Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wanneer iemand nog een co-op partner zoekt..

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige game en zeer verslavend. Speelt echt als een shooter!! Vooral de westernstyle is geweldig en de cell shaded graphics zien er ook tof uit! (soms duurt het even voordat de textures inladen)
    je zult bij de game veel "wtf" en "omg dit is cool" en "wooooooow" momenten hebben. :)

verder verbaas ik me erover hoe goed de RPg elementen zijn uitgewerkt! Veel dingen die je kan levelen, weapens skills + bonussen worden hoger namate je een type wapen veel gebruikt. Granatenmods, classmods, verschillende shields, en veel Challenges die extra exp opleveren!
    Talent tree werkt ook goed.

Veeeeeeel wapens dus verwacht vaak Stats te vergelijken!

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zal mogen kijken opf ik hem bij FRS kan halen, dan kan ik na mijn werk 's avonds alvast kennis maken met het spel.

Tijdje geleden vroeg ik wie er mee co-op wilden doen Dr0kz, Powerlines en nog iemand (excuses dat ik je naam ben vergeten) wilden meedoen.

Hebben jullie een voorstel om aan co-op te beginnen?

4. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik wil deze game zo graag! M'n xbox is kapot en ben van plan elite bundel te kopen met Forza, Batman en Pure.. en dan misschien Batman en Pure verkopen en hopelijk maak ik daar nog wat geld mee en dan ergens Borderlands halen voor rond de 40 als het mee zit. ANWB las ik?

Verder heb ik nog tentamens 2 november, en een week daarna komt MW2 ofcourse dus ik weet 't ff niet meer.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je kan niet splitscreen + online gaan met 2 andere. Maakt niet uit hoe.

Hell yeah! Als je de AdDiscount en ANWB-pas hebt gebruik, kan je Borderlands kopen voor 38 euro inc. Voor dat geld is het zeker geen miskoop.

Morgen kan ik dat pas.:x Mjah, ik zal zeker mijn impressie geven!

Je mag van mij wel in mijn game hoppen, of ik kom uit het niets in de jouwe.

Als jij 'm morgen ook hebt, kunnen we alvast co-oppen. Ik moet nog even kijken hoe het zit met de verzend status van Terminator.T2. Dr0kz kan zelf zeggen wanneer hij wilt:D.

Ga naar www.freerecordshop.nl/anwb. Vul daar de benodigde gegevens in. Je krijgt geen bevestingsmail, althans ik niet en DimlightHero. Je krijgt de 10% korting in je winkelmandje (dus als je wilt gaan afrekenen). Vervolgens kan je nog de AdDiscount gebruiken. Door middel van reclames kijken bij AdDiscount, kan je een korting opbouwen van 7, 05 euro! De code die je hebt gekregen moet je dan weer invullen bij het balkje van AdDiscount onderaan het winkelmandje. Onmogelijk om het te missen!

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam na dit op €47 uit, hij is namelijk zonder deze koringen €60 (10% = €6, AdDiscount = €7, = €13 ). Hebben ze hem in prijs verhoogd? Ach care, hopelijk morgen binnen.

Je kan dus zomaar iemands game binnenhoppen? Apart. Wel leuk though. :)

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, damn. Je bent nu te laat om het voor 38 euro te krijgen. Het was eerst 50 euro:mad:. En jep, als jij je game niet op private heb gezet, kan ik of iemand anders er elk moment inkomen.:D

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hoeveel wapens kun je bij je houden? Kun je gewoon alles met je vind meedragen of moet je echt goed stats vergelijken en dan het belangrijkste houden. Als het beperkt is, is het dan wel genoeg om voor iedere vechtstijl een wapen bij te dragen?

En hoe belangrijk is geld? Vind je het snel of is het eigenlijk niet eens nodig om geld te hebben, omdat je genoeg spullen vind?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt een bepaald aantal wapens bij je houden. Ik weet niet het aantal, maar ga er maar vanuit dat het wel veel is. Je vergelijkt meestal wel stats, om de beste wapen te vinden. Je kan wel genoeg wapens hebben om van elke soort wapen (SMG, sniper rifle etc.) een tiental (of meer) te dragen. Je hebt natuurlijk ook junk (nutteloze wapens/shields/wddn ook of iets wat je al hebt) die je kan NPCen (verkopen bij een vendor machine voor Dollars, wat geld is).

Je vind wel veel geld, maar zover ik heb gezien niet al te veel. Het geld, denk ik, komt vooral van de trash die je kan NPCen.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben altijd in voor Co-Op! Als het een beetje meezit is Borderlands hier morgen wel te halen bij de FRS anders word het toch echt pas vrijdag ergens in de ochtend.

Ik ga voor Brick maar aangezien ik alle klasses wil spelen kan ik gewoon overnieuw beginnen eventueel ;)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga morgen toch maar een random personage aanklikken. Gewoon omdat ik weer begon met twijfelen, en ik een hele sexy build heb voor Brick. Achja, ik zie het morgen wel:D Hell yeah!

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    voor mij wordt het donderdag avond laat, of vrijdag.

Morgen moet ik overdag wat dingen regelen en om 17.00 werken tot 22.00

Dan ben ik rond 11 uur pas achter de xbox. Vrijdag ben ik overdag vrij en hoef ik pas om 22.00 te werken.

Ik weet al wat ik ga maken voor co-op http://talent.87bazillion.com/siren.php?050550555050050000000

Ik wil mijn Lilith een support character maken i.p.v een hoge damage dealer. (die rol vervullen andere klasses wel)

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt dan na 22-en co-op doen, en vrijdag ben ik niet beschikbaar tot na elven.

14. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook nog mensen om mee te co-oppen maar ik moet nog ff xbox live kopen, ik ga het vandaag of morgen kopen dus dan kan ik binnekort ook online :D

En in het begin kan je niet zoveel wapens dragen hoor. Je begint met 12 inventroy vakjes en 2 wapens op snelkoppeling zeg maar. Maar naarmate je veder komt krijg je meer plek. ik kan nu 3 wapens op snelkoppeling (ben ff vergetnen hoe het echt heet :p). En nog steeds maar 12 inventroy vakjes...
    En ja geld is best belangrijk aangezien je in de shops toch best veel goede wapens kunt kopen!

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Argh, nog 5-7 dagen wachten op gamehubs:mad:! Veel plezier iedereen die het al kan spelen(K)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt je D-pad?
    En jep, je ziet vaak in filmpjes allemaal class mods, die best duur zijn. Waarschijnlijk ga ik ook geld farmenO-). Je moet claptraps vinden, en die repareren om meer ruimte te krijgen in je inventory.

17. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoelde D-Pad xD
    Was ff de naam vergeten! Oh, ik heb ngo geen claptraps gevonden dan -.-
    In iedergeval heb nog steeds 12 vakjes maar opzich is het wel genoeg.
    Ookal is meer altijd wel handig.
    Ik moet wel zeggen dat je in singeplayer wel snel dood gaat, en sommige stukjes zijn ook wel lastig, maar dat maakt het ook leuk! Ookal kan je wel medic shit kopen dus dan ga je niet zo snel dood du het is wel te doen :D

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En je speelt als..? Aangezien het me als Mordecai en Lilith een stuk moeilijker lijkt.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem ook. Vind hem tot nu toe echt geweldig!

Waar save je eigenlijk precies?

20. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel als roland en ik heb zelf met mn turret al dat ik 5% health per second krijg. Dus die eerste medic skill. Maar ik kan hem maar 1x per 100 seconden gebruiken. Het valt wel mee hoe vaak je dood gaat maar ik ging ietsje vaker dood dan verwacht dus dan lijkt het of je veel dood gaat voor je gevoel.

Volgens mij is het trouwens mogelijk om door een sidequest een artifact te halen dus dat is wel cool. Maar weet het niet zeker want die quest is te moeilijk voor mijn lvl 12 rolandje 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina