FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    serieus... Je spits is volkomen geïsoleerd, voorzetten vanaf de zijkanten kan niet, aanspelen door het midden kan niet, schieten van afstand kan niet want 90% van de ballen schiet je tegen de verdedigers aan. Het is gewoon een pussy tactiek. En het domineren op zijn helft valt ook nog vies tegen aangezien hij alle 4 de aanvallers mee liet verdedigen. Ik weet niet of jij deze tactiek zelf gebruikt? Anders wil ik wel een keer tegen je spelen en dan speel ik met 6 verdedigers, oke? Ik betwijfel ten zeerste of je dan hetzelfde over de 'tactiek' denkt.

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    5 aanvallers inzetten met daar achter een opvangende middenvelder, dan kan je heel goed druk houden en verdedigers op man laten verdedigen.

3. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poeeeh! Wat een zielige mensen zijn er toch.
    Hij komt na 10min. op voorsprong. Gaat hij de hele wedstrijd naar de cornervlag en dan afschermen. Echt zielig!

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en dan word je eruit gecounterd:emo:

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Haha dat is zeker een mogelijkheid ja :)

Even geen gold meer :mad: maar zo komt een maat langs dus dan wrd het weer makkelijk winnen :thumbs:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb FIFA gewoon verkocht. 8) Had er opeens geen zin meer in. FIFA09 kapot gespeeld maar 10 viel me toch wat tegen. Kan niet precies zeggen waarom, maar ik denk dat het toch iets te fysiek is geworden voor mij. Snelheid is er echt uit en dat vind ik jammer.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook te koop staan, even kijken wat ik ervoor kan krijgen.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf ook twee weken niet meer aangeraakt, weet niet waarom eigenlijk. Voelt om de een of andere reden niet als voetbal.

9. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel triest. Maar als je de bal eenmaal hebt, kan je hem er dan toch uitcounteren?

10. fatprinc

fatprinc Guest

Uiteindelijk krijg je er spijt van.

Fifa 10 is niet perfect maar wel erg verslavend.

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik loop bijna 2 goals op 1 wedstrijd met mijn Virtuele pro

67 wedstrijden gespeeld met 112 goals en 57 assists

12. fatprinc

fatprinc Guest

Met fifa moet je ook echt inkomen. In het begin van de dag verlies ik nog wel is maar aan het eind ben ik bijna onverslaanbaar

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Doen jullie ook clubs?
    Wij staan nu 3e van midden europa en 31e van de Wereld met Team Reflex
    Toch wel leuk :D.. we spelen alléén 's avonds eigenlijk dus draaien lekker mee!

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    We hebben hier op XBW 2 clubs:

- Dutch Lions
    - De Toppers

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wij 50e van british islands, hoeveelste we all time staan weet ik niet. Record is 80-5-14 dacht ik

Net nog even me skill level kunnen opkrikken naar level 26. Voordeel van het spelen met een slechter team tegen een 5 sterren teams is dat je een shitload aan punten krijgt. Ik versloeg iemand met Chelsea 3-0 en hij had 4200 punten en ik krijg er 65 punten voor en ik was zelf toen 3900

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Me level opkrikken lukt voor geen meter meer, verlies nu alleen maar. :'-(

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Mij gaat het lekker nu, 8 winningstreak allemaal met Man City, daarvoor verloor ik er twee en toen had ik ookal een winningstreak van 7-8.

Als je echt tegen goede speelt met een betere team is het afentoe wel even zweten, maar als je dan wint is de beloning des te groots :b:

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel nu als Liverpool maar krijg telkens van die knullige goals tegen. Hij schiet de bal ( vanaf de hoek ) als voorzet. Carragher krijgt de bal en, op één of andere manier, knalt die hem zelf in eigen goal.

Heb nog steeds geen goede tacktiek en vind Liverpool ECHT één van de mindere teams om mee te spelen ...

19. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat meer bekend over de Manager Mode bug (spelers worden verkocht/vertrekken zonder toestemming en geld krijg je niet)? Ik vind MM altijd erg leuk maar deze bug verziekt het zo erg. Je mag toch wel verwachten dat ze dit gaan fixen en onderhand is Fifa ook al een maandje uit?!

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat dit gefixed is in de komende update, zal alleen niet meer weten waar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina