1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Servers zijn nog niet open.
     
  2. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha ligt dus niet aan mij :p
     
  3. frkevv-xbox

    frkevv-xbox Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar eens begongen met Word een legende. \o/

    Ziet er wel beter uit je moest eerst je zelf maken en daarna speel je weer die scoutingswedstrijd. Als je het goed doet krijg je leuke clubs. Ik kreeg VVV-ADO en Willem II. Ik heb gekozen voor ADO.

    Heb nu 2 trainingswedstrijden gespeeld.

    1ste geen goals en kreeg na 49 minuten een rode kaart voor niks eigelijk.
    Na de wedstrijd krijg je een schermpje te zien waarop de coach je een cijfer geeft. Deze wedstrijd was een 5,0.

    2de wedstrijd. al in de eerste helft maakte ik 2x een goal de 1ste was een intikkertje met opendoel. En de 2de was via een mooi stiftballetje.

    Cijfer een 7,5.

    Kortom beetje het zelfde als vorig jaar maar een paar nieuwe dingen in toegevoegd.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    AI verbeterd in be a legend? Ik wacht nog even met deze modus, evenals ML totdat de patch van Konami er is!
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Zonde van het geld dan
     
  6. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat outbidden zal wel meevallen. Vroeger had EA volgens mij die Champions League rechten en die heeft Konami ook sinds vorig jaar. Zelfde geld voor het nederlands elftal. Pas dit jaar weer in fifa, maar afgelopen jaren wel altijd in PES. En dat was voor FIFA gewoon een geldkwestie. Geldwolven van EA }:]
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Volgens mij zijn dat andere situaties. EA heeft voor de epl en bundesliga een contract waarbij alleen zij die licenties mogen gebruiken. Dus Konami kan bij wijze van met een miljard op tafel komen, dan nog kunnen ze deze licenties niet krijgen.
    Bij het NL efltal en CL league heeft konami de licenties gekocht zonder dat daarin opgenomen is dat zij het alleen recht daarvoor hebben. EA kan deze dus ook kopen, maar EA vind het gewoon te duur, van de NL elftal weet ik het zeker, KNVB vroeg teveel geld volgens EA. Daarom zit het er niet in. Van de UCL weet ik niet de reden waarom het niet in FIFA zit. Wellicht dezelfde reden.
    De rest van de competities zit gewoon in beide games. Daar zijn geen alleenrecht contracten getekend. Ik hoop dat het volgend jaar ook geldt voor de BL en EPL. Ik denk het wel, want ik neem aan dat beide bonden wel inzien dat de inkomsten van twee contracten groter is dan één alleenrecht contract.
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    in Fifa zit wel het nederlands elftal !

    Ontopic: boeit mij echt geen drol die licenties!!
     
  9. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook weer aan pes begonnen vorig jaar fifa daavoor altijd pes.

    Speelt wel goed soms iets te snel weet iemand ook of je de speelsnelheid kunt veranderen ergens volgens mij niet dus.

    en als ik schiet op goal met X doet hij altijd een lobje kan dan wel RT erbij inhouden maar schiet hij vaak met de binnenkant iemand die weet hoe je ook een hard schot met de wreef kunt schieten.

    alvast bedankt
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kan gewoon loeihard knallen vanaf afstand hoor. Gewoon met RT + X.
     
  11. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in fifa zit NL elftal ook weer. Maar pas sinds fifa10....

    Maar die licentiezooi is kut. Om diezelfde soort licentieredenen zorgde EA ervoor dat zij alleen NFL mogen uitbrengen en dat (in mijn optiep) de betere game van 2KSports(Visual Concepts) geen NFL games meer mag uitbrengen....

    fuckers |:-

    Hoe dan ook, ik vind de berichten over de afstandsschoten erg goed. Hoop alleen dat het niet AL te simpel wordt om zo te scoren....
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Game speelt goed,ben er blij mee
    Na fifa moet ik wel terug even wennen aan pes.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Is het nou echt beter geworden? Want hoor nou niemand echt super positief praten tot nu toe. Wil hem misschien ook nog wel aanschaffen maar dan moet ik wel wat meer positieve dingen lezen :D.

    Morgen de servers open? Hopelijk werkt dat allemaal goed dan is de kans alweer groter dat ik hem erbij neem!
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook aardig omschakelen.. 4 weken fifa10 gespeeld, nu PES.. pfff back to the basics.. Geen arcade.. speelt in mijn ogen perfect..! Pato is erg goed bij AC Milan.. Tot nu toe tevreden, CL is mooi!!!:D
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Enig idee wanneer dat wel gaat gebeuren?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als de game officieel uit is denk ik. Morgen verwacht ik dat ze open gaan.
     
  17. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu al een paar wedstrijden Master League, maar het valt me echt op dat teams die niet willen aanvallen (in PES dan) ontzettend irritant gaan overspelen achterin. En dan staan ze al met 1 of 2-0 achter. Elke keer als ik bijna in de buurt ben, dan tikken ze weer door. Dat is gewoon niet leuk voetballen. Gelukkig zitten er ook wel aanvallende ploegen in. Maar verdedigende ploegen wekken alleen irritatie op. Iemand tips?
     
  18. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag even wat potjes gespeeld..

    en ik blijf echt bij fifa!

    Graphics zijn netjes!
    maar wat een slechte animaties! en ik vind het passen nog steeds veel te laggy! wel minder erg als de demo dat geef ik toe maar nog steeds niet goed genoeg voor mij gevoel...
    Ook erg jammer dat de duitse competitie er niet in zit.
    Dan 2 clubs in de engelse Competitie met een licentie (Man Utd & Liverpool) de rest zit er niet in =(
    en ja ik weer dat je binnekort een option file kan downloaden die pes fans zelf in elkaar hebben gezet maar toch ik zit hier niet op te wachten...

    Kortom: PES2010 weer een Nee dit jaar voor mij.

    Voordat ik nu mensen krijg die boos een reply sturen, dit is MIJN mening misschien dat jij het wel een coole game vind en dat respecteer ik en wil dan ook alle mensen die het wel cool vinden en dit jaar voor PES gaan heel veel fun toewensen!! :thumbs:
     
  19. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt heerlijk weg! Animaties vind ik zeker niet tegenvallen en grafisch verrast hij me toch wel. Veel gezichten zijn zeer goed nagemaakt. Gelukkig verschilt hij veel met de demo. Het tempo ligt wat anders dan de vorige PES maar dat is een kwestie van wennen. Ben blij dat ik ook dit jaar weer voor PES ben gegaan. :)
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Kan je ook de Europa League los spelen? Champions League staat wel in het hoofdmenu, maar Europa League kan ik nog niet vinden...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina