Bij Battlefield 1943 zijn er juist veel minder campers, lijkt me (want de sniper is zo'n beetje de minst krachtige keuze die je kunt maken, itt andere BF-games).
Nu lijkt men juist voortdurend van de ene vlag naar de volgende vlag te racen, en weer terug. Meestal ben ik het dan, als sniper, die als enige er zit om een bepaalde vlag te verdedigen, en wanneer dat niet lukt (tegen een tank begin ik van afstand niet zo veel), dan zit ik meestal goed om vervolgens dus tegenstanders neer te knallen op die ingenomen basis *)
Wat je verteld over die knife-fights klinkt idd wel leuk, maar persoonlijk denk ik eerder dat me dat teveel frustraties zou opleveren
Dan verlies je, en kun je weer helemaal overnieuw beginnen.
Ik haal mijn voldoening meer uit mooie lange snipes, of belangrijke snipes, of af en toe een leuke sticky-bomb ergens neerleggen, of op een tank plakken die nietsvermoedend langs me rijdt *)
Ach, en praten met andere spelers doe ik sowieso niet. Mic heb/gebruik ik niet, en al het gebabbel van anderen heb ik uitgezet
Laat mij maar lekker op mijn eigen (asociale) manier mijn ding doen en hopelijk belangrijk zijn voor het team
Klik om te vergroten...