[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zocht dit topic al, maar hij stond niet in de lijst. Gerjan had net naar een paar leuke quotes van mijn kant gezocht. Waaronder twee grapjes, dat had hij zelf ook wel kunnen bedenken als hij het vergelijkt met mijn normale manier van posten.. Beetje zinloos om dit meteen weer in de aanval te gebruiken.

Nog wel als reactie op Armada, die al weet ik niet veel keer is geband. Dit vergelijkt hij dan met de arrogantie van de posts die ik vandaag tegen kwam, beetje belachelijk, niet? Overduidelijk een grapje, als je mijn andere posts zou lezen.

Quote dan ook meteen even het vervolg daarop. Tja, wat een arrogantie komt vooral lekker naar voren in die laatste post. Deze behoorden dus ook tot de optelsom?

Tja, als jullie niets doen, moet ik zelf maar ingrijpen.

Natuurlijk is het 'maar' en OW, maar het staat links zo lelijk, en het voelt als een belediging. Leuk om je in te zetten voor het forum, en dan zo'n OW te krijgen. Ik ga wel lekker als de rest posts maken dat ik vrijdag moet werken, dus geen Borderlands kan spelen, stuk handiger. :emo:

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Fyi die ow zie je alleen zelf..

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Like I didn't knew.

4. tirant

tirant Guest

Ok, even kort mijn licht op de zaak:
    Volkomen terecht dat ik een OW krijg hoor, maar waarom krijg ik er dan precies 2? Ik weet dat ik maandelijks wel even ter sprake kom in het Moddereerhok, maar 2 waarschuwingen in 2 minuten tijd vind ik echt heel flauw.
    Vooral de 2e was gewoon erg ver gezocht, zulke posts vind je dagelijks in de GM?

Ik zeg hier niks nieuws, aangezien ik gewoon die hagggg gast citeer. Beetje overdreven om 2 OW's en dus een ban te geven voor 1 vergrijp, zij het verspreid over 2 topics, gepost in 2 minuten tijd IMHO.

Maarja, I rest my case, tot in de winter jongens.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tyrant wat doe je nou? Nu ben je helemaal je sjaak met een kloonaccount. 8)

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt vandaag één OW gekregen, de andere is een ban. Die komt via het waarschuwingssysteem op dezelfde manier bij jou aan (via pm, en telt dus ook als punt in je profiel). Het is trouwens niet de bedoeling om een nieuw account te registreren. Je kan namelijk gewoon contact met ons opnemen via e-mail.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vind de straf voor tyrant wel erg overdreven, zijn opmerking was niet eens beledigend ofzo maar gewoon droog. Deze zie je idd wel 10x per dag langskomen in de GM en dan komen ze soms ook nog in het grootste geniale forumquotes topic , om maar te laten zien hoe krom het is.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die straf is niet alleen voor dat voorval, maar er is ook rekening gehouden met zijn verleden.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Een 6 maanden ban voor Tyrant. :emo: Een van de meest actieve members hier, die over het algemeen normaal post, op een paar keer na. Gaat lekker zo.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    6 maanden?
    Dat is heel erg overdreven.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het was één maand maar als je kloontjes blijft maken dan worden het er meer. Als we kloontjes gaan toestaan dan krijgen we weer te horen dat we members voor trekken. Maja, het is toch nooit goed.

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kloonaccount:

Natuurlijk niet heel slim, maar er moet onderscheid gemaakt worden tussen iemand die het forum loopt te verzieken, en iemand die normaal post. Ja, in dit geval mag wel met twee maten gemeten worden, naar mijn mening.

Daarnaast vond ik die eerste ban sowieso al nergens op slaan, aangezien, zoals Dyonko al zei, deze grappen overal worden gemaakt, en het gewoon een droge opmerking was. Of misschien bedoelde hij het wel heel serieus (:+).

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dus jij bent ervoor dat we members voor trekken die een reputatie hebben op het forum en er vaak te vinden zijn? Leuk beleid wordt het dan als zij wel 2 of meer kloontjes mogen maken.

Het was een optelsom, en als je 100 keer probeert om grappig te zijn dan ben je inderdaad 2 of 3 keer ook echt leuk bezig, maar die andere keren kan het ook irritaties opwekken bij andere leden. Iets wat we erg vaak hebben gezien in het verleden.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat staat er niet. Er moet onderscheid gemaakt worden tussen mensen die het forum verzieken en mensen die normaal posten. Van Tyrant kan je er op aan dat hij (over het algemeen) normaal post, dus is een 6 maanden ban overdreven.

Daarnaast valt die 6 maanden ban voor een actieve member veel zwaarder, dan voor iemand die eens in de week even een kijkje neemt. Jouw interpretatie vind ik dus eigenlijk zo slecht nog niet.

Ook wordt hier al vaak genoeg met twee maten gemeten, dus dit kan er ook nog wel bij.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We hebben bij Tyrant al vaak genoeg iets door de vingers gezien, en we moeten ergens een grens trekken. Alle mod-edits, algemene waarschuwingen, waarschuwingen, OW's en bans die hij tot nu toe heeft gekregen, zijn allemaal om dezelfde redenen gegeven. Je mag van zo'n lid met een reputatie toch wel verwachten dat hij leert van zijn fouten?

De verdubbeling van zijn oorspronkelijke ban van één maand wilden we vanochtend herzien, totdat hij opnieuw met een ander account had gepost. Dit keer niet om een vraag te stellen over zijn ban. Hij had immers zijn vraag al op het forum gesteld, en contact met ons opgenomen via e-mail. Was dus puur om zijn ban te ontlopen.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wat ik wel raar vind, Shin David zei dat hij Pitakaas nog kende omdat Tyrant die al eerder gebruikte toen hij gebanned was. Waarom hebben jullie dat account niet verwijderd/geblokt aangezien het een kloonaccount is.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik gok omdat we dat toen nog niet wisten.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor, maar ik heb tyrant echt nog nooit zien liggen kutten, terwijl ik mezelf toch wel als tamelijk actieve member zie, aangezien ik zowat de hele dag online ben. Ook kijk ik in heel veel topics (behalve het clangedeelte dan) en ik heb Tyrant echt nog nooit banwaardige dingen zien zeggen. Niet dat ik nou zelf om een ban vraag, maar ik vind dat ik toch best vaak dingen uitlok en ik ben pas ooit 1x 2 weken gebanned 8) Ik vind het bull dat ie gebanned is. Iig voor zo lang.

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik ook slaat nergens op.. 6 maanden? :emo:

20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Idd, met een ban van 2 weken was het ook goed geweest, maar 6 maanden is idd wel heel overdreven

Deel Deze Pagina