Members: Dyonko - LS/SP eXo NoFear - LS/SP WD Orange - ANY/CAM Pimladen - SP Scorp2111 - ??? Mitzziejj - ANY/??? FC Danny - Middenveld WiXX - LS Voltreffer - ???? Kontschopper NL - CAM ferronn - RS Zijn deze rood gekleurde mensen wel eens online geweest?
mittziej is wel vaker online geweest, wel goede any . Nu altijdje niet meer on geweest. Scorp ook wel is, maar lang geleden. Voltreffer heb ik nog nooit mee gespeeld.
Ik speelde al voordat jij in de club zat , kan eventueel any, maar dat loopt niet altijd goed. Soms wel soms niet. ask Ferronn waar ik een paar keer mee heb gespeeld. Ook met Scrop2111 trouwens. WiXX lijkt naar de toppers te gaan .
Probeer vanavond online te gaan. Heel druk weekend gehad, en komend weekend ook weer. Wel weer zin om een potje te spelen!
Jongens ik ga ook naar een andere club AC milan heeft mij gekocht voor een slordige 50 miljoen euro als vervanger van Huntelaar... Spoiler En toen werd ik helaas wakker... so i'am just kidding
Ik ben er donderdag weer denk ik.. Heb het laatste tijd druk met school en voetbal en ook m'n vriendin. Zo moet ik vanavond naar m'n vriendin en morgen trainen. Hoop er donderdag weer bij te zijn.
Ik kan vanavond laat pas! Niet voor 22.00 / 23.00 inviten. Ik ben wel online @ xbox maar dat zijn maten .