Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tegen de CPU is het inderdaad wel gemakkelijk. Maar dat is Fifa ook. Ik heb Fifa 2009 en daar ben ik niet zo goed mee als met PES, maar van de CPU won ik over het algemeen genomen met vrij veel gemak op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Daarbij, als jij op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt in PES dan kun je echt niet met een back het hele veld overlopen en dan scoren hoor. En tegen mensen is dat helemaal een kansloze missie (tenzij de speler een echt noob is, maar wel zo eentje die ook niet weet hoe een controller werkt). Het is dus niet zo easy als dat jij het probeert te schetsen.

Wel is het arcade, hoewel ik PES 2010 een stukje meer arcade vind dan Fifa 2010. Vooral omdat PES geen fysieke duels in de gameplay heeft vind ik het arcade overkomen. De speelsnelheid van PES 2010 ligt ook nog altijd iets te hoog, niet meer zoals in PES 2009 (gelukkig) maar wel te hoog voor een realistische "feel". Schoten vind ik daarentegen wel lekkerder voelen met PES dan met Fifa 2010.

2. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    we shall see, afgelopen weken als een bezettene fifa10 gespeeld (ben echter een pes-fan-boy), maar komende week komt pes uit dus ik ga een mooie vergelijking kunnen maken....maar ben echt onder de indruk fifa10 en.......any-way houd bazaar in de gaten om te zien welke footie zich imo über mag noemen

3. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij iig niet, heb hem net namelijk gebrand met imgburn maar hij herkend pes niet. Ik ga het nu ff proberen met een dual layer.

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zonde van je dual layer man. Als je naar Games library was gegaan zag je de online demo van PES er tussen staan.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Bij mij thuis werkt hij ook niet op dvd+R!:mad: En heb geen andere soort dvd's!:mad:

Kan ik nu ook die dvd+R dvd weg gooien? Of kan je daar nog over heen schrijven?

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat krijg je te zien? Mixed Media Disc?

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De demo van pes is voor mij leuker dan fifa 10,dat is saai om offline te spelen en pes is leuk tegen de computer.Makkelijk zeker niet vind ik.

8. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, krijg ik inderdaad te zien. Maar ik ga hem niet meer branden in elk geval, want hij komt toch binnenkort in de winkels :)

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat hoor je ook te zien, je moet dan iets bij je games library kijken ofzo.

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Oh nice :thumbs: gaat morgen spelen:p

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Review van WENB. Een erg objectieve als je het mij vraagt waarin Adam niet schroomt te zeggen waar het op staat en wat ik zelf ook (voor zover ik dat kan beoordelen) vind:

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als je dan in je library kijkt,zie je ineens PES2010 Online Demo staan..Kheb nu 9 potjes gespeeld, 4 gewonnen,2verloren en 3 gelijk.
    1 wedstrijd speelde ik tegen iemand met een rode stip en dat was errug drama, response tijd was echt meer dan 1 seconde, misschien wel 2...dramatisch

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

De potjes die ik ermee speelde waren allemaal goed, ikzelf altijd groen, en voor de tegenstander 1x geel en 2x rood.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Community mode klinkt toch echt als de beste toevoeging voor mij; Eindelijk worden de stats opgeslagen bij offline potjes tussen jou en je vrienden. Daarnaast slaat hij button configs op etc. Heel nice!

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    button configs slaat hij ook op in 2009

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen voor player 1 die ingelogd is met zijn profile ja, om nou voor iedereen een nieuwe xbox account aan te maken en daarmee in te loggen is wat té. Hoop dat dat dus verbeterd is! Ben wel blij dat ze nu eindelijk alle stats opslaan, want de helft ben ik de dag daarna "vergeten" ;)

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand hem vandaag al ergens gehaald heeft, laat het even weten;)

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb de video's op insidegamer eens bekeken. Ik vind het zo mooi hoe echt het nederlands elftal is. bijna elk gezicht klopt wel of is herkenbaar iwrs wat je bij fifa niet kunt zeggen.Ook vind ik er een redelijke Tv sfeer in zitten. ik ga dit jaar toch Pro Evo proberen.

19. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga starks eens een rondtje maken in den haag langs de gamestores

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Opgebeld naar E-plaza, Bart Smit en FRS: Geen van allen hebben 'm...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina