FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knakkieworst

knakkieworst Gearhead

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 2x gehad dat mijn tegenstander leaved, en dat ik de win niet krijg :mad:.

Al dat harde werk voor niks :p

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ironisch, ik win met Man City de hele tijd en ik denk nou dan neem ik weer eens een 5 sterren team misschien gaat het dan nog beter, en ik verlies weer. Ik neem daarna Man City en won weer :p Daarna eens Arsenal gedaan en dat ging ook erg lekker

Nu bijna lekker 27, als doelstelling heb ik me 30 op gelegd. Dat vind ik een beetje een graadmeter waar je jezelf een aardige Fifa speler kan noemen

3. fatprinc

fatprinc Guest

Als je een tijdje met een team speelt dan weet je precies waar je spelers staan en hoe snel ze zijn en waar je moet overspelen. In het begin was ik erg slecht met Valencia omdat ik Chelsea gewend was maar nu win ik ook makkelijk met Valencia. (Villa,Silva,Mata in de aanval_O_)

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nog nooit zo blij met een overwinning geweest _O_
    Trieste ventje speelde met 5 verdedigers, en de rest meeverdedigende middenvelders, en speelde dus vollop de counter met Tevez en Adebayor.

Tevez en Adebayor kunnen op een wonderlijke wijze overal doorheen rennen, zo scoorde hij dus ook alle 2/3 de keren.

Werd verlenging, hij scoorde, ik scoorde nog even met een vrije trap (:cool:) en het werd penalty's

1e stopte ik en de rest gingen ze er allemaal in :)

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vanmiddag weer een lekkere eigen goal gemaakt, speel ik een hoge bal die op kniehoogte bij keeper aankomt terug laat ie 'm doorgaan...

6. fatprinc

fatprinc Guest

Ik vind trouwens dat het wel erg moelijk scoren is met 1 spits in fiifa 10

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Dan speel je met 2 spitsen:eek:?! Maar hoezo moeilijk scoren met 1 spits?

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jep, ik speel dus echt niet meer tegen Real :)
    Stuk of 10 kansen gehad, 1 op 1, gewoon voor het doel en bij mij gingen ze er gewoon niet in. Bij hem OH IK HEB RONALDO EN BENZEMA EN KAKA !!@!@!@!@ en ja al ze kansen (3 ) gingen erin. B tot de ullshit.

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Als iemand zo'n power-up team pakt pak ik altijd Chelsea. Vanmiddag ook van Real gewonnen met 2-1. Hij had veel meer kansen en ik maar 2 of 3:9. Heerlijk.

10. fatprinc

fatprinc Guest

Omdat je als 1 spits gelijk belaagt word door 4 verdedigers. In dat opzicht is Fifa 10 wel erg nep want als ze in het echt ook zo zouden verdedigen dan waren ze na 30 minuten al kapot

11. fatprinc

fatprinc Guest

Real Madrid is erg moeilijk te verslaan tenzij je zelf ook een 5 sterren team gebruikt. Dit geld ook voor andere teams die een goede wedstrijd hebben gespeeld (Adidas live season:{)

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pffff, ik bak er helemaal niks meer van... Laatste 8 duels niet gewonnen, 7 verloren 1 gelijk.. Niks lukt meer.. En als het een keertje goed gaat weet ik het nog voor elkaar te krijgen dat me tegenstander er eentje meer scoort... Wordt er helemaal gestoord van.
    Hopelijk lukt het morgen weer want op dit moment ben ik bijna in staat fifa te verkopen.

13. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe dan ?

14. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die fifa 2010 ranked matches beginnen wel steeds minder leuk te worden! Hoe hoger mijn level/rank komt hoe meer ik speel tegen mensen die met 5/6 verdedigers spelen. Dit is toch niet leuk meer? Heb elke 80% bal bezit kom alleen niet door de verdediging heen hij krijgt 1/2 counters en scoort wel gewoon. Echt sneu dat er veel mensen zijn die alles voor doen om punten te krijgen. Ga ik een rematch tegen die gast gooi ook alles in defence sta ik met rust 2-0 voor kappen ze.... zucht

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja! Die bug met de keeper heb ik ook gehad gisteren in clubs!

Het ergste is, doe je daarna hetzelfde en switched een speler ineens naar keeper dan heb je 3 keepers staan die continu lopen te rotzooien. M'n neefje en een maat van me stonden gisteren dus ineens in het goal, erg leuk natuurlijk maar zonder spitsen kom je niet verder.

Gelukkig stonden we 3-0 voor en, met 3 keepers ) word scoren lastig voor de tegenstander.

18. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk 3-0 achter eerste helft, ik scoor in de 45+1 de 3-1 met Torres, penalty 74e minuut offcourse Torres 3-2 en ja je raad het al in de 85e minuut weer Torres 3-3 en toen peerde hij hem :)
    Wat is Spanje toch een hééééééerlijk land!
    Wel vind ik dat ik nog redelijk laag zit Level 7 (18 gewonnen-14 verloren) geloof ik, heb steeds als ik tegen een hoger level aan zit moeilijke tegenstanders daarom gaat het niet altijd even lekker :mad:
    Heeft er hier iemand nog misschien nog een tip voor een goede lob want de keeper raakt hem altijd bij mij aan??? :mad:

19. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mochten ze dan ook alle drie de handen gebruiken :emo: ?

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    2 gebruikte hun handen ... daarna stonden ze ietswat voor de "keeper". De keeper gebruikte z'n handen en m'n neefje's Pro. Werd niet voor gefloten :emo:

De 3e gebruikte z'n voeten voor prachtige reddingen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina