Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

35 euro koop ik hem van je!!!:)

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind ze toch te houterig en te snel lopen. Ben nu FIFA gewend dus dan is PES ineens weer heel apart om te spelen. Alleen het van afstand knallen is geweldig in PES.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oei vertel eens meer.. kun je mooie aanvallen opbouwen?
    Wat vind jij de verschilen tussen 2009
    Wat vind je van de 360 graden control.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Verschillen tussen 2009 en 2010 kan ik niet vertellen, aangezien ik 2009 niet echt gespeeld heb. Maar ik kan nog niet zo'n mooie aanvallen opbouwen als in FIFA 10 aangezien het voor mijn gevoel niet zo vloeiend speelt. Hij doet altijd nog een beweging als je op passen hebt gedrukt waardoor het niet soepel verloopt. Ook de sprintanimaties zijn te snel en te houterig. Ik weet niet of PES nog wel zo mijn ding is.

5. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs in de demo kan ik aanvallen opzetten met 1x raken!Het is nu alleen zo dat hij niet meer met een onmogelijke onnatuurlijke beweging een pass kan maken!Dus dan maakt de speler eerst een beweging in de richting van de speler waar je naar wilt passen en dan passt hij.

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  6. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja met 1x raken jaa, en dat is ook een punt wat ik ontzettend hekel aan fifa online, al die gastjes die steeds maar van achteruit 1x pass pass pass pass achter elkaar doen... Als je dit bij pes doet wil dat ook wel dat 1x raken, maar zodra je een speler ff de bal aan wil laten nemen stopt de speler met alles wat hij deed om daarna op een slakketempo de bal voor zich uit te spelen..

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan is de retailversie wat dat betreft hetzelfde als de demo, want daar gaat de speler ook inhouden om een bal aan te nemen!

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Op alles wat iemand niet bevalt aan pes 2010 heb jij wel een reactie om te laten blijken dat het zo hoort etc Hedendaags voetbal van bijvoorbeeld barca/arsenal zie je toch ook veel one touch voetbal? Lijkt soms wel dat jij de min punten aan pes 2010 niet wilt zien/horen of wat dan ook.

9. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me nu echt af of die irritante button lag uit de demo definitief weg is.
    Het lijkt wel alsof iedereen iets anders beweert.

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    De response is veel beter, maar nog steeds wat ''langzamer'' dan andere delen. IS overigens geen bug denk ik, Konami heeft dit jaar een realistisch voetbalgame neergezet ( qua snelheid etc, niet de animaties ) ) en dat hoort het er ook bij. Is gewoon ff wennen, je zult zien dat dat niet ten koste gaat van de gameplay.

11. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok that'll do. :) Vanmiddag Rotterdam even afstruinen voor een exemplaartje voor mij.

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor,ik zet mijn ervaringen neer en hij de zijne.Ik vind het gewoon vreemd dat hij geen vloeiende aanval kan maken, zelfs ik kan die en ik ben absoluut geen topper hoor!Ik heb in de demo al heel wat mooie aanvallen over 5 a 6 schijven gemaakt.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan wel aanvallen opzetten. Maar naar mijn gevoel verlopen deze gewoon hakkeliger dan in FIFA.

14. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES aanrader?

15. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zal hem vanavond spelen, morgen een maat uitgenodigd dus dan kan de 1vs1 weer losbarsten! Ben ontzettend benieuwd naar het resultaat, lees iig heel veel goede dingen.

17. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar basseer je dat op dan, heb een paar keer de PES van vorig jaar online gespeeld, dramatisch :'-(
    Is dat verbeterd en zijn er nog andere leuke dingen aan toegevoegd? :confused:
    Ik speel nu FIFA10 en dat bevalt me eigelijk wel maar toch wil ik PES best een kans geven dus maak me gek :b:
    Minpunten:
    Pluspunten:

(graag via PM)

Groetjes! _0/

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat is waarom goede animaties zo belangrijk zijn. Dat systeem van FIFA (organic animation ofzo) is gewoon geweldig. Zou Konami gewoon moeten kopen (volgens mij is het ook niet van EA, maar van een derde partij).

Grafisch ziet het er allemaal prima uit, totdat de spelers gaan lopen. Dan waan je je toch echt weer in het PS2 tijdperk (dat is mijn mening dan). Persoonlijk vind ik dat erg jammer, want het gevoel bij PES is best wel aanwezig. Als ze dat fixen, dan hebben ze m.i. grote kans om FIFA te benaderen en wellicht weer voorbij te streven.

Overigens spreek ik nu vanuit mijn eerste inzicht. Ik heb nog geen review-exemplaar ontvangen helaas.

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
  20. Neddie11

Neddie11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee hoe ik teams uit de Ligue 1 en/of de Eredivisie aan m'n Master League (ik weiger te spreken over de "Mastercompetitie"=() kan toevoegen?
    En kan je je eigen team wel editten via de ML of moet je steeds helemaal via het hoofdmenu naar "Bewerken" of "Edit"?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina