[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    missie 3 lijkt moeilijk, maar als je weet welke tactieken je moet toepassen is hij een stuk makkelijker.
    missie 4 was makkelijk, alleen heb ik veel secundaries niet gehaald of gedaan.
    missie 5 ben ik nu mee bezig.

    vind het tot nu toe een topgame, maar was beter geweest als hij ook optimaal zou werken. helaas teveel bugs.

    op hardcore is het vaak erg onduidelijk wat je precies moet doen, waardoor je langer bezig bent met het halen van een missie. anders zou ik denk wel ergens in missie 9 zijn.
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb hem gepreorderd bij GH en wacht al een tijdje op mijn verzonden pakketje. Het kan wel twee weken duren weet ik maar ik wilde toch even vragen of iemand weet hoever mijn pakje nu is met deze status:
    9 October 2009 Office of Posting (473010) CAWANGAN SERAHAN KELANA JAYA
    12 October 2009 Dispatch To 640005
    Verwacht hem eigenlijk nog wel deze week maar misschien dat iemand die hem daar besteld heeft er iets zinnigs over kan zeggen.
    Alvast bedankt
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zul je altijd zien: Hij ploft net op de mat :) Zal de jouwe ook wel onderweg zijn lijkt me.
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Eerste missie valt me wat tegen. Mis het overweldigende gevoel van oorlog wel een beetje, dat zat in het eerste deel wel. Misschien dat het bij de landing op het strand beter wordt weergegeven.
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Net eerste missie gedaan op hardcore, moet aan de besturing nog erg wennen en dan dus vooral de commando's geven. Heb in die missie maar 1 kill gemaakt8) Echt de rest heeft mijn team gedaan:+

    Gemengde gevoelens tot nu toe, even afwachten.
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    rent nu van 4 hoog naar beneden... (eerder vanmiddag was ie er nog niet)

    edit: nee, hier minder geluk
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wow wat een game, in co-op is ie echt geweldig. Missie 3 nu, op Experienced. Tjonge jonge....hoevaak hebben we deze missie wle niet overgedaan, echt vet hoor. Zolang je maar gauw een Marksman hebt kun je je nog wel redden in deze missie, maar alleen met een assault rifle kun je het wel vergeten. Je kunt die ventjes amper spotten van afstanden. Daarom shit als je met 3 of 4 mensen co-op doet en er kan maar één iemand die marksman uit die kist halen. Uiteraard, van vijanden kun je je ze ook pakken.

    Of ben ik de enige die hier moeite mee heeft...vijanden echt zien/spotten met een assault rifle?
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  8. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn exemplaar van Gamehubs kwam vandaga binnen, duurde deze keer maar een week
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Pak je verrekijker.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat doe ik ook, en dan zie ik ze ver weg op een berg staan of in de bossen. Maar als je dan weer je assault rifle pakt....heb je geen idee waar je op moet schieten maar :)
     
  11. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    hoe herkenbaar, ik heb dat tot nu toe opgelost door tijdens het gebruik van de verrekijker, mijn teammates opdracht te geven om op ze te schieten:confused:
     
  12. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je een helicopter door iemand anders kan neer laten halen, als je zelf geen bazooka hebt? Want in missie 2 is die heli hinderlijk, ik kom er maar niet langs.
     
  13. Vinnie09

    Vinnie09 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand trouwens de co-op campaign geheel wil doorlopen, meld ik me alvast aan! :b:
     
  14. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je gewoon met een assault wapen neerhalen, hoeft niet met een bazooka.
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had meer verwacht van de campaign =( Desondanks is het wel de beste game die ik heb gespeeld dit jaar. Echt perfect voor mij.

    Ik was een beetje teleurgesteld omdat er (vrijwel) geen missies met voertuigen in zaten. Dit gaat waarschijnlijk wel met downloadable content komen maar ik vind het vrij cheap im het zo te doen imo.
     
  16. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Raakt dan niet al je ammo op? Of is die heli zo neer dan?
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt bij dat stukje vlak voor de berg nadat je dat raket ding hebt opgeblazen?

    Je kan daar ook gewoon heel ff in een gracht blijven liggen en je team op hold fire zetten. Wachten tot ie voorbij is gegaan. het duurt dan ff voordat ie terug komt dus heb je tijd dat huisje met omliggende tenten te clearen en de berg op te gaan.
     
  18. Justjoop

    Justjoop Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi, zit ik co-open met gasten bij missie 4 hebben ze geen idee wat doel is, dus iedereen rent als gek dat gele ding achterna zonder

    Zonder die pilot crew op te halen
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch missie 5?? Anyway iemand een idee om die bug te omzeilen dat de crew met je meegaat?? Heb al 2x op HC het hele dorp gecleared alleen de crew wil niet mee werken.. blijven staan!
     
  20. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de map erbij gepakt en 'move fast' naar het punt waar de heli je komt ophalen gezet, ze rennen er dan braaf naar toe bij mij..
     

Deel Deze Pagina