Net geprobeerd om de Endure achievement te halen. In de focking laatste wave gaan we gewoon af omdat we geen levens meer hebben..... Twee uur voor niks zitten spelen Als iemand binnenkort nog zin heeft om hem te halen (je moet wel goed zijn heb ik vandaag gemerkt) voeg je me maar toe op live!
Tco, ik voeg je wel ff toe. Heb al tijdje geen FF gedaan. Kan je zometeen of Vanavond? Met nog 2 mensen?
Ik moet 'm ook nog steeds halen en vandaag had ik 'm kunnen hebben, maar ja... sommige mensen willen niet wachten tot iemand online komt. Ik moet trouwens ook nog: - Rally Point - Chasm Ten - Last Exit
Ik ben ook op zoek. En dan vooral naar goede mensen. Nu vaak zat meegemaakt dat er in Set 1 al geen levens meer zijn. Doe dan gewoon voorzichtig en blijf niet stil staan. Het is echt niet moeilijk om niet dood te gaan hoor. Dus mocht je wat skill hebben ad me maar voor die achievement.
Nee, dan is het goed. Heb je een paar minuten, dan kom ik online. Stuur maar even een bericht/invite.
Morgenavond een keer heb ik wel zin in me 1e FF potje. Weet niet hoe lang ik kan maar ik zal niet wegvluchten.
Iemand zin om woensdag rond een u of 5 firefight te doen? De meeste mensen dat ik ken zijn er niet egt zot van en ik zou graag de archievements ervan halen. GT Azotum
Vanmiddag FireFight gedaan met Flix. Ging echt super . Begonnen op het einde aan een bepaalde tactiek die behoorlijk goed bleek te werken. Dik 250000 punten gehaald, nice!
Kijk maar of je online bent. Bonbridge en Flix (miss) gaan om half 11 (ochtends) beginnen met de campaign