Dragon Ball: Raging Blast

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 26 mei 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Soms zijn ontwikkelaars gewoon...apart :eek:
    Ik snap niet waarom sommige mensen spellen van die half afgewerkte spellen durven uit te geven. Daar kan je toch niet trots op zijn.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hun wel kunnen gebruiken zijn beta's die ze dan op Live gooien, waardoor wij het kunnen testen.. En dan ook dat je comments kunt plaatsen, wat er beter kan en wat al goed is.. Dat zou echt geweldig zijn :thumbs:

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
  4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien in de avond.. of morgen door de tijdsverschil...

geen idee 8)

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ie er tenminste morgen is. Dan kan ik kijken of ik het ga halen of niet.

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hangt ook alles van de demo af. :) Ik ga ervan uit dat het wel lekker speelt, maar moet ook nog ff kijken hoe de Story mode in elkaar zit..

Ik hoop op een veel betere story mode dan Burst Limit. In elk geval niet meer dat je matches speelt door die te klikken in een lijst. Hoe slecht wil je het hebben 8)

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geen cutscenes? Helemaal geen lijst, gewoon het volgende potje? :x
    Maar dus Burst Limit's story mode was niet al te goed? Nooit gespeeld, sinds het zo weinig characters had.

9. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, totaal niet. Het was gewoon match spelen, kleine cutscenes & klaar met match. Klikken op volgende match en zo ging het door.. 8) Echt waardeloos..

Daarom heb ik ook zo weinig vertrouwen in hun gekregen.. elke keer een nieuwe DBZ game uitbrengen maar elke keer valt het tegen.. Wat er tot nu toe uitgekomen is tipte niet met Budokai 3.. <3

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee of het Budokai 3 is, maar in iedergeval een Budokai Tenkaichi <getal> op de PS2 is geweldig, vind ik. Je hebt daar echt de character lijst die ik wil zien met Tapion, SSJ4, Broly, Omega Shenron etc.

11. marcje007

marcje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten dan miss maar 77 characters in ( incl transforamties ) maar laat ze dan stuk voor stuk elke character goed uitgewerkt hebben, want de vorige delen Tenkaichi en Budokai dat mist toch gewoon wat.. je kan wel zoveel mogelijk poppetjes der in gooien maar laat ze ook wat hebben, deze lijst ingame ziet er goed uit en ben benieuwd hoe ze het uitgwerkt hebben.
    Ik mis wel de hele garlic jr saga en veele majin vechters dat is wel jammer..
    Geen Dabura of Garlic jr maar wel een Chaozu (wat had die nou voor rol, alleen tegen nappa ) Dabura vocht tegen gohan en pakte piccolo enc. en garlic jr die was er een hele saga.

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nog steeds geen demo:mad: Iemand een idee wanneer dat ie wel online komt?:confused:

13. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou wel is een keer een dbz game willen zonder die zelfde stijl telkens

ik weet niet hoe je het noemt, maar het ziet er kinderachtig en nep uit

gewoon iets meer een serieuse look..vind het echt geen reet meer aan

14. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    cell shaded dus geloof ik. vind het niks

en misschien ligt het aan mij maar ik vind de omgevingen altijd zo saai en levensloos eruit zien :mad:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Cell shaded, maar dat doen ze om het zo veel mogelijk op de serie te laten lijken. Ik vind het altijd lame dat personages cell shaded zijn maar de omgevingen niet.

16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de demo dan?:)

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee... Maar ik vind dat ze de graphics moeten upgraden, en geen totaal andere stijl moeten gebruiken. En Cel-shaded moet het zeker blijven, want zoals ze met die film hebben gedaan, crap.

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is de release datum nou 23 oktober (op frs-site) of 13 november (bol.com en wehkamp)?

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Voor Europa is dat 23 oktober, voor Amerika 10 november, voor Australie 5 november en voor Japan 12 november. Waar ze aan die 13e komen, weet ik ook niet:confused:

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Elke keer als ik iemand zie posten, hoop ik dat de demo er is:mad:

Deel Deze Pagina