1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    is al sinds 3 oktober offline wegens een bug... even geduld nog ;)
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat vinden jullie nou de beste control settings? Spelen de besten met alles op Manual?

    Ik speel eigenlijk alleen maar met de standaard settings, maar heb het gevoel dat er nog wel een en ander te verbeteren valt.

    Iemand tips?:)
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je de tijd en oefening voor wilt nemen kan je met semi/manual ver komen, alleen of je er ook zó goed mee kan worden dat je top 100 ofzo komt te staan ben ik nog niet tegen gekomen. De mensen die manual spelen zijn meestal spelers die op assisted niet veel klaarspelen en dan een andere uitdaging zoeken in de vorm van manual controls.
     
  4. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik onzin... als je de controls op semi zet dan heb ik het idee dat ik veel meer controle over de speler heb.... heeft niks te maken met andere uitdagingen zoeken omdat ik op assisted niet veel klaarspeel. Kan je vergelijken met racespellen... braking assistance, abs, steering assistance zet men ook vaak uit om meer controle te hebben
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vind het geen onzin, want als het echt betrof om plezier dan zou je niet zoveel lezen over mensen die willen dat iedereen met manual gaan spelen.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat betekend toch niet dat ze zonder manual niet kunnen winnen? Ze vinden het leuker om met manual te spelen, en als iedereen dat doet is het eerlijker, aangezien manual nou eenmaal moeilijker is.
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik zeg ook niet dat ze niet kunnen winnen, maar het is wel algemeen bekent dat niet de beste spelers manual spelen.
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat ze niet veel klaarspelen, komt op hetzelfde neer. Natuurlijk spelen de beste spelers niet op manual, aangezien het een stuk moeilijker is. Als iemand van gelijk niveau dus niet op manual speelt, is hij meestal kansloos.
     
  9. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okej... je bedoelt dat als je online wint, dat je dan vaak een berichtje krijgt van: kan je niet op manual spelen ofzo...
    maar ik weet niet of dat komt doordat deze mensen op cpu hulp niks klaarspelen. Ik heb gewoon veel meer plezier in fifa op semi doordat ik dan meer controle heb... ik ga ook echt niet lopen zeiken als iemand tegen mij op cpu hulp speelt ofzo, je kiest er toch zelf voor?

    je hebt helemaal gelijk! als je op manual speelt en van iemand wint die met full assistance speelt, ben je 10 klasses beter.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  10. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een zwaar online match gehad: Dortmund vs. Galatasaray(ik)

    Hij kwam op 1-0 voorsprong door mijn keeper die wel is vaker uit zijn goal komt om een steekpas van de tegenstander weg te schieten... Maar nee hoor, hij schiet niet weg.

    Later kreeg ik een corner, draaide naar de 1e paal, waar zijn verdediger stond. Hij neemt m aan op zijn borst de goal in.

    Toen in de verlenging 1-3 gewonnen, omdat hij meer risico's ging nemen.

    Later stuurde hij mij een message, dat ik een lucker ben, omdat zijn telefoon afging bij de corner. Ik stuurde een message terug dat hij juist een lucker was met mijn stomme keeper.
     
  11. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1

    lol
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan geen lauwe club bedenken voor mijn Be A Pro. Wil een club die bekent staat om goed scouten of de goede jeugdopleiding. Arsenal vind ik weer een maatje te groot, maar wel zo'n soort club.

    Of misschien posteer ik hem wel bij Groningen :+ Ajax vind ik ook weer te groot.
     
  13. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF! Zojuist speelde ik tegen een gast die had ZES verdedigers! Wat een fucking mafkees, 4 - 1 verloren. No way dat ik daar ooit doorheen kon komen. Heeft iemand enig idee hoe je deze fags kan beaten?
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben je meteen een fag als je een andere opstelling en taktiek hebt die blijkbaar werkt?

    Als ik sommige mensen hier hun frustatie zie uiten moet ik wel lachen :D
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch triest om met 6 verdedigers te spelen...
     
  16. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Zes verdedigers verpest gewoon de game. Is ongeveer hetzelfde als dat je met Call of Duty in een hoek ligt te campen en wachten dat iemand langs loopt.
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee, want je offert er ook 2-3 middenvelders en aanvallers voor op wat betekent dat jij het veld kan domineren. Hij speelt op de counter en jij kan druk uitoefenen en omsingelen.
     
  18. fatprinc

    fatprinc Guest

    Ik heb soms echt het gevoel dat lobjes over de keeper vaak uitwijken naar links of rechts wat erg irritant is. Ik score nauwelijks meer met vrije trappen terwijl ik dat met de launch erg vaak deed. Hebben ze iets aangepast?
     
  19. fatprinc

    fatprinc Guest

    Snelle spits + steekpas
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Speel jij wel eens Fifa? Dat middenveld domineren geldt alleen voor het echte voetbal, met Fifa sla je het middenveld binnen 1-2 passen altijd over. En als je inderdaad de middenvelders erbij betrekt word je wel heel kwetsbaar achterin en kan hij naar hartelust counteren.

    En kom niet aan met verhalen dan ben je niet goed genoeg want dat slaat nergens op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina