[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

1. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    servers lag

Wie heeft het zelfde probleem als mij: slecht kunnen vinden van online matches en als ik er 1 vind danis het heel erg laggy.
    Wie weet of ze hier wat aan gaan doen?

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat is exact de reden waarom ik mijn eigen games host. Heb er gister 4 gehost waar er telkens dezelfde mensen opnieuw joinde omdat ze bij mij geen lag hadden. :+

3. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het speelt zo fokking lekker. Gameplay galore!!

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    daar ging het ook niet om. mensen kwamen al gillen dat dit de GOTY wordt. miijn argument was dat dit spel nooit een spel als MW2 zal verslaan.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :D Dat hoop ik stiekem ook, ik vind Modern Warfare erg leuk om te spelen maar op de een of andere manier zie ik nog meer potentie in Battlefield en de Frostbite engine. Als het DiCE lukt om net zulke slicke gameplay neer te zetten in BFBC2 als we ongetwijfeld gaan krijgen in MW2 dan speel ik vanaf maart 2010 geen MW2 meer

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Same here. Nog steeds vind ik Bad Company beter dan alle CoD's :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat is gewoon een kwestie van smaak. Het is maar de vraag of MW2 míjn GOTY wordt.

8. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    MW2 koop ik ook gewoon, Ik heb zelfs al 3 maanden geleden de Prestige edition besteld maar voor mij alleen voor de singleplayer (Ik heb gewoon een schijthekel aan rondrennen en 42 granaten gooien terwijl ik met hipfire door alle muren heen schiet met een m60)
    Met van die gasten die gewoon zijn controllers hebben gemod om maar zo snel mogelijk te kunnen schieten en tegelijk schermen met semi-MW vakjargon zoals nades, Noobtubes, en meer van dat soort onzin.

Ik wil realisme in games geen rambo gebeuren en dit doet Flashpoint naar mijn mening goed. Als het aan mij had gelegen was het nog veel realistischer geworden.
    Ik wacht lekker op DLC en die zal ik ook gewoon kopen boeit mij niet wat de prijs is.

Voor mij een GOTY gewoon alleen al omdat de rest van alle ontwikkelings studio's dit genre langzaam heeft laten uitsterven en doodbloeden om maar over te gaan naar meer toegankelijke gameplay en makkelijk te kunnen cashen, want iedere debiel kan natuurlijk oorlog voeren op die manier.....

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Net een paar heerlijke games gehad \o/
    Wie tactisch speelt haalt zoveel meer uit deze game.
    Ik zal en overzichtje maken.

- Ik startte bij China, wat ik eigenlijk altijd doe, omdat gek genoeg niemand ooit China wilt zijn. Het begon een beetje langzaam. Er zaten 3 gasten bij de US kant die de game blijkbaar niet doorhadden en alleen op ons af stoomde waardoor we met 3-0 op voorsprong kwamen. Daarna werd het stil... Dus ik dacht, ik loop naar de overkant van de brug naar waar zij vandaan komen, om te kijken wat hen zo ophoudt. Dus ik met mijn sniper team naar de overkant.
    - Plots zien wij een jeep op ons afstuiven maar met enkele schoten door de ramen is ook deze historie. We lopen langs de jeep en gaan links van de weg af richting de beschutting van de bosjes. daar zien wij het volledige kamp staan met 2 jeeps en een legioen Amerikanen. Dus ik open het vuur. De Amerikanen weten niet waar ze het moeten zoeken dus duiken een greppel in. Ik geef mijn team de opdrachten een supress te beginnen, zodat ik hun van rechts kon beginnen te flanken.

- Ik trek dus een sprintje over de weg heen naar de andere kant. Ondertussen verlies ik 1 man door een headshot van een Amerikaan. Ik wil het vuur openen op een groep (in de bosjes schuilende) Amerikanen, maar tot mijn schrik blijken mijn kogels al op te zijn! Ik roep mijn team terug naar mij toe zodat zij deze positie kunnen gebruiken om alsnog kills te maken.
    Ondertussen is mijn team terug bij mij en liggen we in een cirkel net in een kleine deuk in het veld. Tot mijn schrik wordt ineens het vuur van achter geopend waar er eerst niets was staan er ineens 8 Amerikanen van achter te schieten vanuit de bosjes. Ik open het vuur met mijn pistool op de bosjes.
    - Een teammate moet het onderspit delven en wordt zwaar geraakt. Ik als brave soldaat kruip naar de arme man toe om hem te verbinden terwijl de kogels om mijn oren fluiten. Plots zie ik naast mij een dode Amerikaan waar ik vingervlug zijn m16 uit weet te halen.

- Ondertussen fluiten de kogels rond waar wij in het midden liggen als een klein groepje en 16 amerikanen het vuur van beide kanten openen.
    Ik wordt geraakt! Ik stort ten aarde en roep om een medic. Onder het vuur door kruipt de beste Chinese teammate naar mij toe om vervolgens een spuit in mij te planten. Ik kan weer schieten en weet een paar Amerikanen te doden. Plots vanuit het niets, geklapper van wieken... Het is een Chinese Transport Helicopter die zijn vlammende raketten op de amerikaanse soldaten stort. Maar liefst 5 Amerikanen worden weggeveegd van de Aarde.

Ineens wordt het beeld zwart en hebben wij gewonnen met ikzelf een goede 19 kills en 0 deaths \o/

En dit was nog 1 van de potjes die vet waren.

10. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je altijd Annilhillation of ook wel eens een keertje infiltration, ik vind infiltration toch wat leuker in elkaar zitte... Annihillation is gewoon een andere naam voor Team Deathmatch

Alsnog gewoon een goed spel:thumbs:, jammer van de lag soms

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ik speel graag Annihillation omdat in Infiltration je erg afhankelijk bent van je teamgenoten, die 9 van de 10 keer de doelstelling niet snappen. Maar als ik ooit een leuk groepje nederlanders tegenkom wil ik graag Infiltration doen. Ondertussen vermaak ik mij prima. Ik heb soms matches waar ik maar 2 kills haal en andere matches waar ik er 20 haal. Mijn doelstelling is zo min mogelijk deaths te krijgen en mijn teammates zoveel mogelijk te helpen. Ik speel ook graag medic :)

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Shortbull: Waarom moet je me nu weer lekker maken met dit spel? Ga aub Forza spelen ofzo. ;)

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Het is gewoon een lekkere game, mits je hem goed speelt. Maar dit is vaak zo bij games. Battlestations was net zo. Geliefd onder een kleine groep die d egame wel goed wisten te spelen. :)

14. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.!

Maar ook OF:DR vindt ik wel heel erg tof om te spelen. Maar ik krijg een beetje het idee, of je vindt dit spel helemaal te gek of je vindt er geen reet aan. Natuurlijk zijn er "mindere" dingen zoals npc die blijven staan al;s je ze gedood hebt (al heb ik dit maar heel af en toe), het voertuigen besturen wat "raar" aanvoelt. (dat begrijp ik trouwens niet , ze hadden gewoon naar BF:BC moeten kijken daar werkt het prima). Maar de core play van OF is wel het realisme en dat is gewoon heel erg goed gedaan (voor zover je van realisme kan spreken in een game.)

EDIT: Wat ik wel heel er jammer en storend vind is dat er met coop geen AI speler toegewezen kunnen worden (Dus bijv met z'n 2en coop en ieder bestuurt 1 AI)

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet het echt prachtig te brengen, een echt oorlogsverhaal :)

Nu ga ik toch nog ff de MP proberen, op de SP ben ik al afgeknapt :+

EDIT: Ik weet alweer waarom ik geen MP speelde. Ik ben 3 kwartier bezig voordat het lukt om een match te joinen, elke keer failt de connection :emo:

16. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond online vanaf een uurtje of 10 voeg me toe op je friendslist, ik heb ook een paar friendsrequest naar jullie gestuurd.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel nu voor het eerst echt de game, samen met broer...co-op dus. Hardcore gelijk, niet zeuren. Maar wel één vraagje....hoe weet ik ingodsnaam wat mijn opdrachten zijn? Op de map zie ik allemaal icoontjes,maar geen echte betekenis ervan maar ook vooral geen missie-objectives....

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hou de select knop langer ingedrukt, dan zie je je objectives en daar voor een nummer, op de map kun je dan zien waar je moet zijn;)

19. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb een vraag. Ik zit nu aan het eind van de derde missie, de objective is: secure beachhead. Moet je met jouw squad en een paar andere gozers ff een dorp beschermen. Maar het lukt me niet. Kga steeds dood, omdat er te veel apen komen. Die maten van mn squad worden ook steeds afgeknald. Iemand een goede tactiek? Want keb al paar van het internet geplukt, maar dat helpt ook niet...

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ze ze alle 3 op een turret, ga zelf in de tank zitten, ze hem ergens met een goed overzicht, en schieten, voor enkelingen de machine gun en voor vele de turret.

Deel Deze Pagina