1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, maar hoevaak komt dat nou voor. Als je 2/3-0 voorstaat zijn er maar weinig rond mijn skill level die blijven spelen.

    Laatst stond ik 5-0 achter en had ik nog terug kunnen komen tot 5-4 jammer genoeg niet de 5-5 :+
     
  2. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn wel een heeleboel mensen die bij een 3-1 achterstand weg gaan. Dat terwijl het heel lang spannend is maar 10 minuten voor tijd de wedstrijd beslist.
     
  3. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ik verloor een keertje 10-0, bleef gewoon verder spelen :p (moet wel zeggen dat ik na de ongelukkige 3-0 niet meer serieus ging spelen, maar leaven zou zwak zijn)


    ik deed alleen 1x weg door echte frustraties


    weet iemand trouwens hoe je strak over de grond kan schieten? met free kicks kan je dat wel met LB maar hoe doe je het normaal dan?
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb net weer 3x 1 vs 1 gespeeld en weer hetzelfde liedje

    Toevalliger wijs wilde ik even opnemen voor kwaliteits test, dus vanavond post ik even het filmpje en kan je zien waar ik me dan aan erger :cool:
     
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een DNF van 0 procent! Ben ik best blij mee. Bij 09 was dat wel anders. Sommige mensen kunnen wel echt de bloed onder mijn nagels vandaan halen. Nu iets van 30 gewonnen 4 gelijk en 16 verloren ofzo :) niet heel goed maar ach, gaat om het spelletje.
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ben lekker bezig vandaag, 8 potjes allemaal met Manchester City gespeeld en alle 8 overtuigend gewonnen. Inclusief tegenstanders als Chelsea/Real Madrid/Engeland etc.

    http://www.vimeo.com/7115669

    -_-'
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, heb het vrijwel elk potje en zo slecht is mijn internet nou ook weer niet..

    A well dan maar tegen vrienden, persoonlijk ook leuker, meer spanning etc.
     
  8. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of kan je in FIFA 10 niet meer in je statistieken zien welke competitie je wel en niet hebt gewonnen??
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice video, leuk om te zien. :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hey jongens, vraagje. Ik moet voor mijn pro nog 1 3 sterren skill move doen namelijk "Flick up". En nou is het me niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is, ik dacht dat flick up was dat je de LT ingedrukt houdt (player modifier) en dan RB indrukt zodat je de bal op wipt maar dat is het blijkbaar niet. Iemand enig idee wat ik dan wel moet doen?
     
  11. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt veel mensen pakken Manchester City, beetje de nieuwe Aston Villa van Fifa 10 geworden. Ik vind het ook echt niet leuk om er tegen te moeten spelen. Tevez en Adebayor zijn onwijs balvast en ze hebben ook nog 2 Ferrari's als vleugelaanvallers, nee die hou ik niet tegen met mijn Trabant vleugel verdedigers.

    @Delphiki: Is de flick-up niet LT + 3 keer RS omhoog tikken? om zo een sliding te ontwijken door de bal omhoog te wippen.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou goed kunnen :) Ga ik zo eens even proberen (na PSV-Heerenveen) Kan ik dat ook in de Arena doen?
     
  13. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met adidas live season ? kan hem niet downloaden ?
     
  14. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe schiet je een bal nou over de grond?

    ik verlies nu 3x achter elkaar steeds met 2-1 en bijna al zijn doelpunten waren over de grond in de hoek (binnen de 16)

    blijkbaar is dat teveel gevraagd voor de keeper

    het is geloof ik niet met rb en ook niet met LT

    dus alleen met B ????
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon niet te hard schieten, zo doe ik het altijd..
     
  16. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    doe je dan alleen B? of B+RB/LT
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de leaderboards niet geweldig geregeld..
    Er stond iemand in de top 100 die 97x had gewonnen en 90x had verloren, dan ben je niet goed maar speel je gewoon veel.
    Bij FIFA 09 was het systeem dan beter.

    @ discussie vorige pagina:

    Ik heb ook liever dat er wordt geleaved als je veel voorstaat.
    Als ik binnen 30 minuten met 3-0 voorsta ga ik toch kloten, dan heb ik liever dat me tegenstander leaved en ik het potje daarna een betere tegenstander heb..
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe meestal aleen (B), maar je kan ook (RB) gebruiken, dan is je schot alleen wel minder hard..
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    LT
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    In het begin waren er ook heel veel die veel disconnects kregen, waaronder ik. Nu heb ik er verder geen last meer van maar dat heeft toch zeker voor een loss of 10-15 gezorgd. Maar 97-90 is inderdaad een beetje raar, dan heeft hij verloren van de beste en gewonnen van de beste anders kan je nooit zoveel punten halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina