Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Niets mis met de LE32S81B!
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik ook niet gezegd !!
    Mijn zwager denkt namelijk dat zijn S81B een Plasma is en geen LCD.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  4. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip. Het ziet er zeker uit als een goed setje. Ik heb ook die met die Harman Kardon boksen gevonden en die is maar 50 ek duurder, is dat het waard?

    En ook bleek in de reviews dat de dvd speler vaak kapot gaat. Nu is die site waar ik hem zou willen bestellen redelijk onbetrouwbaar volgens reviews. Wat zouden jullie doen, gewoon bestellen of 100 ek meer betalen voor garantie bij een andere winkel?
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De harman/kardon set met zijn EIGEN boxen , dar zul je niet van teleurgesteld raken.

    Het geluid wat uit die satelliet speakers komt samen met de gruwelijke subwoofer, is erg lekker. Ik heb destijds ook een hk set gekocht met bijbehorende hk-boxen (ik geloof de hkts 11bq). In de tussentijd heb ik alleen de front-speakers vervangen voor volwaardige vloerstaanders.

    De hk set met zijn eigen hk boxen zijn erg goed in prijs/kwaliteit. Wat betreft de dvd-speler, tsja dat is niet de beste serie van harman kardon.

    Zelf heb ik de hk dvdspeler niet in gebruik, wel kan ik vertellen dat ik de interface en gebruiksvriendelijkheid van de dvd-speler niet hoog in het vaandel heb zitten. Het pakket moet je eigenlijk zien als een leuke,sterk geprijsde ht-pakket waarbij je veel bang krijgt voor weinig.

    Laat je niet afschrikken door watts hier en watts daar. HK staat erom bekend om genoeg reserve te hebben. Als er bij HK 30watt staat is dat te vergelijken met 100watt bij andere merken (onkyo,sony,blabla)

    In een winkel kopen in de buurt is wel makkelijker, je kunt dan tenalletijden nog langs als je problemen hebt ermee. Ik zelf heb hem een aantal jaar geleden bij besthomecinema gekocht. Prima service en snel geleverd.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Geen op of aanmerkingen. Wel de vraag of je je ervaringen wil posten MOCHT je hem aanschaffen :). Ik had deze set zien staan en hij sprak me wel aan, aangezien ik ook wel aan een nieuwe DVD speler toe ben. Deze set ziet er redelijk strak uit en is nog redelijk qua prijs :+. De optische ingang was ook een van de +punten :D
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen optical in? Heb je wel een 360 met HDMI?
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn ma gaat morgen kijken bij de kijkshop, want daar hadden ze ook een 5.1 geluids set, maar ik weet alleen niet of hij ook optische ingang heeft, als hij die wel heeft haal ik die, zo niet dan haal ik die van wehkamp.
     
  9. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    laat ff weten wat ze bij de kijkshop hebben en wat je aanschaft en hoe dat bevalt a.u.b :)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik maak net de doos open van de Z5500, en het eerste wat ik zie is een waarschuwing dat ik de sub minstens 60cm weg moet houden van andere apparatuur... In hoeverre is dit echt nodig, want dit wordt erg lastig.

    Hoe donker dit gifje ook is, je ziet duidelijk dat er niet veel afstand zit tussen mijn PC en X360/TV.
    Als ik dan aan beide kanten van de sub ook nog eens 60 cm vrij moet zien te houden...
    [​IMG]
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb zelf een HK sub van 200 watt die pal naast mijn kast met 360, 2x NAS , receiver e.d staat en heb nog nooit ergens last van gehad. Ik zou m'n tv er niet OP durven zetten en hem vol open draaien maar ik zou voor de rest niet weten waarom je zoveel afstand zou moeten houden.

    edit:// zie hier, http://www.dvdnews.nl/portal/index.php?page=7

    blijkbaar is het ook beter voor het geluid als hij helemaal vrij staat. Ik heb de sub wel los van de muur maar zeker geen halve meter (eerder 20cm ofzo) en is me nog niet opgevallen dat de bas niet goed zou klinken. Maar ik heb hem ook nog nooit helemaal open durven draaien :+

    edit2:// en blijkbaar kan het magnetisch veld verkleuringen geven in je TV als hij te dichtbij staat. Dit heb ik zelf wel gemerkt met mijn 2 zuilenspeakers. Die stonden strak tegen de tv aan , en kwamen er net boven uit. Toen zag ik in de bovenhoeken een lichte rode verkleuring. Nu staan ze verder weg (halve meter) en zie ik die verkleuring niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is gewoon een algemene waarschuwing. Is nergens voor nodig. Zal wel Logitech wel wettelijk erbij moeten stoppen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ok. Dan ga ik em maar verder uitpakken. ;)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, want ik heb mijn Mobiel/iPod/PSP/xbox360 controllers/afstandsbedieningen er wel eens opliggen als ik hem heb aangesloten op me Z-5500 :+. Hij staat dan wel weer 60 cm van me tv, omdat ik daar wel eens problemen mee heb gehad, begon hij wel maf te doen in ieder geval 8)
     
  15. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik ook niet. Als ik mn sub harder dan de helft zet begint mn bovenbuurman al te zeuren O-)
    Heelemaal als ik m dan nog hard zet. :x
     
  16. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil toch eigenlijk op zoek naar een ander setje. Heb nog is wat reviews gelezen en merk dat die dvd speler echt vaak kapot gaat. Ik heb geen zin in allemaal gedoe, dus ben maar weer is gaan rondkijken.

    Toen kwam ik uit op dit setje. De Pioneer DCS-590: http://www.pioneer.nl/nl/products/42/100/42/DCS-590/specs.html . Denken jullie dat dit een goed setje is? Ik vond de specs er iig goed uitzien, maar heb zelf weinig ervaring met Pioneer.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je de speakers aan de muur wilt ophangen... is er dan een ideale hoogte, of is dat iets wat niet veel uitmaakt?
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Oorhoogte
    ;)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ghehe, logisch. :+

    Is het trouwens de bedoeling dat je de center speaker (z5500 dus) niet ophangt? Ik zie dat je die niet zo kunt draaien als die andere speakertjes.
    Of is het de bedoeling dat ie naar beneden wijst als je em ophangt. 8)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Surround-speakers staan op een wandplank op ongeveer 1,6 meter van de grond.
    Heb de volume wel iets hoger moeten moeten zetten in mijn Onkyo 606.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina