Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een accountje je aanmaakt op het forum bij ons, dan krijg je van mij een 'Back Stage Pass'... Kan je een beetje rustig achter de schermen kijken als je wil, zonder verdere verplichting...

    Veel zullen eerst de SP spelen om wat credits te vergaren, want zonder credits kan je niets! ;)
     
  2. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuw spel kopen voor de Xbox 360, en ik twijfel gruwelijk hard tussen ForzaMotorsport 3 en Fifa 10. Weet iemand welke van de 2 ik moet halen.

    Ps. misschien dom om het hier te rvagen maar wil graag ff de meningen weten waarom wel of niet.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tja, moeilijk te zeggen. Ligt er gewoon aan wat voor een game je zoekt. Wil je graag racen, dan is Forza 3 het beste op dit moment voor de 360. FIFA is weer een heeele goede footie, misschien de beste op dit moment.
    Wat jij liever speelt, ik heb geen idee man. Probeer beide demo's.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nogal twee verschillende games he?
    Als het nu ging tussen NFS:confused:hift en Forza 3. Maar dit is een beetje appels met peren vergelijken..
     
  5. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik man, maar dacht misschien hebben jullie wel goede info of meningen waarom een van de 2 leuker is. ik heb de demo's al gespeeld dus.
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe kun jij dat nu al weten dat dit de beste race game wordt??

    leg uit!
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, maar het is een kromme vergelijking. Een voetbalgame met een racegame vergelijken. Wat doe je liever? Je hebt de demo's gespeeld..wat vond je leuker om te doen? Een bal in het doel schoppen of rondjes rijden over een circuit?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Voor het geld weet ik 1 2 3 geen betere racegame voor de 360.
     
  9. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het allebe leuk, normaal ben ik meer van de shooter maar sind tijdje ben ik niet meer hardcore shooter en ik ben meer andere games gaan spelen ik heb nu leiver een vette singleplayer/ game die lang mee gaat zonder online te spelen, ik speel nu liever online tegen een vriend, fifa of forza of een andere game voor mijn plezier.

    edit: uit de reviews van xbw kwam allebei een uitstekend dus ik kwam daar ook niet verder mee haha
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  10. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor forza Motorsport 3, zou ik ddan ook dat racestuur kopen is dat aan te bevelen?
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ñou ik kan ook zeker dirt 2 aanraden (die vind ik op het moment het beste)

    Forza wordt wel leuk toch denk ik dat het op denduur saai gaat worden. Er zal te weinig actie en spectakel zijn. Ik bedoel het tempo ligt laag. Ik denk dat het snel gaat vervelen. Natuurlijk zal er best eens een mooie inhaal actie komen of een spannende pot. Maar toch vind ik niet dat je nu al kunt zeggen een van de beste racegames ooit...
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Forza is ook prima te spelen met een controller.
     
  13. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Word het leuker met dat stuur, de ervaring intenser of niet?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Voor dat geld kun je dan beter Forza 3 + FIFA 2010 kopen ;).

    En natuurlijk wordt het leuker en intenser met stuur!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  15. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook zo,
     
  16. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb sinds een paar dagen het stuur in huis en ik moet er erg aan wennen.

    Zonder de force feedback zit er geen gevoel in het stuur en schiet ik overal heen, met FF gaat het beter.
    Wel een aanrader! Al moet je wel een goede zitpositie kunnen vinden...
     
  17. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb 2 weken terug dirt 2 gespeeld met racestuur bij een maat, maar dat voelt wel goed alleen tis wel duur, waar heb jij hem gekocht?
     
  18. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    met het stuur is het echt wel super, zeker met de ff. Je moet wel iets hebben voor het stuur vast te zetten. Heb er in het begin heel hard aan moete wennen. Maar nu blijf ik maar die demo spelen van forza. Heb het in bart smith gekocht voor 64€ kost normaal daar 87€ en kreeg nog 15 procent korting met een bon :)
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat kan zijn, maar ik denk toch wel dat het Bij Forza 3 meer los gaat barsten dan voorheen met deel 2. Ook ik was eerst een beetje sceptisch, maar nu heb ik er helemaal zin in gekregen en voor spektakel speel ik wel Shift.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Beste racegame ooit? Dat heb ik nergens gezegd gast. Ik zei: beste racegame voor de 360 op dit moment. Dat is echt heel wat anders :emo:

    Beste racegame vind ik GT2 :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina