1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk het van de positieve kant: je hebt kansen gecreeerd en je had dus kunnen winnen. Nog altijd beter dan helemaal geen kansen creeren en ook verliezen, dan voel je je nog slechter! :b:
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk niet, want dan denk je dat je verdiend hebt verloren. Als je 5X op de paal schiet wordt je gek omdat je had moeten winnen.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nice. Ik zit in het tweede seizoen en scout voornamelijk voor nieuwe onbekende gasten. Ze zijn jong en al behoorlijk goed en kosten vaak erg weinig. Zo heb ik Gallon en Adelemi als CB's gekocht, Diaz RM, Bohm en Gliwa als STR's. Ze zijn onder de 20 en hebben betere stats dan de huidige spelers op die posities. Maar de STR's gebruik ik als invallers om een wat bredere selectie te hebben. En dat moet met de verdedigers nog gebeuren. Nu rustig aan andere posities versterken zoals de LM en backs.

    Op moment in de champions leageau in een poule met Inter, Valencia en Jablonec. Heb moeite tegen Inter en ga waarschijnlijk als tweede in de poule door naar de volgende ronde.

    --------Stekelenburg----------
    Wiel--Gallon--Adelemi--Atoube
    --------------------------
    ---Diaz---De Zeeuw---Vertonghen
    -----------------------
    -----------Sulejmani-----------
    -----Pantelic--------Suarez----

    Ze zeggen dat in Fifa10 je minder op de paal kan trappen. Are they serious? In de arena raak ik altijd wel een paar keer de paal in 1 sessie. Elke wedstrijd raak ik ook de paal/wedstrijd een keer of 2-3. Dat is vaker dan IRL en in '09.
     
  4. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een steekbal over de grond geeft word die heel vaak onderschept dus ik geef meestal een hoge en dan op iemand met snelheid das wel chill
     
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt alsof fifa via xboxlive met 10 frames slomer gaat... je drukt op passen en het duurt nog een halve seconde voordat die het dan daadwerkelijk doet.
    heel irritant als je op balbezit speelt en de tegenstander op snelheid en counter=(
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Valt wel mee. Als je de steekpasses goed timed heb je zo vrije doorloop op het doel. Eer dat de verdediger omgedraaid is en je inhaalt heb je al gescoort. Of zoals met Ibrahimovic een steekpass van de middenlijn....4 man in 1x uitgespeeld en Messi pakt de bal op achter de verdedigende linie en legt hem er in.

    Steekpasses en alleen op het doel rennen zoals in Fifa09 zou zogenaamd verholpen zijn, maar valt mee. Je kan het iets minder gebruiken, maar in een wedstrijd kun je nog steeds 4-6kansen creeeren op die manier.

    Corners vind ik wel minder in 2010. Bijna geen 1 beland waar ik hem wil hebben. Eigenlijk komt de bal er wel, maar de aanvallers reageren te sloom met inlopen. En als ze er staan dan zijn het de verdedigers die alle kop duels winnen. Idem met voorzetten en koppen. Het is relatief weinig dat ik nu uit een voorzet/corner of met de kop scoor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2009
  7. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is fifa toch ook af en toe een kutgame! Sta nu gelukkig wel in de top 100 van NL.

    Gisteren 10000 kansen gehad, en had al 3-0 4-0 voor moeten komen, wordt het 2-0 voor hem uit 2 zielige kansjes.
    Maak ik de 2-1 en schiet daarna 2 keer op de paal en mis 2 keer voor open doel.

    Krijgt ie daarna nog 3 kansjes en schiet ie allemaal binnen! Ongelofelijk en verlies gewoon met 5-1, terwijl ik heel de wedstrijd beter was. Echt kut gewoon! Schoten was: 8 voor hem en 21 voor mij.

    Net ook weer op een kutmanier verloren, speelde tegen manchester city en kwam in de 65e minuut voor. Zie ik opeens een blauw scherm met zwarte strepen over mijn beeld!! Hoppakee, 3-0 verloren!! Soms heb ik echt een hekel aan die 3 x niks box.

    Speel trouwens altijd met Bayern Munchen, wat een heerlijk team is dat toch!
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is maar heel soms.
     
  9. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik word niet goed van die mensen die bij 2-0 leaven etc, ik heb het vandaag al 3x gehad (3 potjes gespeeld) en het erge is ook nog in m'n laatste wedstrijd Lazio - Aston Villa kwam ik 1-0 voor toen 2-0 (Ik dacht eigelijk al dat hij ging leaven) en durfde eigelijk gewoon niet meer te scoren omdat ik een beetje omhoog wil met dat online level, dus liet ik hem het spel maken en liet hem de 2-1 aantekenen, daarna ging ik in de 84e minuut toch nog een keer counteren met Pandev / Rocchi, tackelt hij me in het strafschopgebied en krijg ik een strafschop schiet ik die erin en gelijk - EA Verbinding verbroken in die zin iniedergeval- word er helemaal niet goed van! :mad:
    Wat word ik hier toch gestoord van, zijn er misschien hier wel mensen die een pot willen spelen zonder te leaven!

    groetjes,
     
  10. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand leaved heeft dat geen consequenties op je Online Level. Alleen op de achievement, want je moet 100 matches winnen zonder dat de tegenstander geleaved is.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, eigenlijk heel triest. Ik merk soms ook dat ik het gas eraf moet halen, omdat je al aanvoelt dat iemand het spel gaat verlaten. Gewoon jammer, EA zou dit veel zwaarder moeten bestraffen, wat mij betreft gewoon een uur blokkeren op de servers. (die moeten dan wel uitstekend werken natuurlijk)
     
  12. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ze leaven kan ik gewoon wel level 4 worden? (online he)
     
  13. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. De punten krijg jij er gewoon bij hóór. Ik was namelijk eerst level 21 en toen iemand leavde werd ik level 22. Dus het leaven dwarsboomt geen level promotie online.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik word niet goed van die mensen die gaan janken als iemand weggaat na 5 minuten, kom op je krijgt je win gewoon + dat je snel weer een andere potje kan gaan spelen. Ik vind het juist leuk als mensen leaven! :)

    :lol:

    Zwaarder bestraffen :emo:
    Je krijgt gewoon je win.

    Wel ben ik van mening dat als er gescoord is voor 5 minuten dat je dan alsnog de loss krijgt als je weggaat.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Juist niet voor de 5 minuten, als je bemerkt dat de verbindingen erg duf zijn kan je altijd het spel nog verlaten, dit zonder consequenties. Heb geen zin om een hele wedstrijd naar een haperend bleed te kijken.

    En wat betreft de punten, die je wel krijgt als iemand leaved, het gaat toch ook om een leuk game moment. Die heb ik niet als de wedstijd voortijdig wordt afgebroken...
     
  16. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ze moeten het zwaarder bestraffen waar slaat het nou op dat iemand in een wedstrijd weg gaat, Feyenoord speelt tegen Ajax en Feyenoord staat 2-0 voor en dan zegt Jol, kom maar jongens het is leuk geweest we stoppen de wedstrijd!
    Het is helemaal niet leuk als iemand een wedstrijd weggaat en ik denk dat 90% het hier mee eens is }:]
     
  17. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! :)
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik speel niet alleen voor de punten, het zou ook eens leuk wezen als ze een game finishen.
     
  19. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    So true!
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bij FIFA '10 kan je ook nog de verbinding bekijken voordat je gaat spelen en het is ook altijd handig om even de RS in te drukken en te kijken van welk land ze zijn :+

    Maar, opzich, worden de meeste games gewoon afgemaakt.
    Tenzij je al 4 - 0 voorstaat in de 20e minuut.
    Ik neem aan dat als het 1 - 0 staat ofzoiets dat de andere echt nog niet quiten, en als het een spannende pot is ook echt niet :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina