FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Zoiets?: http://www.vimeo.com/7115669

En nee je moet niet met standaard tactiek spelen, ik speel met me eigen en het maakt echt een verschil hoor. Ook custom formation

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Manchester City word het dus niet, kan er echt niet mee spelen. :mad:

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuk is dat hé? Die omschakeling ... maat van me speelt al eeuwen met Manchester United. Maar met FIFA10 ( en de transfer van Ronaldo ) is hij overgestapt op Chelsea. Hij vind Man. U gewoon NIET spelen :emo:

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Goed hoor, als je live season heb Adebayor-Bellamy voorin en daarachter Tevez en dan Ireland-Barry-Wright-Philips op het middenveld en dan achterin Kompany-Bridge-Toure-Lescott

Zonder live season moet je Robinho met Adebayor voorin zetten en daarachter Tevez. Omdat de speler achter de twee spitsen altijd mijn aanspeelpunt is heb je wel iemand nodig die niet bij elke schouderduw meteen al van de bal is

Ik speelde ook altijd met Manchester United op Fifa 2009 en nou ook met een ander team (:

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Dat is Kuyt of Gerrard bij mij en 9/10 duwtjes is OF een blessure OF ik word ook echt van de bal geflikkerd.

Vind je het gek dat jij een nieuw team hebt hahaha ... die Sjeik van jou bleef maar met geld smijten.

6. fatprinc

fatprinc Guest

Ben je wel een voetbal fan?:{

Hoe kan je eerst met Manchester united spelen, dan chelsea en nu manchester city?

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Omdat ik voor Feyenoord ben en geen van die clubs een hart toe draag?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Alsof iedereen met hun favoriete IRL team speelt. Nee tuurlijk niet, iedereen wil gewoon C. Ronaldo, ook al is het een kwal eersteklas.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik laat deze game wel even een week rusten, het lukt nu gewoon echt niet meer.
    En die goals die ik tegenkrijg... pff.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Laat me raden ...

Vrije trap?
    Duidelijk buitenspel gevalletje?
    Verdediging die overal heen loopt behalve de juiste kant?

:+

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, dat zijn de standaard smoesjes :+
    Het is gewoon me blunder tijd zit nu verdomme in een 5 loss streak 8)

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    @ Rampage, wat is je Xbox Live username?

13. fatprinc

fatprinc Guest

Ik ben nu level 14 en hoe hoger ik kom hoe makkelijker de tegenstanders. Ik ren zo door hun verdediging heen. Enige waar ik slecht in ben is het verdedigen van een goed geplaatse steekpas

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Gaat nog wel eens tegenvallen als je 10 levels hoger bent

15. fatprinc

fatprinc Guest

Spelen ze dan allemaal met Barcelona/Real madrid? En hebben ze dan 6 man in de verdediging?

En slaat iedereen dan het vieren van het goal en de replays over? Daar irriteer ik mij momentele aan. Mensen die scoren en vieren alsof ze champions league gewonnen hebben en dan ook nog eens de replay laten zien terwijl het een matige goal was

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Niet allemaal want ik speel met man city en 4 verdedigers 8)

En dat laatste valt over het algemeen wel mee, ik erger me daar ook mateloos aan. Net alsof ze nooit scoren zovaak willen ze het doelpunt terug zien

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand zin in potje?

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dus jij beschuldigd mij van quitten... apart want ik heb nog nooit gequit in 40-50 potjes. Één keer een disconnect en that's it (anders kan ik ook geen DNF van 2% hebben). Dus ben wel benieuwd naar je xbox live gamertag want ik krijg van iedere wedstrijd ook een verslag in mijn mailbox op een apart mail adres dus kan ik meteen checken of je me nou hier zomaar zwart probeert te maken of hoe het echt zit.....

19. badjasman

badjasman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt de Ricky van den Bergh van Fifa met vrije trappen nemen. Pff ik schiet ze zovaak op de lat of paal.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, als jij Ricky bent ... wie ben ik dan? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina