1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik kan het niet vinden :confused:
    Wie kan me even helpen?
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    na een paar potjes gespeeld te hebben moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben
    De volledige versie speelt beduidend beter dan de demo.
    Ik heb niet zo een last van de button lag. Volgens mij is het ook niet eens button lag, maar is de manier waarop je passt veranderd. Je moet nu echt getimed passen want je mannetjes draaien niet meer zo makkelijk een hoek van 90-180 graden. Dus voordat je kan passen moet zijn draai eerst af zijn, daarna passt hij.

    Voorzetten zijn verbeterd. Ze worden nu eindelijk goed gegeven. Voor het eerst sinds de next gen versies pff. Moet wel zeggen dat voorzetten er vaak invliegen, maar misschien komt het omdat ik op regular speelde.
    Wat mij zorgen baat is dat de collision detection vaak te wensen over laat. Ik weet niet of dit iets is wat veel voorkomt, maar na 5 potjes heb ik al 1x opgemerkt dat een speler dwars door een andere speler dribbelt wat tot een doelpunt resulteerde. 2x zag ik dat de bal door een speler heen ging waarvan 1x hij door de handen van de keeper glipte en vervolgens door zijn hoofd/nek in het doel belande. Dit is toch wel iets bedroevendst wat voor veel frustratie kan zorgen, vooral online
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Xbox Dashboard > Console Settings > Local and Language > Local op UK zetten.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alleen Champions League.
     
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Waar zit de Europa League dan in 'verborgen'?
     
  6. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso als onderdeel van de Master League. Normale League schat ik ook zo in.
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja klopt. Heb net een afbeelding gezien van de Champions League die online te spelen is... Erg vet! :)
     
  8. GJ_84

    GJ_84 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje dezelfde conclusie. Button lag heb ik geen last (meer) van. Ik ben er achter gekomen dat dit ook voor een groot deel aan de beeldinstellingen van je ps3 ligt. Videouitvoer van 720p neemt een groot deel van de lag weg heb ik gemerkt. Snelheid ligt ook meteen een stukje hoger.

    De animaties zijn gewoon jammer, deze hadden het echt 'af' kunnen maken. Vooral de renanimaties =( Zo zijn er nog wel een paar dingetjes die beter hadden gekund.

    Maargoed, pes is sowieso altijd een beetje een spel wat je naar een tijdje steeds beter gaat vinden.

    De diversiteit in de doelpunten en de magische afstandschoten toveren toch vaak een lach op mijn gezicht. Dan vergeet je die minpunten vanzelf :)
     
  9. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor de mensen met een zowel een ps3 als een xbox, kopen jullie pes voor de PS3 of voor de xbox 360? En waarom? Ben ik wel benieuwd naar. Zit er ook aan te denken toch weer voor PES te gaan. Mis het ontzettend, pes heeft iets magisch en weet me altijd bij de strot te grijpen. Dat gevoel mis ik bij fifa.
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb een ps3 en een 360, maar heb pes gekocht voor de ps3. Puur omdat de playstation controller fijner in de hand ligt met veel spellen.

    Zowizo koop ik nu bijna alle spellen voor de ps3.

    Overigens vindt ik de afstandschoten nog niet super... Vaak maakt hij rare bewegingen en krijg je zo`n half balletje...
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt :)
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt echt geweldig...mmm...gisteren ff begonnen aan de legends mode...ja ik kan niet wachten om vanavond er weer wat uurtjes in te gaan stoppen.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gerucht gaat dat dat mogelijk is na de eerste patch !
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verdomde keepers zijn jammer genoeg te simpel :mad:
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vaak wel, maar soms houden ze er een bal uit dat je denkt...WTF?Bal in een keer op je pantoffel en met 100+ km/uur richting bovenhoek en dan tikt ie hem er gewoon uit=(
     
  16. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig verwoordt kerel :)! Ik heb precies hetzelfde.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dus ook!!!!!:)
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nog niet gehad, heb de keeper eigenlijk alleen maar idioot zien doen.
     
  19. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een stuk of 4 potjes gedaan, maar ik heb toch nog niet zo veel te klagen gehad over de keeper. Zo tikte Julio Cesar prachtig een droge schuiver van Totti uit de onderhoek :cool:
     
  20. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je je eigen afspeellijst maakt met muziek bij pes2010? Bij 2009 kon het wel, dat was wel op de ps3. Maar ik wil het van de xbox360 weten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina