FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Heb ik ook altijd, mijn advies, zoek voor een andere oplossing. Ik probeer altijd af te leggen

Gister mezelf weer in de top 10 van Nederland gespeeld, ben benieuwd of ik er nog sta. En Real vind ik juist niet zo goed, ik speel juist niet tegen Barcelona.

2. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja gister speelde ik nog een wedstrijd (RANKED QUICK MATCH) en toen stond ik in de '2 minuut met 1-0 voor, die gene ging toen weg en ik kreeg geen winst erbij?
    Ik vond het best wel vervelend want ik zag meteen dat ik deze met een paar goaltjes had weggetikt..

3. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nog een vraagje: is er al iets duidelijk of er een Ultimate Team komt in FIFA10??
    Ik zou het wel weer erg tof vinden, had eigelijk gehoopt dat hij er gratis in FIFA10 in zou zitten :p

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Na een aantal waardeloze seizoenen van feyenoord ben je nog steeds voor feyenoord toch (als ik je logotje iig bekijk)? Ik bedoel, je kunt winnen, gelijkspelen of verliezen. Dus niet verkopen, maar gewoon meer oefenen. Als je pech hebt, dan heb je pech.

Heb ook wedstrijden dat ik 12 schoten op doel heb, tegenstander 3, maar ik wel 2-0 achter sta. Hoort erbij. Kijk naar gisteren, Barca - Rubin Kazan....

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Is altijd zo als je voor de 5e minuut quit dan krijg je geen verlies

Gister had ik drie keer het bericht 'you have lost the connection' en werden beide spelers gedisconnect en telde de game niet mee. 3x terwijl ik voorstond, toen ik achterstond gebeurde het natuurlijk niet :)

6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Inderdaad, EA zou er goed aandoen om gewoon de 5 minuten regel in stand te houden echter als er gescoord wordt door de tegenpartij voor de 5e minuut en de ander quit dan moet hij/zij alsnog gewoon de punten verliezen.

Dat ze daar bij EA zelf niet op kunnen komen...volgens mij doen ze het gewoon dat het genoeg irriteert om weer de nieuwe Fifa te kopen :)

8. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon dat afslutien in de online menu weghalen, net als bij PES.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dan? Je kunt dan nog altijd terug naar het dashboard.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan moet je de game weer opnieuw opstarten als quitter. Misschien gaan ze dan minder snel weg.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit was bij PES5 geloof ik het geval. Je kon niet zo maar een game uit, alleen via de guide button of als je de console uitzette.

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ff 2 vraagjes
    ik won de beker in NL .. toen zag ik in het filmpje dat een speler van mij een onzichtbare beker pakte en op de grond voor het groepje zette .. of was dat geen beker? (schaal whatever :9 ) bug?

in het eerste seizoen had ik een paar wedstrijden gesimt...in het 2e seizoen niet en nu heb ik alsnog m'n achievement niet (complete a manager mode season without simming a game) ?

13. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

14. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jazeker, ga fifa ook absoluut niet verkopen hoor, het is gewoon de frustratie waardoor het idee verleidelijk wordt :9.. Maar vanavond start ik m gewoon weer op, klik ik op quick ranked match en hoop ik dat het nu wel lukt.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    FIFA mag sommige dingen wel beter uitwerken:mad:
    Ik heb 0% DNF, alleen geleaved als ik meteen lag zag en nu heb ik de bad loser achievement gekregen. met 0%!
    En ik heb ook de gloryhunter achievement gekregen terwijl ik 2potjes ervoor met Ajax speelde.
    Echt zwaar irritant..

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Haha, de bad loser achievement kreeg ik ook omdat ik een keer leavde voor lag. Mja, vind het nogal logisch dat fifa (xbox live) dat verschil niet kan zien. Voor hetzelfde geld leave je omdat je binnen 5 min al met 3-0 achter staat. :):

Wat is de glory hunter achievement dan?

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Speel 5 wedstrijden achter elkaar op Xbox Live met hetzelfde 5 sterren team volgens mij

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

*10

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Krijg je daar ook daadwerkelijk gamersscore voor dan? Of is dat ook gewoon 0G?

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

0G

Zal wel een beetje een 'name of shame' achievements zijn. Ik kan er alleen niet van wakker liggen dat ik hem heb *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina