Ik begrijp dat je het zo leest, misschien zal ik het even uitleggen.
Er werden op gegeven moment spelers aangenomen om dan maar even any te zijn omdat er op dat moment geen any spelers waren. Dit noem ik ongeduldig. Helaas werkt het zo bij voetbal dat als je verliest er altijd wel iemand is die het niet aan kan. Waardoor er ineens mensen leaven zonder wat te zeggen etc. Dit vind ik gewoon niet zo relaxt voor de sfeer enzo. Daarom dat ik liever voor een kleiner clubbie kies met ook goede spelers die in vaste formatie spelen.
Ik hoef niet persé in een team te zitten wat de sterren van de hemel speelt hoor, ik vind het gewoon relaxt als een spelletje goed loopt. Al verliezen we met 10-0 als ik maar het gevoel heb dat er goed word gepositioneerd samengespeeld. Gelukkig komt dat niet vaak voor als het goed loopt bij voetbal.
Denk nu niet dat ik bij de toppers wil omdat ze beter zijn. Ik wil erbij omdat het beter georganiseerd staat en als dat er tot toe leid dat het voetbal beter gaat, dan vind ik dat gewoon een punt van goed inzicht en weten waar je moet beginnen als club.
Dutch Lions zijn allemaal stuk voor stuk relaxte gasten en vind ze echt relaxt, maar de organisatie staat gewoon nog niet perfect. Ik zeg nu niet dat ik de wonder dokter ben die het allemaal weet hoe het moet, maar ik heb het gevoel dat bij de toppers er mensen zitten die het beter weten dan ik. Die zitten er bij de DL zeker ook bij, maar helaas hebben ze hun stem nog niet kunnen verheffen.
Laatst bewerkt: 20 okt 2009