Met Emblems bedoelt hij Emblems of Conquest (en Triumph). Als je het nog niet wist, die droppen van heroic en raid bosses. Trial of the Crusader bosses droppen emblems of Triumph, everything else Conquest. Hiervan kan je tier 8 en tier 9 niveau gear kopen (respectievelijk Conquest en Triumph). Je kan niet ELKE slot vullen met een badge item, maar zeker wel een aantal. Ik raad je aan sowieso elke dag de daily heroic te doen voor 2 Triumphs en gewoon veel heroics te farmen voor Conquests. Hiervan koop je dan alle Conquest items die upgrades voor je zijn. Vervolgens kan je ervoor kiezen meer Conquests te farmen en er Emblem of Valor (tier 7.5) items van te kopen, omdat je alle emblems kan "downgraden" (je kan van één Triumph één Conquest kopen, daarvan één Valor, daarvan één Heroism). Als je alle Emblem of Valor items ook hebt die upgrades voor je zijn, zou ik echter niet aan de heroism items gaan. Da's item level 200 (tier 7.0) troep en dat's tegenwoordig niet zo goed meer. Dat vervang je echt ubersnel.
Bovendien, wanneer patch 3.3 komt (~2 maanden ofzo?) zal elke boss in elke heroic Badges of Triumph droppen. Dan weer fucking veel heroics farmen dus, omdat je dan heel easy alle tier 9 level items kan kopen. Je kan sowieso voor 50 en voor 30 Badges of Triumph tier 9 set pieces kopen (wel tier 9.0 maar alsnog is dat heel goed voor zo'n welfare manier om aan epics te komen), en voor 58 badges of Conquest tier 8 set pieces op dit moment.
Lang verhaal kort, farm heroics. Kijk niet zozeer naar crafted gear imo, da's duur en ik denk dat voor jou het reële hoogste item level wat je kan craften zonder extreem veel gold uit te geven zo'n 213 of misschien 219 is. Da's tier 7.5 en tier 8.0. Dit kost je dan ook nog es klauwen met geld. Je kan veel beter voor badges betere items halen. Blacksmithing is meer nice voor gear als je echt hardcore raid en je guild in zo'n stadium is dat je heel makkelijk aan Orbs en dat soort fratsen kan komen.
Wall of text crits you for over nine thousand.
Laatst bewerkt: 17 okt 2009