Heb net een paar potjes online gespeeld. Best leuk, met een paar gasten tegen de AI. Ga nu weer verder met de singleplayer
Spoiler zijn die stekel(varkens) beesten die moet je op die grote honden gooien tot dat die hond kapot is. Dan krijg je die achievement aardig pokke ding om te krijgen omdat die grote beesten elke keer weg lopen (met die grote honden bedoel ik met zon ijzeren kop) ik hoop dat je er wat aan hebt
Heeft iemand ook interesse om vanmiddag ff een potje online te spelen? (co-op of gewoon vs) Het kan natuurlijk met meerdere mensen
Als mijn moeder met een positieve reactie terug komt dat Brütal Legend de nieuwe inruilactie is bij de GameMania in Utrecht, ben ik van de partij. Weliswaar als een newbie.
ben ik bij !! moet tot 5uur werken daarna kan ik wel ff een paar potjes doen Kunnen we ff een paar achievements halen
@PowerLines, Ik voeg je wel ff toe op XBL @HIM, Ben dan wel rond kwart over 5 online indien mensen dan ook willen gewoon rond kwart over ook ff online komen. En mij ff toevoegen
Wat houdt die multiplayer eigenlijks in? ik wordt er niet echt wijs uit als ik filmpjes op youtube kijk.
De MP is een soort van RTS. In dit geval een stage battle. Je moet een podium op bouwen, en door middel van groupies kan jij je leger bouwen. Met dit leger moet jij je eigen rock-concertje beschermen, en die van een ander kapot maken.
Geen idee, mij lijkt het wel leuk. Vooral omdat je met alle 3 de factie's van Brütal Legend kan spelen.
Net even die demo gespeeld, maar hij is niet echt duidelijk wat je moet doen bij dat grote tentakel geval dat uit de grond komt. Beetje rondjes rijden en nitro gebruiken? Lijkt me stug.