Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Te danken aan de photomode natuurlijk! :cool: Kun je nog meer je plezier op. *)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je hebt me door haha, maar dat word zeker een van de meeste tijdverdrijven met het spel. Wel ben ik benieuwd naar de replay editor, maar daar verwacht ik niet zo heel erg veel van.

Back on Shift, hieronder een link naar het NFS forum met besproken bugs voor de patch. Sommigen worden gemaakt en is al aan gewerkt, maar ik denk dat de kleine bugs zoals dat met de wagen die te ver naar achter staat en dat meisje in de auto komt denk ik niet dat gemaakt gaan worden.

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/324363.page;jsessionid=09A15680C8A0ABFA0BA529F6596ECD91

Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een paar leuke designs vanaf het NFS forum van andere gamers, eenvoudig maar wel heel tof! Dan nog een crash onderaan, die vliegt wel heel hoog. Naja als Forza 3 er is zal geen kip meer Shift spelen misschien, het was leuk voor zolang het duurde deze topic. :emo:

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Pff wat een drama soms met deze game

- Lange wachttijden
    - Vastlopers
    - AI die uit het niets versneld op sommige momenten?
    - AI die mij soms veeels te aggresief rijd.
    - Met sommige auto's/banen (vooral Road America) stuiter je als een gek! Maar de AI heeft daar geen last van! Bijna onmogelijk om een head 2 head te halen!
    - Van de baan geramd worden en een penalty van 5 seconden krijgen vanwegen cutten?

Voor de rest een lekkere racer, ziet er allemaal keurig uit, maar ga toch echt hopen dat Forza het beter doet.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
  7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja dat is Need for speed he, waar alles kan. Overgens vind ik wel sommige wagens wat tam rijden, zoals een van de Lambo's en ook de GTR vind ik wat getemd. De Porsches knallen echt, viel me toch even op zo of het ligt aan mij haha. ;)

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Weer een bug ontdekt.
    Af en toe tijdens online racing raakte ik van de baan in een bocht terwijl ik hetzelfde rempunt en racelijn gebruikte. Ik dacht zal toch aan mij liggen of banden niet warm of zoiets.
    Ineens merkte ik dat de gear-ratio's niet overeen kwamen met de saved tune.
    Bij verder onderzoek bleek inderdaad dat de saved eigen tune tijdens online racing op Live plotseling en tussentijds kan wijzigen. ERg ongemakkelijk en kan een overwinning kosten.

Blijf toch nog verderr Shift spelen want de race experience is vet "als" het spel niet raar doet.

Ik haat track cutters en vangrail huggers.:mad:
    Wat zijn die gasten dom echt een vertoning van gebrek aan skill en mentaliteit.
    Online gaming kan het slechtste in de mens naar bovenhalen. Jammer.

O ja wat foto's van mijn super getunede 14.00 class auto de GTR V-spec.
    Heerlijke auto. In de op 14.00 gelimiteerd class races verlies ik heel erg zelden op Spa/Silverstone GP/Road America/Ambush valley etc de long tracks. SPa : 1.18.455 met regelmaat en heel af en toe een hoge 1.16.XXX
    met deze 14.00 class auto.
    Als ik vaker verlies moet ik weer wat fijntunen.
    Soms is een kleine verandering al goed voor 1 seconde per rondje of meer constante snelle rondetijden.
    Ik heb voor mijzelf de stelregel: Als de auto goed getuned is voor Silverstone GP dan werkt de auto ook op de andere long tracks.
    En gebruik niet te veel downforce, kost echt seconden per rondje._0/

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Forza heimwee foto: [​IMG]

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Weer een coole wagen Loyallronin, er zitten ook nog 2 versies in van de GTR zag ik al. Heb er nu ook eentje, alleen ik vind ze wat zwaar sturen. Wat gebruik je aan Downforce, en welke setting in de besturing hanteer je Loyall?

Ja Forza, ook weer zin in!! Maar voor de race beleving zullen we wel moeten wachten tot Forza 4, ze zullen geheid het succes van het racen in Shift gemerkt hebben plus die incar view en reken maar dat ze daar in de toekomst wat mee gaan doen.. hope so. :)

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    standje 18 downforce (op sommige tracks 20) is voldoende. Wel netjes insturen en slow in gevolgd door fast exit. Ga je driften dan verlies je snelheid.
    Ik had met die 14.00 class auto GTR een ongelofelijke tijd van 02.14.900. op Spa. Daarvoor had ik af en toe wel eens een hoge 1.16.xxx.
    ?Een 1.19.XXX is normaal.

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oke bedankt, dan ga ik eens flink knallen op de ring die er in down mode wel heel mooi uitziet met dat zonlicht. _O_ Forza 3 laat ik toch even zitten, racen daar zal ik niet veel doen en alleen om de photomode en bestickering aanschaffen gaat me wat ver. :D Shift moet ik ook nog doorspelen, daar heb ik wel even genoeg aan.

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik blijf het zeggen.
    Qua race experience is Shift second to none. Wel wat piemelen met de instellingen en dan genieten.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Exactly my point!! :cool::9 Had gisteren nog even Forza 2 gespeeld maar het is echt qua racen niet meer voor mij en is de game meer leuk net als GT, om achteraf de replay en photomode te kunnen genieten. En ik weet dat er gamers zijn die het ook echt alleen daarom spelen, en ieder zijn passie. Maar niet voor mij om daar de volle prijs voor te betalen, aangezien in de review hier op XBW al stond dat als je Forza 2 niet zoveel aan vond dan deel 3 ook niet echt iets zal vinden, en dat geld dus voor mij dan weer.

Maar terug ontopic, ben nu mijn GTR een beetje aan het stylen en dan ga ik er eens mee de baan op, we blijven racen in Shift! O-)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet zeggen dat ik Shift weinig echt "speel". Maak meer wat foto's en en doe wat hotlaps. :)

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mooie Pickapi's, doe ikzelf ook nog steeds hoor. De PC versie is wel mooi zo, geen kartels en niks te zien. :) Wel handig dat je in de paint job je wagen van alle kanten apart kan kleuren, mogen ze wel vaker doen in racespellen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ring Taxi geskind voor de PC. :)
    Wel de M3 versie. :)

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Blijft toch zo vet he een M3 E46 in 'GTR' uitvoering door de dikke bodykit en spoiler. *)
    Mooie foto's ook, vooral de 1e, 2e en 7e zijn :thumbs:.

18. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza 3 of Need for speed Shift? En waarom? :)

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik moest kiezen , forza3.

Langere houdbaarheid
    Online sterker
    Meer auto's

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Realisme vs. Arcade. Serieus vs. Spektakel. Wat is je voorkeur?
    De demo's van beide spellen zijn te spelen dus probeer ze eens! En anders heb je nog altijd (video) reviews.

Deel Deze Pagina