Goed gedaan poule H, vanavond zal ik het verwerken. In de tussentijd kun je vragen aan uG ExOskeleton of hij nog wel mee wil doen. Deadline is nog tot 2 nov. Maar anders kan ik wel een reserve vragen. Eerst antwoord van ug exoskelton graag.
Wat is het wachtwoord van poule E ???? Ik vind de competitie wel, maar het wachtwoord? Deze heb ik geprobeerd: pouleE10 poulee10 poule10 poulE10 poul10 poulEE10
Sjeez lekker boeiend dat het een hoofdletter is ipv een kleine letter. Gelukkig bedacht je het uiteindelijk zelf. Wel lekker op tijd gejoined trouwens. Of kon je 2 weken het wachtwoord niet vinden?
Als jij gewoon het normale ww had genomen had ik wel op tijd gejoined. We beginnen vandaag pas officieel dus wat zeur je nou?
in ieder geval welkom, doe lekker actief en sportief mee ! voor iedereen die actief aan het toernooi meedoet en andere actieve fifafans, mk plak en ik zijn bezig met wat groters.... Horen jullie nog !!
Je vraagt het nu pas, terwijl die poule al 2 weken is aangemaakt. Vraag het dan gewoon eerder, had ik je ook eerder kunnen helpen. Dus dat is gewoon dikke bs wat je zegt. Beginnen we vandaag pas offficieel? Volgens mij zijn er al flink wat wedstrijden gespeeld.
Jij was veel beter, terecht verloren. Alleen jammer dat het dan net in de 84ste minuut gebeurt uit een corner Maarja, gefeliciteerd
ik wilde toestraks met paters NL spelen maar ik werd ook gewoon weer knetter hard uit het spel gegooit dus nog niet kunne spelen
Besiktas - Benfica = 0 -1 Goal gemaakt door: javi garcia Benfica - Besiktas = 3-0 Goals gemaakt door: 1-0 Javier Saviola, 2-0 david luiz, 3-0 Keirrison Wanneer heeft trysho tijd voor een potje? En wil Deportivo/Roger BRL zich aanmelden bij Poule F....
Sporting CP-PSV 0-6 PSV-Sporting CP 7-0 Ik had geen schijn van kans, sommige gingen er wel erg makkelijk in, maar dan had ik nog dik en dik verloren. HJ1982 Proficiat en succes verder. Toch hoop ik in een volgend toernooi dat ik je nog een keer tegenkom, want ik kan veel beter. !!