Check deze link . Het is kortom een fighter in 3rd person view. Vind de serie beter aanvoelen dan de Budokai reeks, mede door die camera die je meer het gevoel geeft dat je zelf in de actie zit. Maar ik was dan ook een fervente ESF speler (nog steeds de vetse DBZ game/mod imo).
Ik blijf die stemmen van die mensen irritant vinden. Je hoort ze helemaal gillen om niks (niet van die personages). Ook vind ik de Japanse Goku een kut stem hebben.
Ik wilde eerst DBZ Burst Limit kopen, maar die heb ik toch overgeslagen omdat het eigenlijk niet zoveel met het echte verhaal te maken had. Nu ik deze game zie, volgt dit wel heel erg de story line, en omdat ik die echt super vet vind ben ik denk ik ook van plan om deze game te kopen. Nu is mijn vraag of het echt veel uitgebreider is dan Burst Limit, en wat nou eigenlijk het verschil is.
Ok, erhm, kijken of ik het kan opsommen. Ik heb Burst Limit nooit gespeeld. DB RB: - uitgebreidere storyline (van frieza tot buu saga met what if erbij) - 3rd person view (je ziet over de schouder van je vechter, en dat brengt je ook meer in de actie) - Omgeving wat kapot kan. - Meerdere personages waarmee je kan spelen. - 60 FPS (geen idee of DBZ BL dit ook heeft). - Sexy championship mode met 16 spelers. - SSJ3 Broly en SSJ3 Vegeta - Andere vechtstijl (Je werkt meer met diepte, en het is zeg maar zoals Tenkaichi 3)
Hell yeah! Die zitten er in. Super Saiyan 3 (bestaan niet in de serie's, het zijn what-if personages).
Als je met niet gelooft, kijk de vorige pagina's. Daar zie je scans van SSJ3 Broly en Vegeta. Ik moet het zo nog even pre-orderen voordat de prijs 60 euro wordt. Ik ben te goedkoop daarvoor.
Het spel is nu 54 euro bij FRS, waarbij je je 13 euro korting kan krijgen, dus dan heb je 'm nog goedkoper. Na de release, zal het spel (meestal) worden verhoogd naar 60 euro.
en hoe krijg ik die korting ? ben niet echt een FRS klant, veel te hoge prijzen ( BF:BC LE nog steeds €75)