[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bij videogamesplus ? Zo ja , hoe lang is de levertijd ?

Ben wat huiverig om nu vanuit engeland te bestellen, ivm met de afgelopen stakingen. Zowieso vind ik vanuit engeland de laatste jaar bestellen k*t.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Engelse site......verklaart waarom ik al bijna een week wacht sinds verzending....

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    videogamesplus is volgens mij canada ;) (duurt max 7 dagen volgens mij)

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    blah , zavvi , thehut , mymemory ? welke *)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijke game toch he. Een tijdje een compleet andere game gespeeld net, en als je dan U2 weer gaat doen...een verademing gewoon. Het 'ease of use' gehalte van die game is echt top notch. Speelt gewoon fantastisch weg, zeker weten een game die ik gewoon nog een keer ga spelen na het uitspelen.

En nog altijd heb ik de MP niet aangeraakt nog :)

7. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb nog even een code voor de snelle lezer

BMFT-6PBJ-T9H3

laat even weten als je m hebt gebruikt aub.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wat is het juist ?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik geloof game.co.uk, al is de prijs nu hoger geloof ik. Stuurden ze me zelfs een mailtje van 'just to let you know how lucky you are' 8)

10. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Potdikkie, dit is toch wel het mooiste wat ik de PS3 heb zien doen.
    Vandaag uitgespeeld na 13-ish uur. What a thrill! Hier kan menig Hollywood blockbuster nog wat van leren. Vooral de dialogen (en de voice actors) waren van hoog niveau!

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik nader nu ook het einde volgens mij. Aan de ene kant wil ik verder spelen maar aan de andere kant wil ik dat er geen einde aankomt. Sowieso gaat deze game nog een 2e keer worden uitgespeeld, gewoon omdat het fucking tof is _O_

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De game is echt super, hij overtreft de eerste game echt aan alle kanten. Er zit veel variatie van omgevingen in, en er zitten een zeer goeie mix van gameplay elementen in. Je bent bijvoorbeeld nooit te lang bezig met dikke shootouts, want het volgende stukje is waarschijnlijk klimmen of puzzels. Top sfeertje in de game ook.

Grafisch fenomenaal(Tibet bijvoorbeeld..pfff....). De game zal geen prijzen winnen omdat ie zoveel nieuws doet, want dat doet ie absoluut niet. Maar wat de game doet, doet ie perfect. De laadtijden die er gewoon niet zijn, ook zoiets prachtigs. Absoluut een game die ik opnieuw ga spelen en dan op die moeilijkheidsgraad die na Hard komt. Hebben jullie gekeken bij 'bonuses' wat je allemaal nog kunt unlocken? DAT vind ik echt zo vet he, dat maakt de replay value nog groter, er zitten echt leuke dingen tussen. Had deel 1 ook al, maar volgens mij hebben ze er nu nog veel meer bij gedaan.

Ik heb het ook..ik zit nu op 85%
    Net nadat Scháfer sterft
    maar ik wil gewoon dat dit blijft doorgaan. Dat is het em ook juist met die game, je speelt de game ook gewoon lekker door. Niet eens laadtijden tussen de levels, je gaat gewoon in één stuk door. Had deeltje 1 dit ook trouwens?

Ik denk trouwens dat ik na het uitspelen van U2, eerst weer eens deel 1 uit de kast haal en die ga uitspelen nog een keertje, en dan U2 weer :D.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Van VGP (Canada) heb ik m'n games altijd binnen 2-4 dagen binnen. En je hebt nooit gezeik met de douane want ze zetten er altijd keurig een prijs onder de 22 euro op én geven aan dat het een 'gift' betreft (dus geen douanegezeik).

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, prijs is nu 50 euries !!!!!

Nice, goed om te horen............ ga het proberen :b:

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb dan waarschijnlijk pech gehad want ik had de game donderdag nog niet binnen..
    Ben vanaf vrijdag niet meer thuis geweest dus ik mag er toch wel van uitgaan dat hij vandaag op mijn deurmat ligt.
    Na al die reacties hier sta ik echt te springen om hem te spelen :)

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is echt nice, daar zal ik dan dit jaar nog Ratchet bestellen.

17. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik geloof een reveange booster, maar wat die precies doet weet ik ook niet. Ik denk dat het voor de multiplayer is.

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang geleden dat ik zo in een game werd gezogen. Ik kan Uncharted 2 gewoon niet neerleggen zo vet vind ik hem. Ik ben nog niet eens begonnen aan de multiplayer en ga ook na afloop van de single-player hem nog een paar keer herspelen.

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wil hem ook heel graag hebben, maar full price is me net iets teveel. Is er nergens een winkel die een leuke "aanbieding" heeft?

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De Mediamarkt verkoopt nieuwe games toch altijd voor € 55,00?

Deel Deze Pagina