Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best een leuke game maar na 2 potjes heb ik het vaak wel gezien.

Er zijn gewoon net te weinig levels en ook kwa wapens valt het iets tegen.
    Maargoed het is dan ook geen fullgame.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Top 50 op de world ranking gehaald! Sta nu 45ste :b:

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Damn, zeer netjes man! :thumbs:

Geen idee hoeveelste ik sta, maar kan nooit hoog zijn.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dan heb je met deze nog wel een tijdje plezier denk ik zo. :)

5. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Help me please.
    Ik snap die achievement van Best Squad on three maps niet.
    Moet je dan in je sQuad met een paar personen de beste als hele sQuad zijn of zelf de beste?
    Een keertje kreeg ik in battlefield zo,n zegel van best Squad. Zo moet dat tog op alle maps?

Maar best Squad zijn op een map, is dat best Squad van je hele teams die verdeeld zijn in Squads of ook de enemy,s in de match????????????

Please help me.

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je na een potje op X drukt zie je nog een aantal extra stats, daarbij staat ook de beste squad van die ronde. Als dat de squad is waar jij inzit gaat het goed. Als dat in alle 3 de maps 1x gebeurd heb je de achievement.

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    mannnn wat een kutservers af en toe...

vanavond al een paar keer een potje gehad dat je niks raakt (zelfs met tegenstander in vizier) en zelf kapot geschoten wordt, door de lag...

...en zojuist begon ik ontzettend goed aan het potje: meteen 4 kills gemaakt met de plane binnen de eerste 1-2 minuten... en opeens beeld op zwart en 'connection lost' (ofzo) :mad:

Dan kunnen de mensen van DICE wel stoer praten over hun 'dedicated servers' t.o.v. MW2, maar dit soort zaken had je 3-4 jaar geleden ook al met Battlefield 2 MC op de Xbox, en nu dus nog steeds :mad:

Maar goed, vanavond wel level 40 gehaald, en de manier waarop was ook weer een lekkere headshot op Iwo Jima vanuit de airport richting de vuurtoren :)

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Gelukkig gebeurt het niet vaak, maar als het gebeurt is het heel irritant ja.

Als je de lag echt kan zien (vooral met vliegen merk je het, je bent ineens 10 meter terug), dan kan je beter de game ff afsluiten en met een nieuwe beginnen.

Soms is het irri dat jij je tegenstander 5 keer raakt en hij niet dood gaat. Hij raakt jou 1 of 2 keer en jij bent dood :mad:

Vanmiddag in mn pauze weer ff een uurtje gespeeld en het ging weer gesmeerd. Tegenstanders gingen bij bosjes neer :)

Heel grappig als je vaak dezelfde vent neerknalt. Ik kon m bijna horen vloeken wtf???? Wéér die VOC Sonder NL!!!??? :+

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik let eigenlijk vrijwel nooit op de namen die ik neerknal, of op wie mij neerknalt.
    Ik speel op een oude onscherp SDTV, dus kan het toch niet lezen O-) Alleen bij sommige nicks valt het op, wanneer ze heel kort zijn, of met bepaalde structuur erin (NL erachter ofzo).

Wanneer ik op tijd merk dat ik lag heb, dan kap ik er ook idd mee. Heeft dan weinig zin om door te spelen, maar soms heb je het egwoon een beetje te laat door, of is het niet zo heel extreem, maar wel extreem genoeg om hinderlijk te zijn.

Wanneer je vrijwel geen lag hebt, dan is het een heerlijke game, en dan kun je ook met vertrouwen mensen snipen die aan het rennen zijn enzo. Als je iets van lag hebt, dan ben je eigenlijk al bang om te schieten wanneer iemand redelijk stil lijkt te zitten/staan.
    En wanneer je gewoon mensen raakt, maar het wordt niet geregistreerd, dan is dat echt fucking irritant idd.

Vanavond weer 1 potje gespeeld, op Wake Island, en dat ging toch wel weer erg lekker. Eerst 2-3 kills met mijn vliegtuigje, vervolgens gedropped bij een flag die bijna ingenomen zou worden door de tegenstander. daar 1 tegenstander neergeknalt. Vervolgens in een jeep gesprongen richting airport, rende meteen dat air-strike gebouwtje in, en weer 3 kills... en vervolgens achterlangs bij die airport nog 2x iemand uit een toren gesniped.

Volgens mij ging ik vlak daarna dood (weet niet meer precies hoe/waarom). Weer gespawned bij een dorpje, en daar nog wat mensen gesniped, inclusief weer een hele verre aan de overkant van het eiland, waarmee ik een collega redde, en op het laatst raakte ik ene tegenstander aan de overkant, die springt in een bootje en komt recht op me af varen (weet niet of hij precies wist waar ik zat, of ongeveer), en wist hem nog net voordat hij bij me was in zijn hoofd te schieten (terwijl hij dus nog vaarde).

Potje wel verloren, maar toch uiteindelijk 12 kills (zelf 1-2x dood) ofzo, en het hele eiland over geweest :D

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Meestal vind ik het wel leuk om een soort van competitie aan te gaan met 'goede' spelers. Goede spelers blijven over het algemeen toch wel een hele tijd in dezelfde server (als er geen lag is), ongeacht ze verliezen of winnen dus zo schep je als het ware een band met 'goede' mensen en dan kom je uiteindelijk met ze in een party terecht en dan gewoon wat kletsen. *)

Of bijvoorbeeld als ik in BF:BC een goed iemand knifde of zelf werd geknifed zag je ook dat we elkaar dan echt probeerde terug te pakken, soort van wraak actie. Dan zat hij bijv. in een bepaald gebied rond hun basis en hij wist dat ik er uiteindelijk aan zou komen en dan kreeg je van die "knifebattles". Je moest eerst door de barriere van vijanden weten te komen en als je dan ook nog die concurrent een lekkere knifekill uitdeelde die je zo graag wilde killen gaf dat altijd wel een lekker gevoel. :b:

Is het trouwens nog zo in 1943 dat het merendeel echt niks geeft om de vlaggen dus dat ze liever maar wat gaan campen ipv dat ze voor de winst vechten? Dat vond ik altijd zo jammer, dan had ik altijd het gevoel van.. doe ik hier nu alles alleen. :confused::):

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is in alle Battlefield games zo.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat weet ik maar bij 1943 viel het me vooral op.

kan ook zo zijn omdat ik bij Bad Company alleen maar Gold Rush speelde :9

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Bij Battlefield 1943 zijn er juist veel minder campers, lijkt me (want de sniper is zo'n beetje de minst krachtige keuze die je kunt maken, itt andere BF-games).

Nu lijkt men juist voortdurend van de ene vlag naar de volgende vlag te racen, en weer terug. Meestal ben ik het dan, als sniper, die als enige er zit om een bepaalde vlag te verdedigen, en wanneer dat niet lukt (tegen een tank begin ik van afstand niet zo veel), dan zit ik meestal goed om vervolgens dus tegenstanders neer te knallen op die ingenomen basis *)

Wat je verteld over die knife-fights klinkt idd wel leuk, maar persoonlijk denk ik eerder dat me dat teveel frustraties zou opleveren :p Dan verlies je, en kun je weer helemaal overnieuw beginnen.
    Ik haal mijn voldoening meer uit mooie lange snipes, of belangrijke snipes, of af en toe een leuke sticky-bomb ergens neerleggen, of op een tank plakken die nietsvermoedend langs me rijdt *)

Ach, en praten met andere spelers doe ik sowieso niet. Mic heb/gebruik ik niet, en al het gebabbel van anderen heb ik uitgezet :p Laat mij maar lekker op mijn eigen (asociale) manier mijn ding doen en hopelijk belangrijk zijn voor het team :)

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja als ik geknifed word levert dat bij mij ook veel frustaties op, maar komt gelukkig niet vaak voor. :9 Knifen vond ik altijd een van de vetste dingen in Bad Company, en probeerde dan ook altijd zoveel mogelijk te knifen. 3700 vd 23500 kills waren dan ook knifekills.

Eigenlijk praat ik ook nooit met andere spelers behalve als ik een squad vorm of gewoon met wat vrienden in mijn FR. Precies om dezelfde reden als jij, gewoon je eigen ding doen en zo goed als mogelijk m'n best doen voor het team. Dan haal ik ook de beste scores trouwens, gewoon in mijn eentje.

Wel jammer dat ze niet eens een keer een DLC hebben uitgebracht met wat extra maps, zou toch wel erg leuk zijn. :) Maar met aankomende maanden zal dat er wel niet meer inzitten dus hoop dat ze nog een DLC er tegen aan knallen in januari/februari als zoethoudertje tot Bad Company 2.

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ik dacht dat ze ergens in een artikel hadden gezegd dat ze graag DLC zouden willen doen maar daar geen tijd/teams voor hadden. Ik zal ff kijken of ik dat artikel nog ergens kan vinden, maar ik vind het echt balen :)
    Edit:
    Joystiq

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wat nieuwe maps zou tof zijn jah.
    Berlin of Stalingrad o.i.d.

:)

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Iemand terugpakken die mij heeft gekilled doe ik soms.

Wanneer een sniper in een toren zit of een tank mij van het eiland schiet, respawn ik bij een vliegtuig en ga ik terug om deze persoon uit te schakelen.
    Dat is beter voor het team, omdat die daar veel last van kan hebben.

Zelf sniperen doe ik nooit meer. Gewoon vol in de aktie. Dat levert ook veel hogere scores op.
    12-20 kills is normaal en meestal 350-650 punten sowieso. Bijna altijd top squad :)

Wat een heerlijke 2 potjes zeg! De tegenstander had maximaal 11 kills, ik zat op precies 30 :)
    Ze zullen wel gedacht hebben WTF???
    Ronde 2 had ik er 23, dus dat was ook goed. (geen enkele air raid, doe ik zelden).

Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Stalingrad in MOHAA was pas tof. Als ze die nu eens zouden aanpassen en in deze game zouden stoppen. Lijkt me vet in die flats te vechten. :)

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb deze game niet meer gespeeld, maar moet nog eigenlijk nog wel even 100 matches spelen, komt vast nog wel een keer.

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Zojuist 17 kills en zelf 1x dood (helemaal in het begin met mijn vliegtuig) op Wake Island, als sniper, en zonder gebruik te maken van de air raid :thumbs: :D

Erg veel headshots ook. Had op een gegeven moment binnen 40-50 seconden 3 headshots achter elkaar, van redelijk grote afstand bij bewegende mannetjes :)

Ook wel veel massel dat ze me 0 keer zagen (op die eerste x dood na, alhoewel dat meer mijn eigen schuld was dat ik te laag vloog), op 1x na toen ik een tank achter me aankreeg, maar die kon ik afschudden :)

Blijft een leuke game om gewoon wat uurtjes mee weg te knallen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina