed verdedigd, er strak op zit heeft de tegenstander geen ruimte om bijvoorbeeld te schieten.

Hij komt hier vandaag niet meer binnen ben ik bang :mad:

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Idd niet ieder schot maar ik denk dat 8/10 kansen met 1-1 situaties altijd prijs was

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat is dus niet waar. Want een redelijke speler zorgt wel dat de tegenstander niet vrijuit kan schieten. Als je in het echte voetbal spelers vrijuit laat schieten wordt er veel gescoord hoor.

Daarbij, ik speel al jarenlang PES en achterlijke uitslagen komen niet zo vaak voor eigenlijk. Mits je speelt tegen tegenstanders die het ook kunnen. Als ik tegen een noob speel scoor ik wel wat meer jah. Maar dat zal in Fifa niet anders zijn. Daar zie ik uitslagen in het topic voorbij komen waarbij ik me achter de oren krab trouwens.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Ik weet niet of je tegen mensen speelt of de CPU maar als ik tegen een goede speler speel dan kom ik niet 5x in een 1-1 situatie met de keeper in een enkele wedstrijd hoor.

Daarbij heb je in elk voetbalspel natuurlijk dat soort scoringskansen zitten. Neem Fifa en de lobjes... Daar zijn ook legio mogelijkheden om easy te scoren. In PES moet je wel eerst nog in een 1vs1`situatie met de keeper zien te komen. Dat lukt je niet 5x in een wedstrijd tegen een goede speler.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt er ook nog es aan hoe jij je keeper bestuurd natuurlijk, laat je hem staan of laat je hem uitkomen?!

15. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal de game niet om tegen iemand te spelen, speel graag tegen de CPU.
    Maar daarin viel het me op iedere kans die ik kreeg of op het doel schoot toch wel altijd raak was.
    En op de video van daarnet bleek dat dit gewoon helaas nog niet in orde is.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op welke moeilijkheidsgraad speelde je dan, als ik vragen mag?

17. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf?;)

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beginner :p

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Die van insidegamer speelde tegen elkaar dus dat ligt aan hun,op de demo scoor ik toch niet simpel.

20. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee speel pes al sinds de SNES versie en altijd de hoogste moeilijkheids graad ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina