1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind ik ook.. maar hier zijn een aantal die vinden van wel..
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Met Live season is Chelski een goed team hoor
     
  3. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met ajax manager mode op het moeilijkste niveau. Won net vriends. met 1-0 van vitesse en daarna 8-0 van Fulham:p
     
  4. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    LT is een harde schot
    RB is een gemikt rustig schot


    wat is dan een gewone schot met alleen B ??

    en hoe scoor je nou in hemelsnaam met een kopbal? ik heb van alles al geprobeerd maar kop ALTIJD keeper/paal/net langs de paal eruit

    daardoor trek ik nu altijd naar binnen vanuit de vleugels en heb ik geen zin meer in voorzetten, en dat zuigt
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat al die gozers druk zetten en alle passjes die ik naar voren speel allemaal onderschept worden en ik heb nog fucking veel last van steekpasen naar torres enzo?????????

    Wat is de beste taktiek/opstelling om die te verdedigen?
     
  6. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    1-0 van AZ gewonnen en 0-1 van FEY verloren helaas
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat kun je eigenlijks met die traits? Ik merk er niet heel veel van ik heb er 3.
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe kun je ervoor zorgen dat spelers hun contracten willen verlengen?
    Speel met PSG (1ste seizoen) en er zitten enkele oude en jonge spelers tussen waar het contract van afloop, maar niet willen verlengen (en ik bied meer salaris dan bij het oude contract).
     
  9. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het einde van het seizoen kun je ze sowieso een nieuw contract aanbieden.

    Mij is het ook nog niet gelukt om een contract te verlengen tijdens het seizoen.
     
  10. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms een bonus percentage bij scoren of geen tegen doelpunten of heel veel meer loon. Of soms willen ze maar 1 jaar verlengen.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Was ook al van plan om dan maar te wachten tot einde van het seizoen, maar was bang dat het dan misschien ook niet zou willen. Fijn om te weten dat aan het einde van het seizoen het wel kan:thumbs:.

    @ Flinter:
    Zal het eens proberen. Meestal bied ik ze alleen een hoger salaris aan en laat de percentages op 0% staan.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kon vandaag met Real aantreden in de beker. Ga je de eerste keer al onderuit door de opstelling. Ik meteen resetten en nog een keer proberen. Nu won ik 2-0 door weer twee doelpunten van Christiano Ronaldo. Het is zonde dat het bij 2-0 bleef aangezien het maar een 2 of 3e divisie team betrof.
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch niet leuk om een wedstrijd opnieuw te doen totdat je wint...
     
  14. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die nog een leuk fifa toernooitje weet?? Gaat wel lekker de laatste tijd! :D
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Begin nu aan mijn tweede seizoen met Ajax. Basis 11 zien er nu zo uit :D:
    --------Stekie/Vermeer----------
    Castro--García--Ivanovic--Horácek
    ------------Sissoko--------------
    --------------------Muntari-----
    --De Zeeuw---------------------
    -----------Buonanotte-----------
    -----Suárez-----Acquafresca----

    Ivanovic van Chelsea en van Castro, Horacek en Garcia zijn er 2 volgens mij fictional (je ziet dan zo'n zwart silhouet naast hun naam). Lekker team met sterke gasten op het middenveld 1 één luis in je pels van een CAM.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ben nu in de winterstop van het eerste seizoen, maar kan echt niemand halen 8) of moet ik soms achterlijke salarissen gaan bieden?
     
  17. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu bezig met BE A PRO heb net mijn eerste seizoen gespeeld en kampioen geworden en ben een vaste waarde in het NL elftal.

    Nu kijk ik naar de kalender en klopt het dat er geen europese wedstrijden gespeeld worden? Ik ben dus kampioen geworden en geen CL?

    Ook met het NL elftal zie ik alleen weer vriendschappelijke duels staan dus geen WK wedstrijden??

    Zou wel een groot minpunt zijn vind ik!
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Spelers die op de "te koop" lijst staan kun je als het goed is voor vrij doorsnee prijzen binnen halen. Die spelers gaan sneller in op je aanbod omdat hun club ze kwijt wilt. Zo ben ik o.a. aan Muntari gekomen. Verder moet je er gewoon op letten dat wanneer je hun salaris gaat bepalen, dat ze dan onderin een balk hebben met een percentage erin. Dat geeft hun interesse aan. Vanzelfsprekend vult die naarmate je een hoger salaris biedt. Meestal ga ik tot de 80% als ik een speler echt wil hebben.:+
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind h'm goed, heb soms ook het idee dat mijn tegenstanders net iets feller zijn en hierdoor eerder de pass onderbreken of de bal afpakken...
     
  20. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ongelooflijk ik had mezelf beloofd dat ik niet meer online zou gaan toch gedaan door de verslaving

    ik schiet 5x !!!!!!!!!!!!!!! op de paal en verlies 2-1 OMG
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina